Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2392
Hei

Som sikkert flere av dere vet, er det mye god lesning her inne på Freak. Og i den forbindelse ønsker jeg å informere
nye og gamle medlemmer, inkludert meg selv, om de beste trådene.

Jeg vil få fram de beste trådene, slik at jeg selv og andre kan få glede av disse igjen.

En tråd jeg vil anbefale til dere nye og gamle medlemmer er
ivioynar sin tråd om nettsiden nyhetsspeilet.

Nyhetsspeilet er ikke blant de mest oppvakte

Tråden har jeg lest med jevne mellomrom, samt bloggen og diverse artikkler om situasjonen.

Dette er en "må-lese" tråd av ivioynar, som har som agenda å bevise hvor lett det er å plante en regnskog i hodet på en konspirasjonsteoretiker.
Eller lett var det vel ikke, men jobben ble utført med høy presisjon.
Som han sier selv så har han har i lang tid irritert seg over konspirasjonsteoretikeres blinde dogmatikk og manglende vilje til å ta til
seg kritiske innvendinger.


Og bedre blir det når andre nettsteder blir dratt inn og hovedpersonen selv blir oppdaget med egen profil her på forumet.
(Har aldri vært helt sikker på om det faktisk var Armin selv som var innom. Den første tråden hans tilsier ihvertfall det.)

Vet om flere herligheter som denne, men det kan jo være at noen har gått meg hus forbi.
Så anbefal meg en tråd.

Tråden du anbefaler bør være velskrevet og gjennomtenkt. (Ikke disse liste trådene)
Anbefaler deg denne tråden
Happy Birthday
clarionify's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tawon Vis innlegg
Anbefaler deg denne tråden
Vis hele sitatet...
Takker, men har vært igjennom denne. Kunne selvfølgelig ha vekket liv i den igjen, men hadde glemt den av.
En av de beste trådene jeg noen gang har lest inne på dette forumet er skrevet av slashdot, og heter På fisketur med Pål og Vidar.

Jeg anbefaler alle å lese denne, da den er hysterisk morsom.
Får ikke til og søke fra tableten, er det noen som kan finne den om han som hadde gipsa foten, og hadde fått stikkpiler som han ikke fikk inn? Husker den var rå.
Pst!

Les denne tråden. Bare ikke fortell noen at det var jeg som postet den.
Sist endret av Sinken; 9. august 2013 kl. 00:51.
http://freak.no/forum/archive/index.php/t-211242.html
Sist endret av McIvar; 9. august 2013 kl. 01:25. Grunn: Feil link.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Pst!

Les denne tråden. Bare ikke fortell noen at det var jeg som postet den.
Vis hele sitatet...
Der brukeren: Stormen, beviste at han er en snitch!
"Bombe i Oslo?" var jo jævlig spennende mens det holdt på.. Som dere ser nederst på forumet ble det ny rekord med antall påloggede samtidig pga den
Sikkerhetsklarert
Sitat av Dub Vis innlegg
Der brukeren: Stormen, beviste at han er en snitch!
Vis hele sitatet...
Vel, hele den tråden må leses mellom linjene.
Happy Birthday
clarionify's Avatar
Trådstarter
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
"Bombe i Oslo?" var jo jævlig spennende mens det holdt på.. Som dere ser nederst på forumet ble det ny rekord med antall påloggede samtidig pga den
Vis hele sitatet...
Denne ga meg faktisk en liten klump i halsen nå når jeg så igjennom den igjen.