Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 984
Hei jeg skal prøve fleinsopp snart. når jeg føler meg klar.
også lurer jeg på noen ting angående fleinsopp.

Er det sånn at man blir helt bort ? altså man kan ikke greier og snakke med folk.
vet man hvor man er eller bare ser du en annen verden ?
Hva kan gå galt ?

Det er jeg og en venn som skal spise flein burde vi ha med en som holder seg ren ?
Sist endret av MosherNOR; 19. mai 2010 kl. 01:53.
Ok, det ser ikke helt ut at du er klar enda når du kommer med disse spørsmålene. Skal ikke moralisere, men har du tenkt deg litt om? Fundert og lest deg opp om stoffet? Hvor gammel er du? Dette er litt mer heavy shit en en six pack med øl, og kan forandre ditt syn på ting og livet endel. Iallefall når du er så uforberedt som jeg får inntrykk av.

Les litt her først: http://freak.no/forum/showthread.php?t=93242
Masse god info der! Eller om rusen så søk etter noen triprapporter på siden her.

Og er soppen tørket eller fersk? Er forskjeller i rusen da. Og en burde ha med en "tripsitter", altså en edru person som passer på deg. Det er viktig å finne en god venn du kan stole på, en som kan sitte å høre på deg bable om flyvende vaskemaskiner. Ikke en som ler av det du sier, skremmer deg. Men det må du snakke med om han før du går inn i trippen om hva du personlig ikke liker. Du burde så finne deg ett sted du føler deg komfortabel i. Som førstegangsbruker vil jeg si at et lunt og koselig rom er det beste, med noe chill musikk. Jeg vil ikke anbefale innta det ute med det første, men heller føle litt på rusen og så bevege seg ut hvis du føler at det er et riktig valg.

Hvor mye kunnskap og hvor mye har du drevet med russtoffer? Flein er et psykedelika og det kødder du ikke med, iallefall når en er ung. Du tar ikke dette før en fest, men for å få selvinnsikt, finne ut mer om verden og utforske. Har du prøvd cannabis etc? Anbefaler at du burde prøve noe mildere psykedeliske stoffer før flein hvis du ikke har så mye erfaring.
Sist endret av gilde; 19. mai 2010 kl. 02:12.
Jeg foreslår i ditt tilfelle at du leser en god del om hallusinogener og dets egenskaper før du begiver deg utpå noe du har null peiling på, enkelt og greit fordi sjansen for og få en svært ubehagelig opplevelse er tilstede.
Vet ikke hva du mener med "borte", men (Psilocybe semilanceata) er en psykoaktiv sopp som inneholder stoffet psilocybin, som gir en LSD-lignende rus ved inntak. Så nå kan du begynne og lese om rusens egenskaper, og hvis det er "snart" du skal prøve det, håper jeg du har lest mye og lært noe, ellers kan du umulig være klar for en fleintripp.
Har lurt litt på det samme selv. er det sånn at man har kontroll når man spiser flein? eller blir du helt "wooow shit, jeg klarer ingenting, unntatt og se på fargene" :P

bare lånte posten din litt jeg ^^
Trådstarter
73 1
Hei takk for svar. Jeg kan prøve når jeg vil skulle bare si ifra til en venn, men tror jeg venter litt til. jeg skal lese mer.
Har bare prøvd alkohol og hasj. alkohol blir det lite av for tiden. røyker vel 1-2 ganger i mnd.
borte da mener jeg om jeg kan kommunisere med andre personer ?
Jeg har ikke perling på om soppen er tørket eller fersk.
Sitat av MosherNOR Vis innlegg
Hei takk for svar. Jeg kan prøve når jeg vil skulle bare si ifra til en venn, men tror jeg venter litt til. jeg skal lese mer.
Har bare prøvd alkohol og hasj. alkohol blir det lite av for tiden. røyker vel 1-2 ganger i mnd.
borte da mener jeg om jeg kan kommunisere med andre personer ?
Jeg har ikke perling på om soppen er tørket eller fersk.
Vis hele sitatet...

La oss begynne med det faktum av at noen prøvde noenting før alle andre, og at disse har på en eller annen måte vært istand til å fortelle sin historie..

Kunnskap skader ingen, men for mye kunnskap har hindret mange.

Om det er tørket eller ikke? So what!? Er det tørket så vil det bare være mer potent, og om noen har tatt seg bryet så tar de seg garantert bryet med å ikke "kaste" bort hundre sopp på en munn-full?? (Tenker jeg..)

Det er i all hovedsak de symptomatiske effektene som er kartlagt og føres videre som allmenn viten. Det psykiske aspektet ved en tripp er så individuellt som det kan få blitt.

Alt du trenger å vite er:

-Rusen varer lenge, ergo ta deg/dere tid.
-Ikke vær alene.
-Ut i naturen!
'
Lykke til
Flein er noe du kan vente leeeenge med å prøve, den stikker jo ikke akkuratt av..
Vær skikkelig forberedt når du skal gjøre det, og om du nøler, uansett hvor lite så bør du ikke gjøre det, du bør alltid være helt sikker på att du vil det for best mulig opplevelse.