Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1066
Hei, skal prøve å lage brownies med hasj i. Og lurte på hvordan jeg fikser det med smøret. Har hørt at man må gjøre det en stund med en hvis temperatur. Hjelp?
Ha smør og hasjen i panna på lav varme og rør rundt regelmessig. Husk å bruk vifte, det anbefales også å åpne et vindu . Det kommer til å stinke hasj på kjøkkenet
Det er en rekke måter å gjøre det på, optimalt skal du legge det i et vannbad i 24t, men du kan gjerne legge det der langt kortere. Halvtime er minimum av hva jeg ville gått. Fyll en kjele med vann, sett den på plata så vannet koker. Nå legger du en bolle med smør og weed oppe i det kokende vannet. Dette vil gjøre av smøret ikke overgår 170C som er evaporeringstemperaturen til THC. Smøret vil holde i underkant av 100 grader. Sørg for å ikke bruk bolle som smelter ved kontakt med vannet eller sidene av kjelen. Finnes en rekke gode boller for dette. Dette får du finne ut av selv.

Ellers er det ekstremt mange tråder om dette, det er noe som kommer opp flere ganger i uka på newsfeeden her på freak og jeg anbefaler deg å søke deg rundt på freak for flere erfaringer. møkk har skrevet en tråd der dette blir tatt opp en rekke steder i den 100+ sider lange tråden. Moret har også skrevet en tråd som omhandler matlaging med cannabis her. Ellers kan du trykke her for å få et fint søk over freak. Lykke til!