Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1043
Hey!

Jeg har akkurat kommet hjem fra en helvettes hard uke på Ibiza. I ca 4 dager i strekk har jeg tatt md krystaller, x og en dag litt ket. Blitt litt lite søvn, drikke og mat den siste natta. Det hele startet i går tidlig på stranda, hadde ikke følt meg noe dårlig før da.
Det startet med muskelkramper i nakken og armene, men det gikk fort over. Men det som jeg er mest nervøs for er at når jeg skal legge meg og lukker øynene så slår det inn sånne "lyn" i kroppen, slik at jeg bråvåkner og gisper etter luft. Det varer i bare 0,5 til 1,5 sek men det skjer hele tiden. Når det skjer blir også lydene rundt meg drit høye(det er den følelsen man får når man skvetter skikkelig).

Dette har vart siden igår tidlig, har sovetn rundt 10 timer siden da. Spist greit og drukket godt. Hadde også noen helt sinnsyke mareritt i natt, der hvor jeg styrte de selv.

SÅ det jeg lurer på er om noen har opplevd dette tidligere? Noen som vet om det går over med søvn?(som det sikkert gjør).

Jeg orker ikke slike kommentarer som gå rett til legen, eller dop er teit osv .

Ibiza var iallefall DRIIT FET! Anbefaler det til alle som liker å feste.
Lyn i hodet tror jeg kommer av Serotonin deplesjon.
Husker jeg sleit endel med det der for endel år siden da jeg styra
mye med knipps/MDMA.
Helt jævlig å ligge med lyn i hodet/kroppen føler med deg
Det vil bli bedre etterhvert så fremst du tar deg en god pause og spiser sundt.

Gammel tråd her om noe det samme:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=111569
Sist endret av Eyeamare; 31. juli 2012 kl. 21:45.
eisval's Avatar
Trådstarter
Takker så mye!! Var litt smånervøs her
Strekk godt ut i hele kroppen, spes rygg og bena, og om du orker, strekk nakken. Ligg litt i gresset i sola om det er mulighet for det imorgen. Spis kylling, skal inneholde Tryptofan. Som kan hjelpe å bygge opp seratoninen igjen.

Fyll lungene med mass luft, prøv og ta inn mer enn normalt, hold pusten til rett før det blir ukomfortabelt, slipp ut, og si masse til deg selv, slapp av, det ordner seg, ting blir bedre igjen.

Lykke til!!!!
Som de andre nevner så kommer alt til å gå over, ganske sikkert i løpet av få dager.

Som alltid; spis sunt og regelmessig, prøv å få trent litt hver dag (evnt. gå en lang tur), prøv å etabler gode søvnrutiner og kos deg i mellomtiden
Slet med dette selv i type 6 mnd etter siste inntak av "Knips", stoppet relativt kjapt og prøvde først mdma igjen etter 1 år ca.

Som de andre nevner her, hjelper det med kosthold og trening
Omtalt også i denne tråden. Det går som sagt over.
Kjør hardt kjør stil?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
du kan også vurdere å kjøpe et 5-HTP supplement på apoteket.
Får bare håpe at det ikke varer så lenge Ganske ubehagelig. Trenger man resept på det i norge?
Takk for svar!