Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1593
Når jeg prøver å surfe på freak får jeg opp dette bildet hver gang jeg går inn på en tråd https://tracker.moodle.org/secure/at...cloudflare.png
Har løst det før ved å slette cookies(virker i et par timer) men mister også login info til andre sider osv så det var en tungvindt løsning for meg. De siste måndene har jeg bare brukt chrome sin inkognito modus noe som fungerer greit.
Er det bare jeg som opplever dette? Noen som har en permanent løsning?
Og hadde ikke freak et forum for tilbakemeldinger før?
Sist endret av nso; 5. april 2013 kl. 10:47.
Jeg har fått den masse, men det ga seg for noen dager siden..
Det kom bare opp når jeg ikke var pålogga, så jeg kom meg rundt det ved å logge på...
Gjorde ingenting for å få det bort, det bare gikk over av seg selv...
Sist endret av Novice; 5. april 2013 kl. 03:03. Grunn: Layout
Trådstarter
har vært sånn iallefall 2 måneder på min stasjonære. Hadde det ikke vært for laptopen min hadde jeg fortsatt trodd at freak var nede
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
For å sjekke om en webside er nede kan du bruke en tjeneste som http://isup.me. Å [COLOR="DimGray"]wp:[/COLOR]pinge er også en mulighet.

Litt rart om det skulle fungere, da det funker for deg i et par timer, men har du prøvd å slette cache istdf. cookies? Ctrl+Shift+R laster en side uten å benytte seg av cache. (Beveger meg på enda tynnere is ved å lure på om det kan være DNS-en du bruker).

Spørsmål og forslag-underforumet ble fjernet for et par år siden. Det oppfordres nå til å bruke [COLOR="DimGray"]mailto:[/COLOR]-lenken nederst på forumsidene. Du kan også høre på [COLOR="DimGray"]nFF:[/COLOR]IRC (#nFF @ EFNet).
Sist endret av Jonta; 5. april 2013 kl. 09:18. Grunn: Gjorde «IRC» til lenke.
Trådstarter
Prøvde å laste denne siden med ctrl-shift-r i et vanlig chrome vindu og får fortsatt samme bildet. Deretter prøvde jeg å laste freak i IE og der fungerte det normalt så er noe med chromen min. Prøvde å sjekke hvilken dns jeg bruker men får bare opp ip'en til routeren under dns når jeg bruker ipconfig. Har internett fra altibox men jeg har ikke tilgang til altibox routeren.
Jeg har aldri hørt om cloudflare eller sett en slik melding, så problemet må være lokalt.
Sitat av Jonta Vis innlegg
For å sjekke om en webside er nede kan du bruke en tjeneste som http://isup.me. Å [COLOR="DimGray"]wp:[/COLOR]pinge er også en mulighet.

Litt rart om det skulle fungere, da det funker for deg i et par timer, men har du prøvd å slette cache istdf. cookies? Ctrl+Shift+R laster en side uten å benytte seg av cache. (Beveger meg på enda tynnere is ved å lure på om det kan være DNS-en du bruker).

Spørsmål og forslag-underforumet ble fjernet for et par år siden. Det oppfordres nå til å bruke [COLOR="DimGray"]mailto:[/COLOR]-lenken nederst på forumsidene. Du kan også høre på [COLOR="DimGray"]nFF:[/COLOR]IRC (#nFF @ EFNet).
Vis hele sitatet...
Offtopic, men så mange fancy tags du brukte her
Sitat av KultNick Vis innlegg
Jeg har aldri hørt om cloudflare eller sett en slik melding, så problemet må være lokalt.
Vis hele sitatet...
Nja, jeg får opp samme melding i ny og ne også(tilogmed noe captcha greier), men ikke det samme som han har fått her.