Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 7475
Hei.

Har hørt at man kan kjøpe vanlige sprøyter på apoteket. Hvis en gjør dette,så blir de vel å spørre om diverse størrelser osv. Stemmer det ikke at det er forskjellige størrelser på sprøytespissene?

Isåfall, hvordan sprøyte str hadde vært best egnet til bruk av sprit? Har tenkt litt på å prøve å oppnå en litt rask ruseffekt ved å sprøyte sprit i en blodåre. Ja, MEGET lite. Og ja, vet hvordan jeg treffer riktig.
Har ikke noe råd til deg ang sprøytestørrelse da jeg ikke har peiling.. men ærlig talt - sprøyte sprit inn i blodåra kan da umulig være særlig smart?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Etter å ha lest dine spørsmål tviler jeg sterkt på om du egentlig vet hvordan man setter en sprøyte trygt. Du vet jo tydeligvis ikke særlig mye om de, ikke sant? Jeg vil anbefale deg å revurdere dette prosjektet.

Morgul: Det går an å injisere alkohol og få rus av dette, om det er det du tenker på. Jeg er også enig i at det ikke er smart, uavhengig av hva som er mulig.
Sist endret av Mullah; 18. mai 2010 kl. 20:57.
Trådstarter
10 0
Å sette en sprøyte trygt er noe jeg kan, å har erfaring med. Men diverse sprøytestørrelser er noe jeg ikke kan så mye om, deror jeg spør her.

Og en ting til, hva ca. koster det for en sprøyte på apoteket?
Sitat av fashhh Vis innlegg
Å sette en sprøyte trygt er noe jeg kan, å har erfaring med. Men diverse sprøytestørrelser er noe jeg ikke kan så mye om, deror jeg spør her.

Og en ting til, hva ca. koster det for en sprøyte på apoteket?
Vis hele sitatet...
Koster nok ikke spesielt mye for én sprøyte. Men jeg henger meg på de andre gutta. Tror nok ikke det er spesielt smart gjort å sprøyte sprit i blodet.
Trådstarter
10 0
Her er jeg bare ute etter konkrete svar på mine spørsmål. Jeg trenger ikke mange påminnelser om hvor farlig dette er, for jeg er meget klar over den dødelige risikoen. Men jeg har valgt å prøve dette uansett, og begynne veldig smått for å se om jeg i det hele tatt kan bli brisen av dette.

Så takker alle som kommer med konkrete svar på det jeg spør om )
Hvor mye er smått? Hvor høy alkoholprosent? Hvilken type sprit? Polvare, hjemmebrent, legesprit?

Hvordan vet du at du treffer riktig, når du aldri har kjøpt en sprøyte før? Nå skal jeg skrive rett frem her: Det virker ikke som du har noen anelse på noen ting her, heller ikke hvordan man setter en sprøyte. Denne posten skriker dårlig idé.

Ved mindre du er en alkoholiker med dårlig råd skjønner jeg ikke greia di, men føl deg fri til og forklare.
Sist endret av appel; 18. mai 2010 kl. 21:17.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er dokumentert noen saker der folk har injisert alkohol intravenøst for rekreasjonell bruk.

Problemet blir vel hovedsaklig å treffe riktige vener, og at du ikke treffer en arterie, eller utenom og får en skummel infeksjon.

Fra gruppen alt.alcohol fant jeg en diskusjon der et medlem postet dette:

I've actually tried injecting about 1/4cc of vodka IV, just to test it
out. Injection site burned like crazy for a few moments. I weigh
110lbs, and didn't feel any buzz at all (wasn't much alcohol so go
figure!), or if I did it was masked by the adrenaline rush caused by
injecting something so questionable... But I *did* prove that small
amounts of IV alcohol won't kill you instantly or any such nonsense.
Vis hele sitatet...
Når man prøver å søke på slikt som dette er det dette forumet som tropper opp med flest svar; og ingen av de er annet enn morsom lesning, feks: http://freak.no/forum/showpost.php?p=629763&postcount=7 og http://freak.no/forum/showpost.php?p...0&postcount=13

Men det er ikke det du ønsker svar på, så jeg skal forlate det området og prøve å svare. Det er slikt at hvis man ønsker å sprøyte inn en tyktflytende væske, så velger man en tykk kanyle, mens man bruker tynne på tyntflytende, så det logiske valget ville være en så tynn som mulig sprøyte slik at det ikke kommer for mye, for fort. Her er en liste over de forskjellige; http://no.wikipedia.org/wiki/Kanyle
Trådstarter
10 0
Ok takk, den størrelsesguiden hjalp mye. Men noen som vet hva som er best å gå for, 0.5 mm kanskje?

Og pleier apotekarbeiderne vanligvis å spørre om hva en skal bruke den til, når man handler der?
Problemet med å skyte sprit er vell at om det blir for mye, så er det ikke bare til å finne fram slangen å pumpe deg.
For mange år siden i min ungdom, prøvde jeg dette, kan ikke anbefale det sterkt.
Utrolig kraftig svie under og rett etter injeksjon. Fikk ikke noe kick av noe slag, viss du forventer noe alla injeksjon av narkotiske stoffer , så manglet det mye på det.
Når det gjelder sprøyter, se "sliten" ut når du går på apoteket, da vil du få rett størrelse.
Peace
Det er sikkert lurt å bruke et drypp, slik Steve-O gjorde. Kjempelurt.
fant noe gøyt om alkohol rett i blodåre som leger bruker. De setter en liten mengde alkohol i en åre som leder i hjertet for å påføre pasienten et lite infarkt(lite sår) som skal hjelpe på hjerteskilleveggen som har blitt for tykk.
Septum-ablasjon med alkohol.

Kanskje det ikke er helt ufarlig var tanken som slo meg. Dessuten om du kjører for mye alkohol så fins det ikke behandling siden eneste behandling mot overdose alkohol er pumping.

Alternativt kan du ha alkohol på en tampong og dytte opp i rassen. Like farlig med tanke på overdose og 0 behandling men iallefall gøyt som samtaleemne på forspillfesten. Hele vennegjengen med tamponger i rassen .
Trådstarter
10 0
Hva kan jeg si da, hvis de spør hva jeg skal bruke sprøytene til?

Og skal jeg si at jeg bare skal ha insulinsprøyte? Eller hva skal jeg si?
Trådstarter
10 0
Altså la meg forklare bedre, det jeg lurte på var hvilke størrelse på sprøyta egner seg best? Dvs, ml, mm, å lengde på nåla osv.
Trådstarter
10 0
Okei, jeg skjønner hva dere mener, men jeg er bestemt uansett. Så dere som ikke gidder å komme med konkrete svar på det jeg egentlig lurer på, slutt å kast bort deres tid.

Men jeg har funnet ut hvordan sprøyter jeg er ute etter. Men hva må en si for å få kjøpt sprøyter? Sånn i tilfelle hvis apotekarbeiderne skulle spørre om det.
I've actually tried injecting about 1/4cc of vodka IV, just to test it
out. Injection site burned like crazy for a few moments. I weigh
110lbs, and didn't feel any buzz at all (wasn't much alcohol so go
figure!), or if I did it was masked by the adrenaline rush caused by
injecting something so questionable... But I *did* prove that small
amounts of IV alcohol won't kill you instantly or any such nonsense.
Vis hele sitatet...
Tenkte litt på denne her. 1/4cc = 0,25 ml. Går vi utifra at det var 40% vodka vil det si at denne personen injiserte så lite som (ca.) 0,10 ml. ren alkohol. Kroppsvekten til nevnte person tilsier at han har rundt 4 liter blod i kroppen, altså 4000 ml.

Den vanlige måleenheten for alkoholpåvirkning er promille, som tilsier hvor stor andel alkohol du har i blodet i tusendeler. I denne sammenheng kan man bruke litt enkel hoderegning og finne ut at 0,10 ml av 4000 ml ikke engang er nok til at du kan bli stoppet for å kjøre bil..

Men om den vanlige måleenheten har brukes i denne sammenheng er vel et annet spørsmål. Jepperipepp
Sitat av fashhh Vis innlegg
Okei, jeg skjønner hva dere mener, men jeg er bestemt uansett. Så dere som ikke gidder å komme med konkrete svar på det jeg egentlig lurer på, slutt å kast bort deres tid.

Men jeg har funnet ut hvordan sprøyter jeg er ute etter. Men hva må en si for å få kjøpt sprøyter? Sånn i tilfelle hvis apotekarbeiderne skulle spørre om det.
Vis hele sitatet...

Apotekern driter i hva du skal med dem. De spør ikke om noe. Du sier du skal ha en pumpe også en kanyle (spiss) også størelsen på kanyla.

Vet om folk som har gjort det greiene der,bare tull og idioti..
Apotekarbeiderene har vel ikke lov til å spørre om det etter hva jeg har skjønt. De gjør det i hvertfall ikke

men jeg må si "hei jeg skal sette en sprøyte, jeg vet hvordan man gjør det altså men aner ikke hvordan type sprøyte jeg trenger".. nei det høres like dumt ut som å lure på hvordan jakke man trenger for å bade i sjøen
Sitat av fashhh Vis innlegg
Hva kan jeg si da, hvis de spør hva jeg skal bruke sprøytene til?

Og skal jeg si at jeg bare skal ha insulinsprøyte? Eller hva skal jeg si?
Vis hele sitatet...
Diabetikere kjøper ikke sprøyter de bruker penner med ferdige refills. Sprøyter er ellers ikke noe problem å kjøpe på apoteket. Spør de hva du skal bruke de til sier du bare det har du da ikke noe med.

Du kan ellers si at hunden din er syk og du trenger sprøyter til dens medisin.
eller du trenger de til å sprøyte grease i hjullagerne på skateboardet ditt. Tuden bruksområder for engangssprøyter.

Vedrørende størrelse spør de på apoteket om hva de har og velg noe som ser ok ut. Dess mer du spør der dess mindre mistenksomt virker det. Folk med dårlig samvittighet står aldri på apoteket og maser lenge.
Sitat av fashhh Vis innlegg
Og en ting til, hva ca. koster det for en sprøyte på apoteket?
Vis hele sitatet...
3kr-5kr.
(titegn)
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Det å sette sprit i blodårene har blitt diskutert før http://freak.no/forum/showthread.php?t=58922 .. Les litt der før du gjør noe annet.

OT:
Når det gjelder hvilken sprøyte du skal bruke, ville jeg gått for den minste sprøyta seffølgelig..
Sitat av fashhh Vis innlegg
Hva kan jeg si da, hvis de spør hva jeg skal bruke sprøytene til?

Og skal jeg si at jeg bare skal ha insulinsprøyte? Eller hva skal jeg si?
Vis hele sitatet...
du plikter ikke å forklare deg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
En kompis av meg spurte om jeg kunne injisere 40% i blodet på han. Sa til han at jeg skulle sjekke på freakforum først, men etter å ha lest her tror jeg vi dropper det.
Når jeg kjøper utstyr til kompisen min sier jeg bare at jeg skal ha 2ml pumpe og brun kanyle ;P funker fett!
Sitat av mortalf Vis innlegg
Diabetikere kjøper ikke sprøyter de bruker penner med ferdige refills.
Vis hele sitatet...
Noen bruker insulinpenn, ja. Andre bruker insulinpumpe. Resten bruker faktisk sprøyter.
Men de kjøpes ikke, det er jo korrekt. De får brukerutstyr på resept, heldigvis. Slike sprøyter kom (i alle fall for 10 år siden) i esker, hvor hver eske inneholdt 10 poser á 10 sprøyter.
Jeg kjøpte kanyle etter jeg tapte et veddemål, og en kompis skulle derfor penetrere min nippel med en slik. Jeg sa hva jeg skulle ha den til: "Trenger en kanyle så jeg kan stikke den gjennom nippelen min..." - det kosta forresten 2kr.