Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 895
Eg trenger forslag til en ny gaming pc fra komplett.no
har tenkt å bruke maks 10 000,-
og da skal det være med skjerm og programvare
eg håper at dere har lyst til å hjelpe meg
Sitat av httpwhat Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Linken funket visst ikke

Men kan jeg jo heller linke dem :

Her og her.


Vennligst les dem.
Sist endret av Ruudi; 12. april 2011 kl. 12:48.
i5-2500k
radeon 6950
Gigabyte GA-P67A-UD3
Samsung DVD±RW Burner, SH-S223C
Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL7
Western Digital Caviar® Black 1TB
BenQ 24" LCD G2420HD
Cooler Master GX 550W PSU
Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort
D-Link DWA-140 Wireless N USB adapter,

Det blir 9.270,- på komplett!
Trådstarter
4 0
Eg har sett på mange av de som ute, men de går over mitt budsjet når eg tar med skjerm og programvare. Eg har sett på komplett.no og der fant eg pakke som het: Komplett Gamer a20. Men eg har sett noen anmeldelser der de er skeptisk til AMD prosessor. Og de med i5 er for dyre, men hvis AMD funker så kjøper eg komplett gamer a20. Med mindre det er en som er rimeligere og er like god som den.
Sitat av Dyregrov Vis innlegg
Eg har sett på mange av de som ute, men de går over mitt budsjet når eg tar med skjerm og programvare. Eg har sett på komplett.no og der fant eg pakke som het: Komplett Gamer a20. Men eg har sett noen anmeldelser der de er skeptisk til AMD prosessor. Og de med i5 er for dyre, men hvis AMD funker så kjøper eg komplett gamer a20. Med mindre det er en som er rimeligere og er like god som den.
Vis hele sitatet...
AMD funker da absolutt det

Men hvis du velger den på lista mi til ca 6K så blir vel ikke den for dyr når du legger til alt du skal ha? Du skal vel ikke ha så mye?

Ulempen med å velge A20 er at komplett bygger den og du må velge fra lista, så du er ikke free to choose.
Trådstarter
4 0
Tusen takk
setter virkelig pris på at dere hjelper meg
Click for large view - [color=#A7A7A7]Uploaded with Skitch[/color]

Her har du alt egentlig. Overklokkingsmuligheter, oppgraderingsmuligheter (klar for CF) og en bra skjerm.

Dytt i en lik RAM-brikke til, en større HDD (eller SSD) og et HD 6970 til når behovet melder seg.
Sist endret av httpwhat; 12. april 2011 kl. 13:19.
Sitat av Mr. D Vis innlegg
i5-2500k
radeon 6950
Gigabyte GA-P67A-UD3
Samsung DVD±RW Burner, SH-S223C
Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL7
Western Digital Caviar® Black 1TB
BenQ 24" LCD G2420HD
Cooler Master GX 550W PSU
Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort
D-Link DWA-140 Wireless N USB adapter,

Det blir 9.270,- på komplett!
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke en SSD og hvorfor wireless USB adapter og ikke ett pci kort? Og vet du i det hele tatt om han trenger wireless?
Trådstarter
4 0
Tusen takk for svarene, har valgt den ruudi lagde til 6,6K
Slengte på en 21,5" LED BenQ skjerm, Wireless USB Adapter, Logitech MX518 Optical Mouse, 2TB hardisk og
Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit EN

Da gjenstår det bare å bestille
setter virkelig pris på svarene