Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 789
Anonym bruker
"Fri Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei alle sammen

har nylig begynt å eksperimentere med weed for min migrene og stress, tenker å bruke det 1-2 ganger i uka. Bruker real leaf med 0.1 g grønt men vet ikke ikke helt om det "kikker inn" så hvordan vet jeg om jeg er påvirket for jeg kjente ikke noe da jeg røyket for et par dager siden.
Anonym bruker
"Arktisk Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter et par gode dype magetrekk skal du nok kjenne det greit iløpet av noen minutter!
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke alle som kjenner det første gangen/de første gangene heller, sånn til info. Jeg kjente ingenting første gang og røykte en ganske heftig en og.
1. Hør på en sang
2. Røyk en joint
3. Vent 15 minutter
4. Hør sangen på nytt
5. ????
Øk dosen til 0.2 gram. Bruk grinder og ikke fingrene. Inhaler ordentlig. Når man merker noe så burde man merke det uten tvil

Alternativt, rull en ordentlig fatty med 0.5-1g og så hold deg til et par trekk. Ikke noe galt i å la den hvile i askebegeret, den slukker av seg selv.
Sist endret av supranaut; 1. november 2023 kl. 18:07.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
1. Hør på en sang
2. Røyk en joint
3. Vent 15 minutter
4. Hør sangen på nytt
5. ????
Vis hele sitatet...
Haha, ja det er sant!

OP, bra du holder deg til 0.1g, det er en fin dose. Hva enn du gjør, IKKE miks med tobakk, da risikerer du å bli avhengig av spliff.

OP, det er godt mulig at du ikke føler det de første par gangene, men post gjerne bilder av weeden, fremgangsmåten og sluttresultatet, hvis du mistenker at du gjør noe feil, men skal mye til. Ikke glem å inhaler når du røyker, det er ikke nok å putte røyk i munnen og ut igjen.

Du kan jo også prøve å ikke røyke det men heller å spise det, her er en enkel oppskrift: https://freak.no/forum/showthread.php?t=321500

Ikke bruk 0.1, bruk kanskje 0.05 og prøv deg fram først, edibles er ikke noe å kødde med.
Hva er det "ikke miks med tobakk for da kan du bli avhengig av spliff" tullet? Du blir vel avhengig av nikotin og ikke spliff isåfall. Eier ikke folk resiliens lenger?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hva er det "ikke miks med tobakk for da kan du bli avhengig av spliff" tullet? Du blir vel avhengig av nikotin og ikke spliff isåfall. Eier ikke folk resiliens lenger?
Vis hele sitatet...
Joa du har helt rett, men istedet for å innrømme det for megselv røyket jeg 3 spliff om dagen i kanskje et års periode. Nå er jeg bare nikotinavhengig