Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3968
Lurte på erfaringer om noen har blandet disse to elementene, forskjell fra ren fleintur og blandingen..
Og når i trippen bør den ene eller andre inntas, igjen av erfaring? Peace
Sist endret av Lallis; 22. september 2014 kl. 03:18.
Jeg ville laget en soppshake (vann,sopp,sukker,sitronsaft)brummes godt med stavmixer,poppet mdmaen og deretter drukket shaken.Siden shaken er flytende så begynner du å trippe relativt kjapt.Etter en time når knipsen har begynt å funke så får jeg en tendens til å tro at det snør ute,det ser ihvertfall slik ut.Sukker og sitron er ihvertfall for meg essensielt da det booster virkningen av psilocybin.
Ta soppen først, så venter du 30-60min(eller når soppen begynner å funke) så tar du MDMAen.
Ja vent alltid til soppen har startet å kicke skikkelig først... En tripp er sjelden identisk og soppene kan være veldig sterke noen ganger.
Og sjansen for at det blir verre med mdma er stor hvis du allerede har fått litt stor dose, og deretter "bad-trippe" enda mer.
Så jeg ville først vært helt sikker på at trippen er kul og deretter kjørt på med emma(MDMA).

Good luck and Be safe..... PEACE Y Y
Litt Offtopic beklager det: Aldri prøvd flein, men tatt sopp i Amsterdam, usikker på hva het, men syns det var en bra rus, alt rundt meg ble så fargerikt og fint, noe jeg vill prøve igjen . Er vell etter første frost natt man kan finne flein i skauen? Ren nysgjerrighet
Sist endret av king123; 22. september 2014 kl. 18:25.
Sitat av king123 Vis innlegg
Litt Offtopic beklager det: Aldri prøvd flein, men tatt sopp i Amsterdam, usikker på hva het, men syns det var en bra rus, alt rundt meg ble så fargerikt og fint, noe jeg vill prøve igjen . Er vell etter første frost natt man kan finne flein i skauen? Ren nysgjerrighet
Vis hele sitatet...
Vi har en egen tråd for diskusjon rundt fleinsopp og grohabitater og vekstsesonger her. Til info, så er det bare en tommelfinger-regel at fleinen kommer etter første frostnatt, det behøver ikke stemme. Man plukker sopp rundt september, avhengig av lokalt klima kan dette variere, noen steder finner man sopp så tidlig som juli/august og den kan finnes helt til snøen legger seg. Du finner heller aldri flein i skogen, som du sier,
Soppen vokser på åpen mark, beitemark o.l og finnes svært sjelden i noe form for skog. De vokser godt i beitemarker der det
er rikelig med gjødsel fra husdyr, men den vokser aldri på selve driten, men ofte på plasser det går mye dyr, som jorder for eksempel.
Sist endret av Relevant; 22. september 2014 kl. 19:07.
Takk for linken, skal se nærmere på den . Men du sier beitemarker for dyr på jorder, hvis jeg i teorien skulle plukka flein så måtte jeg ha gått på flein slang ? Kjenner ingen bonder så det hadde Vært problematisk.
Sitat av king123 Vis innlegg
Takk for linken, skal se nærmere på den . Men du sier beitemarker for dyr på jorder, hvis jeg i teorien skulle plukka flein så måtte jeg ha gått på flein slang ? Kjenner ingen bonder så det hadde Vært problematisk.
Vis hele sitatet...
Du må bare lete i området ditt, se på Google Maps, prøv å finn steder hvor man kan luske litt rundt uten at noen får mistanke, helst vekk fra bebgyggelse og veier.
Hvis det er noen turstier langs beiteområder, så har jeg erfart at det vokser en del i kanten på slike stier.
Prøvd motsatt av det EyesWideShut anbefalte, hvor jeg tok soppen et par timer inn i MDMA-turen. Da fikk ingen av noe effekt av soppen, kun MDMAen.

Noe logisk grunn til at det er sånn?
Sitat av iduamit Vis innlegg
Prøvd motsatt av det EyesWideShut anbefalte, hvor jeg tok soppen et par timer inn i MDMA-turen. Da fikk ingen av noe effekt av soppen, kun MDMAen.

Noe logisk grunn til at det er sånn?
Vis hele sitatet...
MDMAen har sikkert overkjørt soppen da, med tanke på at MDMA tømmer deg for serotonin så vil du få dårligere effekt av soppen når du tar det i den rekkefølgen.
Kan også være en ide å spise litt mer sopp en du vanligvis bruker å gjøre(vist du føler seg trygg på det).
Sist endret av EyesWideShut; 23. september 2014 kl. 01:16.
Sitat av Nexusone Vis innlegg
Du må bare lete i området ditt, se på Google Maps, prøv å finn steder hvor man kan luske litt rundt uten at noen får mistanke, helst vekk fra bebgyggelse og veier.
Hvis det er noen turstier langs beiteområder, så har jeg erfart at det vokser en del i kanten på slike stier.
Vis hele sitatet...
Må sjekkes ut
Trådstarter
12 2
Takk for alle svar ^^
Får se an litt i når helgen kommer skogfest i Rogaland ^^