View Single Post
Sitat av Olympic Vis innlegg
Jeg hadde fem kjøp på SR1, alle fra utlandet (Tyskland, Belgia, UK. Aldri Nederland), alle gikk igjennom. Tror ikke jeg ville tatt sjansen på å bestille fra utlandet mer, med mindre det var noe lite og luktfritt. Problemet er bare at norske vendors virker så utrolig kjipe.

Når det er sagt, kan noen moderatorer fortelle meg om slike tråder som dette forholder seg til regelverket eller ei? Ref:

"2) Tilgjengelighet og pris
Vi tillater ikke diskusjon om hvordan brukerne våre kan skaffe rusmidler på ulovlig vis, noe som også omfatter forespørsler eller anbefalinger av lenker til ulovlige produkter og butikker"
Vis hele sitatet...
Her sier jo ''Nichotin'' (Admin/Crew)
De nye reglene har som utgangspunkt at vi ikke skal strupe diskusjon med mindre norsk lov brytes, eller innholdet ikke hører hjemme på rusmiddelforumet. Vi har derfor forsøkt å formulere reglene slik at det er svært få temaer som er bannlyst i alle sammenhenger.
Vis hele sitatet...
Så utifra hvordan jeg oppfatter det er vell tråden innenfor, men det blir litt opp til hver og en hvordan man tolker det.

Sitat av OoM Vis innlegg
Nå aner jeg ikke hva ditt nivå allerede ligger på men, det er ikke rakettforskning. Nokså simpelt. Ta deg en kveld og prøv litt.
Du starte med å kjøpe bitcoins fra justcoin.no f.eks. Å kjøpe bitcoins der, er like simpelt som å betale en regning i nettbank.
Last ned TOR (Tor kommer i en pakke du ekstrakterer og kjører en enkel *.exe fil.) Når du åpner denne fila, åpner det seg en modifisert versjon av Firefox.
Her limer du inn URL til SilkRoad. Registrer deg, last opp bitcoins og du er klar til å handle.
Vis hele sitatet...
Okei, det virker jo litt simplere enn først antatt. Gjorde ett vagt forsøk på og sette meg inn i trygg og anonym oppbevaring og handling av (og med) BTC tidligere, og da virker det som en del arbeid, men ser ut som jeg får gi det en kveld og to. Har tidligere lastet ned TOR, men dog aldri tatt det i bruk.

Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Brukte to kvelder, men så liker jeg å gjøre ting litt grundig også. Her er mye bra info.
Vis hele sitatet...
Ser jo tilsynelatende ut som en god og nøyen veileder. Hjertelig takk!

Sitat av roundpotato Vis innlegg
Har kjøpt LSD derfra et par ganger og det gikk helt fint. Det er nok ikke annbefalt, though
Vis hele sitatet...
LSD i ren form skal jo være helt luktfritt, så mtp hunder skal det iallefall ikke utgjøre noe større risiko enn andre pakker.
Sist endret av random12345677; 13. oktober 2014 kl. 12:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.