Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 5681
Kjøpte en porsjonssnus som het Thunder Wild Berries/Berry i Sverige for noen måneder siden, men har ikke klart å funnet denne snusen i Norge. Noen i Trondheim som vet om den selges i byen en plass?

Oppdatering: Snusen heter "Berry Blend".
Sist endret av souji; 30. august 2011 kl. 16:11.
sjekka prinsessen eller mix over gata for glassmagasinet på trondheim torg?
sjekk narvesen på trondheim torg, mener de har den der, eller anbefaler jeg Thunder Cola
Sitat av T.J Vis innlegg
sjekk narvesen på trondheim torg, mener de har den der, eller anbefaler jeg Thunder Cola
Vis hele sitatet...
Noen andre enn meg som blir kvalm og får rennasjite av Thunder Cola?
Nå er jeg ikke sikker på hvordan snusmarkedet er her i Trondheim, men mix kiosken på andre siden av Nordea i Olav Trygvassons gate, selger jo litt variert snus, fra Sverige, mener også og tro at Ila-Kiosken selger snus fra Sverige, men som sagt ikke ta meg helt på ordet da jeg egentlig ikke har så mye peiling på snusmarkedet i Trondheim, det beste du kan og gjøre er jo og ta deg en tur til Storlien og kjøpe det der, er ikke allverdens busstur pluss at det er gratis og det blir jo mye billigere og kjøpe det der, så du sparer jo en del penger.
De har Thunder Frosted, Cola og Berry på Narvesen, Trondheim Torg
Trådstarter
5 0
Sitat av Lernes Vis innlegg
De har Thunder Frosted, Cola og Berry på Narvesen, Trondheim Torg
Vis hele sitatet...
Stilig. Takker. Må komme meg innom snarest. Vil anbefale Berry Blend. Hater alt av snus med smak på, men Berry er genial. Frisk liksom, smaker faktisk frukt. Den der Cola-smaken synes jeg var grusom.
Må bare understreke hvor digg thunder snusen er <3
Liker alle svært godt, tror berry og cola er mine favoritter i thunder serien.
En annen god snus, dog litt mer kjent her til lands, Skruf tranebær (Så lenge du liker smaken av tranebær, naturligvis) ^^
Jeg fikk avsmak fra alt som heter Thunder etter en boks med Wintergreen, verste snusen jeg har vert borti.
Trådstarter
5 0
Sitat av Rivfader Vis innlegg
Jeg fikk avsmak fra alt som heter Thunder etter en boks med Wintergreen, verste snusen jeg har vert borti.
Vis hele sitatet...
Tror jeg har prøvd alle typer Thunder, og synes alle smaker vondt, untatt Berry-en.
Thunder Wintergreen er den beste snusen jeg har prøvd noensinne, og da har jeg prøvd det aller meste som er på markedet i Norge, inklusive snus som bare selges i tobakksforretninger. For de som synes Wintergreen til Thunder er for sterk så kan dere prøve tilsvarende fra Offroad, samme produsenten men den er litt svakere

Edit: Nick & Johnny Crushed Ice er også en favoritt!
Sist endret av Froosh; 31. august 2011 kl. 00:48.
Sitat av Froosh Vis innlegg
Thunder Wintergreen er den beste snusen jeg har prøvd noensinne, og da har jeg prøvd det aller meste som er på markedet i Norge, inklusive snus som bare selges i tobakksforretninger. For de som synes Wintergreen til Thunder er for sterk så kan dere prøve tilsvarende fra Offroad, samme produsenten men den er litt svakere

Edit: Nick & Johnny Crushed Ice er også en favoritt!
Vis hele sitatet...
Thunder Wintergreen smaker Listerine, det mener jeg, og samtlige av mine venner som har prøvd denne

Nick & Johnny Crushed Ice er jeg enig med deg i
Sitat av Froosh Vis innlegg
Thunder Wintergreen er den beste snusen jeg har prøvd noensinne, og da har jeg prøvd det aller meste som er på markedet i Norge, inklusive snus som bare selges i tobakksforretninger. For de som synes Wintergreen til Thunder er for sterk så kan dere prøve tilsvarende fra Offroad, samme produsenten men den er litt svakere

Edit: Nick & Johnny Crushed Ice er også en favoritt!
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare kjøpe en flaske grønn listerine? Smaker det samme og den svir mer.
Sitat av T.J Vis innlegg
Thunder Wintergreen smaker Listerine, det mener jeg, og samtlige av mine venner som har prøvd denne

Nick & Johnny Crushed Ice er jeg enig med deg i
Vis hele sitatet...
Hehe- har erfart at det ikke er alle er helt med på den smaken, men det er vel derfor det er et såpass stort utvalg kan jeg tenke meg

Og bra at det er andre som også digger N&J, den er sinnsykt digg, og så svir den litt selvom den nødvendigvis ikke er den sterkeste.

Sitat av Rivfader Vis innlegg
Hvorfor ikke bare kjøpe en flaske grønn listerine? Smaker det samme og den svir mer.
Vis hele sitatet...
Er vanskelig å ta dette spørsmålet seriøst. Tenk deg litt om før du spyr ut tåpelige kommentarer som dette.
Ingen som snuser General lengre? Følte meg nesten old-school når jeg leste om alle de andre typene her.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Ingen som snuser General lengre? Følte meg nesten old-school når jeg leste om alle de andre typene her.
Vis hele sitatet...
Bruker det når jeg er på jakt, eller fisker for min del blir smaken for kjedelig i lengden, så jeg bruker den ikke i lange peroider
General Ekstra Sterk. Eneste som er ordentlig snus. Men hvordan skal man finne de våte pakkene?? Hater å få de tørre, hvite pakkene. Har også lagt merke til at Ica selger General Extra Strong, på engelsk liksom ... Regner med at det ikke er Norwegian Edition da? Hva er forskjellen? Og noen som har noen triks til hvordan man kan få en tørr pakke til å bli fuktig?
Ingen som liker smaken av snus her lenger eller? Snus med Colasmak liksom? Beregnet på fjortisser da el?
Nåja, har snust General Ekstra Sterk i 5 år. Har ikke brukt andre enn den det siste halve året uten unntak, men det må da være lov til å kjøpe hvilken snus man vil. Kunne godt tenkt meg å prøvd den berryen. Evt i tillegg til generalen. Spice opp livet litt :P Ofte spennende å prøve noe nytt
Sist endret av Chronic420; 31. august 2011 kl. 01:27.
1. Legg alle posene ut over ett bord, spray de på GOD avstand med en sprayflaske med vann.
Trikset der er å få de bare fuktige, ikke klissvåte.

2. Legg en skive rå potet/gulerot/kålrabi/frukt oppi boksen en stund. Denne vil da avgi noe fuktighet.
Her er det General strong white portion og Ekstra sterk/sterk løs det går i

Sitat av The-kid Vis innlegg
Ingen som liker smaken av snus her lenger eller? Snus med Colasmak liksom? Beregnet på fjortisser da el?
Vis hele sitatet...
Ja, det er nettopp det den er. Tobakksindustrien er en av de mest kyniske vi har pr. i dag.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Nåja, har snust General Ekstra Sterk i 5 år. Har ikke brukt andre enn den det siste halve året uten unntak, men det må da være lov til å kjøpe hvilken snus man vil. Kunne godt tenkt meg å prøvd den berryen. Evt i tillegg til generalen. Spice opp livet litt :P Ofte spennende å prøve noe nytt
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte at det er moro å prøve nye snus og få litt nye impulser. I perioder så kjøper jeg forskjellige snus hver gang jeg skal ha en ny boks for å nettopp spice det litt opp - derfor vet jeg også hvilke snus jeg liker best og kan rulere litt på favorittene mine.
Sitat av The-kid Vis innlegg
Ingen som liker smaken av snus her lenger eller? Snus med Colasmak liksom? Beregnet på fjortisser da el?
Vis hele sitatet...
Ja, helt enig! Det er så fjortizz å like ting som smaker godt. Cola liksom? Er ikke det en brus som alle elsker? Hvorfor???
Drikker du rusbrus? Jammen, det smaker jo brus ... er du fjortizz?

Jeg foretrekker å holde meg til ting jeg misliker, rett og slett fordi jeg ikke er 14 år.
jeg mener Buran kjosken har.
Trådstarter
5 0
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
jeg mener Buran kjosken har.
Vis hele sitatet...
Hadde vært supert, er nærmere. Skal sjekke innom senere i dag og poste åstedsrapport.

Til vanlig snuser jeg General Extra Sterk Løs, men som nevnt tidligere, artig med litt forskjellige smaker til tider.
Har hørt mye forskjellig om Buran nå :P Er dette Trondheims ghetto? Får ta meg en tur innom, og prøve å finne prinsessa også
Sitat av Froosh Vis innlegg
Thunder Wintergreen er den beste snusen jeg har prøvd noensinne, og da har jeg prøvd det aller meste som er på markedet i Norge, inklusive snus som bare selges i tobakksforretninger. For de som synes Wintergreen til Thunder er for sterk så kan dere prøve tilsvarende fra Offroad, samme produsenten men den er litt svakere

Edit: Nick & Johnny Crushed Ice er også en favoritt!
Vis hele sitatet...
Da har du ikke smakt hawken. Kjøpte med meg noen esker sist jeg var i USA. Den er ikke tillat solgt i Norge lengre. Det er den DESIDERT beste smaken ever!
http://diamondhoggers.com/wp-content/uploads/2011/01/Hawken_1.jpg
Trådstarter
5 0
Oppdatering: Kiosken på Buran har IKKE Thunder Berry Blend. Narvesen inni Trondheim Torg HAR.

Noen som forresten vet grunnen til at Hawken ikke kan selges i Norge lengre?
Sitat av Killuminati Vis innlegg
Ja, helt enig! Det er så fjortizz å like ting som smaker godt. Cola liksom? Er ikke det en brus som alle elsker? Hvorfor???
Drikker du rusbrus? Jammen, det smaker jo brus ... er du fjortizz?

Jeg foretrekker å holde meg til ting jeg misliker, rett og slett fordi jeg ikke er 14 år.
Vis hele sitatet...
I følge tankegangen din så burde jo alt man putter i seg kunne smaksettes med Cola da?

Hvis det er Colasmaken man er ute etter, drikk Cola!
Hvis det er snus man vil ha, så kjøp ordentlig snus, ikke snus med dårlig Colasmak.

Har ingenting i mot snus med litt fresh mentolsmak. Blir litt friskere Men snus med søt kunstig Colasmak? Hold deg til smågodtet til du blir voksen nok til å verdsette god snussmak!
Sitat av The-kid Vis innlegg
I følge tankegangen din så burde jo alt man putter i seg kunne smaksettes med Cola da?

Hvis det er Colasmaken man er ute etter, drikk Cola!
Hvis det er snus man vil ha, så kjøp ordentlig snus, ikke snus med dårlig Colasmak.

Har ingenting i mot snus med litt fresh mentolsmak. Blir litt friskere Men snus med søt kunstig Colasmak? Hold deg til smågodtet til du blir voksen nok til å verdsette god snussmak!
Vis hele sitatet...
Så du snuser kun for den herlige snussmaken? Da vil jeg se deg holde deg til nikotinfri snus. Inntil da, så vil jeg si at hovedårsaken til at folk snuser er NIKOTINET, og om nikotinet serveres ved siden av en søt cola smak, som folk liker, ser jeg virkelig ikke problemet med det?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Vet hvertfal at Thunder, Offroad med mer selges på Mix Bybroen og Mix Solsiden i Trondheim i tillegg til de andre nevnt over her.
Sitat av Killuminati Vis innlegg
Så du snuser kun for den herlige snussmaken? Da vil jeg se deg holde deg til nikotinfri snus. Inntil da, så vil jeg si at hovedårsaken til at folk snuser er NIKOTINET, og om nikotinet serveres ved siden av en søt cola smak, som folk liker, ser jeg virkelig ikke problemet med det?
Vis hele sitatet...
Nei, selvfølgelig er det nikotinet jeg er ute etter, men liker i tillegg smaken av snus Hvis det kun er nikotinet du mener folk er ute etter, hvorfor ikke bare smelle på seg et par nikotinplaster, eller tygg nikotintyggegummi da? Hvorfor må man på liv og død absolutt få snus til å smake alt annet enn snus? Er det som er poenget mitt!
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Har hørt mye forskjellig om Buran nå :P Er dette Trondheims ghetto? Får ta meg en tur innom, og prøve å finne prinsessa også
Vis hele sitatet...
Buran/Svarlamoen

No hating tho