Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225233
Et kjapt google-søk tenker jeg
Jeg trengte hjelp med noe. Og en venn av meg tipset meg om denne siden.
Siden da har jeg blitt fast bruker av nFF
Gjennom en venn
Søkte på <<hacke fronter>> fordi jeg hadde lyst til å prøve å kødde med en lærer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
visst om det leenge men var hjemme hos nikotin og der fikk jeg finger'n ut og skaffet meg brukernavn osv.. ''alle'' jeg kjenner kjenner til freakforum..
Fant da på Facebook no for eit par daga sio faktis :P
Googlet etter diverse saker ^^
Som oftest lå freak.no øverst på Google lista når jeg googla noe
Det kom til meg i en drøm.
googlet etter tuts til Cain & Abel, er vel sikkert 4 år siden nå, men husker det godt lurket her siden da, å var ikke før et år siden jeg tok initiativ til å lage bruker
tror det var via en venn. lurket her siden 2009, men registrerte meg i 2010. newfag much.
Googlet noe, så fant jeg fram her!
Google når jeg søkte på rusmidler...
google.. mest sannsynlig gjennom no drugrelated søk.
søkte etter kaffefilter
Jeg googlet vel noe greier, lagde en bruker i 2009, men tok den ikke i bruk før for noen dager siden, men har brukt siden til veldig mye jeg lurere på!

Lurer på noe forresten, litt teit spørsmål, hvordan lager man en tråd? :P
Sitat av Duvi Vis innlegg
Jeg googlet vel noe greier, lagde en bruker i 2009, men tok den ikke i bruk før for noen dager siden, men har brukt siden til veldig mye jeg lurere på!

Lurer på noe forresten, litt teit spørsmål, hvordan lager man en tråd? :P
Vis hele sitatet...
Du trykker på forum og navigerer deg til det underforumet du synes passer best til din tråd. Så trykker du på "Ny tråd" oppe i venstre hjørne.

Forøvrig, http://tinyurl.com/nffnewbie.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Du trykker på forum og navigerer deg til det underforumet du synes passer best til din tråd. Så trykker du på "Ny tråd" oppe i venstre hjørne.

Forøvrig, http://tinyurl.com/nffnewbie.
Vis hele sitatet...

Takk skal du ha!
vi lagde "raporter" på skolen og når vi søkte etter bilder som eksempler hente det at NFF nevnte søkeordene våre
bla: metanol, etanol etc
Kommet opp på de fleste rus-relaterte søk på google Visst om siden gaaanske lenge, men først i dag jeg ble medlem xD
*insert tittel her*
Jeg søkte opp en ting på google, tror det var ang. et sjermkort, så endte jeg opp her.
Som sagt over, et "sjakktrekk".
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg fulgte et råd jeg fikk for en god stund siden: Google is your friend, use it. og vips, der kom NFF opp i et søk om skjermkort Har ikke vært her mer enn et par dager, men har lært endel ting på de dagene! kanon bra side !
Ble gjort oppmerksom på siden av min kjære bror som fortalte om mye morsomt, men også om veldig mye nyttig han hadde lest her.
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Det begynte med at bruttern satt mye på nFF i ungdomstiden(2002). Som den nysgjerrige lille pjokken(9år?) jeg var, bestemte jeg meg for og utforske litt jeg også. Jeg kunne ikke skrive norsk grammatisk riktig, så det ble til at jeg satt og leste. Når sant skal sies interesserte jeg meg mest for fyrstikkbomber.

Etter en liten stund lagde jeg meg en bruker, men bare for og få tilgang til galleriet og søkefunksjonene. Tror ikke jeg begynte og lese for alvor før i 2005
Etterhvert som jeg utviklet meg lagde jeg en ny bruker, og la inn noen få poster. Dette var vel rundt -06. Jeg merket fort at jeg ikke var på samme nivå som de andre på forumet. Så jeg lot postene ligge.

Nå i 2010 begynte jeg og poste litt på forumet, etter og vært fast leser i 7 år. Jeg tror ikke det er usannsynlig at jeg har lest mer på nff enn jeg har gått på ungdomskolen.

Takk til freakforum.nu som har gjort meg til den jeg er idag, og til Sptz (Spetznas) som introduserte meg til forumet!

Visse personer på freak har hatt mer innflytelse på meg en det mamma og pappa har hatt :P

Syntes forøvrig forumet var bedre før, da "legendene" postet hele tiden, og det var færre tullinger her.
Jeg har lært utrolig mye fra freak, blant annet og ikke ta alle like seriøst. Finne gode kilder.

Tusen takk!
Sist endret av Nemizz; 27. september 2011 kl. 19:56.
Ja, korleis fann eg Norsk Freakforum? For 2-3 år sidan kom eg over ein video på Youtube om nokon som sat og prøvde seg på eit rusmiddel kalla for Salvia Divinorum, og dum som eg var, køyrde eg eit Google-søk etter norske sider der denne planten vart omtala... Og resten er historie...
Googlet litt rundt om smugling og endte opp her.
Min første tråd var om at jeg skulle ha med meg noen ekstra tobakker fra Danmark.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Forumet kom opp gjentatte ganger når jeg prøvde å finne svar på noe med google.
Tipsa av min sønn
Satt med noen kompiser for et par år siden, da vi leste noen drøye rus rapporter. Syntes det var veldig interresant, og læringsrikt (selvom jeg ikke har vært innenfor noen rusmidler selv, untatt alkohol, hvis det telles). Var forresten ikke 100% sikker på hva siden het den gang, og har funnet det opp i en senere anledning.

Nå er jeg ganske opphengt i å lese her, og er her nesten like mye som på facebook (alltid oppe en fane)

Takk for et bra forum der man kan si alle sine meninger, og lære om alt mulig forresten
Fikk ille problemer med data, ringte min geniale bror, han hadde ikke løsningen, og han sendte meg rett til Freak! Been here everyday since
Leitet etter gode forum på nett. Kom over dette (har jo hørt om det før) og syntes dette så ut som en ålreit gjeng med gode temaer :-)
Gjennom Host1.
Vennegjengen brukte det hyppigt> trengte tekno hjelp> nå
Dmt-rapporter via google ble min inngang.
Var vant til og google '' How to'' spørsmøl , så ende jeg opp her vergang , så hvorfor ikke =?
Gjennom en venn...

(Post #1337! )
Fant en link som linket til Nff. Omhandlet Lier Mentalsykehus. Ble sittende å lese hele tråden som sikkert tok 3 timer.

Registrerte meg etter det.
Eksen viste meg det for en del år siden
Googlet forskjellige rus-spørsmål og rus-relaterte søk, og ble ført over til freak så å si hver gang. Begynte å se mer på siden, og fant ut at jeg skulle lage meg en bruker.
Sist endret av ezicam; 24. oktober 2011 kl. 11:26.
en venn fortalte meg om tråden http://freak.no/forum/showthread.php?t=152113
som handler om hvordan noen freaks her lurte mannen som driver nyhetsspeilet, foreslår alle å lese denne fordi den er DRIT morsom adicted ever since!
Gjennom en kompiss.
ble kjent gjennom google
Sitat av BrokenBone Vis innlegg
ble kjent gjennom google
Vis hele sitatet...
Når folk sier Google er det kult om man sier hva man søkte på. Hvis man husker det da.
Har vært innom Freak et par-tre ganger iløpet av de siste årene, men ble ikke fast gjenganger før manifestet til Breivik ble postet her, leste ganske mye i den tråden. Nå som jeg har lest her en god del de siste ukene, så syns jeg det er et veldig bra side, mye interessant lesestoff.
Googlet noe info - så fant jeg nFF
Jeg har vært innom FF noen ganger å lest litt, men jeg har ikke hatt muligheten til internett tilkobling på en stund, så derfor har jeg ikke blitt medlem (før i dag). Men det var kjæresten min som foreslo akkurat dette forumet for meg
Sitat av Nouish Vis innlegg
Googlet noe info - så fant jeg nFF
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme som skjedde med meg =)
Har sett siden mange ganger når jeg søker på google, men det var ein venn som tipsa at det var en bra forum
Frankrikes Solkonge
Google, for jeg er ikke den eneste.
Sist endret av BaDomTss; 1. november 2011 kl. 12:00.
Ble kjent med Freakforum via Google. Ble tiltrukket av de åpne rammene og muligheten for å diskutere ting de fleste mener er "litt på kanten".