Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2003
Søker en gaming pc, ikke for dyr men heller ikke for billig, trenger bra ting sånn at jeg kan spille mange spill uten lagg..
Åherre! Utrolig hvor mange sånne tråder det er hver dag.

OT: Jeg skal kjøpe denne, kanskje det funker for deg også. Minus skjerm ogsånt hvis du ikke skal ha det.
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...9-FCA52A249C28
Sitat av diego Vis innlegg
ikke for dyr men heller ikke for billig,
Vis hele sitatet...
Og det vil si?
Sitat av Az0g Vis innlegg
Og det vil si?
Vis hele sitatet...
Akkurat passe.
Sitat av diego Vis innlegg
Søker en gaming pc, ikke for dyr men heller ikke for billig, trenger bra ting sånn at jeg kan spille mange spill uten lagg..
Vis hele sitatet...
Amen!

Det er en grunn til at jeg lager disse og jeg vil gjerne at du søker og bruker det som har blitt skrivd da det finnes noen hundre av slike tråder fra de siste 24timer.

Spør meg gjerne i tråden min, og husk da å velge budsjett. Jeg vil gjerne hjelpe deg, men skal trådene mine gi noen nytte så må man nesten bruke dem for det dem er lagd for.
Trådstarter
Sitat av skateward Vis innlegg
Åherre! Utrolig hvor mange sånne tråder det er hver dag.

OT: Jeg skal kjøpe denne, kanskje det funker for deg også. Minus skjerm ogsånt hvis du ikke skal ha det.
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...9-FCA52A249C28
Vis hele sitatet...
Grei den
Hva i helvette gjør denne tråden i Norsk Freakforum > Aktuelt > Samfunn, etikk og politikk?

"Er det etisk riktig av meg å kjøpe denne prosessoren?"
Trådstarter
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Amen!

Det er en grunn til at jeg lager disse og jeg vil gjerne at du søker og bruker det som har blitt skrivd da det finnes noen hundre av slike tråder fra de siste 24timer.

Spør meg gjerne i tråden min, og husk da å velge budsjett. Jeg vil gjerne hjelpe deg, men skal trådene mine gi noen nytte så må man nesten bruke dem for det dem er lagd for.
Vis hele sitatet...
Den "guiden" var alt for vanskeligt å forstå (ihvertfall for meg) liksom med alle . Og jeg har ikke tenkt og bygge pc'en selv, det hadde gått rett vest. og jeg er ikke akkruat spesialisten på det som er inni de stasjonære datamaskinene.
Ikke ta det som en selvfølge at du ikke skal bygge selv. Jeg kunne nada om hvordan pcen funka, men leste meg raskt opp. Og guiden til Ruudi er ikke vanskelig å forstå hvis man bare gidder å lese. Anbefaler å prøve å bygge selv.
Å bygge Lego er nesten vanskeligere enn å bygge PC. Bare pass på hvor du tar på komponenter og at du har likt jordpotensiale som kabinettet.

Ruudis guide er utrolig grei til å lære vil jeg tro(har ikke brukt den selv, men den ser topp ut)
Trådstarter
jeg vet ikke en gang hva komponenter og jordpotensiale betyr :O
Sist endret av diego; 25. april 2011 kl. 21:01.
Sitat av diego Vis innlegg
jeg vet ikke en gang hva komponenter og jordpotensiale betyr :O
Vis hele sitatet...
Komponenter er delene i pcen. Jordpotensiale sier du? Joriding er ihvertfall at du kan lede strøm vekk (enkelt forklart) så vidt jeg vet.
det er sikkert 14127835474 tråder på freak om akkurat dette kan du ikke bare søke litt?
Trådstarter
Sitat av skateward Vis innlegg
Komponenter er delene i pcen. Jordpotensiale sier du? Joriding er ihvertfall at du kan lede strøm vekk (enkelt forklart) så vidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
okey, takk
Sitat av xavi0n Vis innlegg
det er sikkert 14127835474 tråder på freak om akkurat dette kan du ikke bare søke litt?
Vis hele sitatet...
Så henvis han til en.
Samfunn, etikk og politikk? Ikke for å pirke, men underforumene skal brukes riktig
Trådstarter
Sitat av Essy Vis innlegg
Samfunn, etikk og politikk? Ikke for å pirke, men underforumene skal brukes riktig
Vis hele sitatet...
Beklager, men jeg viste ikke vordan jeg brukte NTF før.
Sitat av diego Vis innlegg
Beklager, men jeg viste ikke vordan jeg brukte NTF før.
Vis hele sitatet...
NTF? nFF...
Sitat av Crazyness Vis innlegg
NTF? nFF...
Vis hele sitatet...
Norsk TrikkeForum