Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 711
God morgen

Jeg holder på å laste ned drivere til pc'en min, men begynner alltid med WiFi driverne så jeg slipper å fylle hele minnepennen opp. Men så funker ikke driverne, eller altså, jeg får 5 streker med en ''sol'' forran, men den vil ikke koble til nettet mitt.

Har prøvd å restarta ruteren, noe som ikke hjalp, restarta pc'en, som heller ikke hjalp, og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre for å få den til å funke.

Det er snakk om denne driveren, så blar du ned til du finner Atheros WiFi driver. Det er driveren som ikke vil samarbeide.

All hjelp settes pris på!
Du får opp strekene sier du, så da antar jeg at driveren du har lagt til er korrekt.
Du finner nettet ditt? Får du noen feilmelding?
Trådstarter
Jeg finner nettet mitt, skriver passordet, så står det: ''Windows was unable to connect to (Netverket mitt)''
Gå inn i device manager/enhetsbehandling og prøv å rulle tilbake driveren. Det har noen ganger løst slike problemer.

Hvis ikke dette går, så avinstaller driveren, og se om windows update finner den.
Sist endret av Fuzzybossen; 11. januar 2013 kl. 07:56.
Trådstarter
Kan ikke bruke windows update uten nett vel?
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Kan ikke bruke windows update uten nett vel?
Vis hele sitatet...
Nei, det fine her hadde jo vært om du kunne koblet til med kabel mens du gjør det.
Trådstarter
Og hva mener du med rulle tilbake driveren?

Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Nei, det fine her hadde jo vært om du kunne koblet til med kabel mens du gjør det.
Vis hele sitatet...
Det blir vanskelig du...
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Og hva mener du med rulle tilbake driveren?



Det blir vanskelig du...
Vis hele sitatet...
Trykk på start og skriv inn enhetsbehandling og trykk enter.
Finn nettverkskort og høyreklikk på driveren din, velg egenskaper, gå inn på driver, og der kan du rulle den tilbake.
Trådstarter
Skal prøve når jeg kommer hjem Flere forslag?

Den knappen funker ikke, jeg ser den men den er slik grå og død.. :/

DEN SOM FINNER PROBLEMET MITT, VINNER EN STEAM GAME!

Sitat av MetKoY Vis innlegg
Skal prøve når jeg kommer hjem Flere forslag?

Den knappen funker ikke, jeg ser den men den er slik grå og død.. :/

DEN SOM FINNER PROBLEMET MITT, VINNER EN STEAM GAME!
Vis hele sitatet...
(Skal ihvertfall prøve å gi en game til den som finner løsningen)
Kan kanskje være til hjelp. Her er en "generisk" atheros driver som skal og burde fungere med ditt system:
http://www.station-drivers.com/telec...ivers.com).exe
Gå inn på enhetsbehandlig -> Wifi kortet ditt -> Detaljer fanen -> Maskinvare ID-er.
Deretter finner du VEN og DEV ID-er (Vendor og device).
Google disse ID-ene og deretter googler du <Ditt Wifikort> Driver
Trådstarter
Ser ut til at pc'en min ikke støtter VAN.. Noen måte jeg kan få den til å støtte VAN?