Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 7008
Hva er det beste minnet du har fra dette forumet? Fikk du sykt mye kp på en post? Fikk du kp av en du respekterer? Fått pm som gjorde inntrykk? Lest noe som sitter igjen?

Mitt er når 22. Juli skjedde. Vi satt en gjeng og refresha tråden og lå et hakk forran nyhetene på tv. Fant ut hvem Breivik var før alle andre osv. Var ganske kult selv om hendelsen var forferdelig.
Den gangen vidarlo ga meg kp!
og en annen fra crewet etterpå.

Men ja, jeg husker veldig godt tittelen "Bombe i Oslo?" og "Skyting på utøya?" fra den dagen.
Sist endret av Tysteren; 17. juli 2023 kl. 17:48.
morkakespisende
Jeg satt i kjelleren til bestemoren min på en bedriten stasjonær PC for mange år siden og leste om UE og pyro.
Sist endret av supranaut; 17. juli 2023 kl. 17:51.
Da jeg innså at jeg ikke lenger trengte insta og snap og vg.
Største inntrykk var vel fra tråden til Bloodshot.
Som sylfersk her, så ligger nok det beste øyeblikket foran meg.
Freakfest for ca 10 år siden Var kjekt og treffe folk bak nickene
Må være den gangen jeg satt og leste i en tråd hvor brukerne delte sine skumleste
historier og opplevelser, og det dukket opp en historie som gidde meg latterkrampe
hver gang jeg kom til å tenke på det i dagevis etter jeg leste den for første gang..

Handlet kort fortalt om en fyr som ble jaget gjennom en kirkegård, han hørte at
noen løp etter han, men kunne ikke se noen folk i nærheten og fikk totalt panikk.
Når han endelig kom seg trygt frem til bilen, så gikk det opp for han at han hadde
en halvtom termos i ryggsekken som lagde skvulpe lyder
Sist endret av FeilFreak; 17. juli 2023 kl. 21:10.
Det var også en tråd om noen speedfreaks som skrev om at de var våken i mange dager, skøyt med våpen inne i kåken mot skyggefolk, farget alle pillene de skulle selge røde fordi den andre fargen var dårlig osv. Var funny
How to be a 1337 hacker:
https://youtu.be/B83KuCFhR6c

Lå i signaturen til en som hadde brukernavnet "Turbolego"

Deilig jumphumor
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det var også en tråd om noen speedfreaks som skrev om at de var våken i mange dager, skøyt med våpen inne i kåken mot skyggefolk, farget alle pillene de skulle selge røde fordi den andre fargen var dårlig osv. Var funny
Vis hele sitatet...
Tenker kanskje på denne tråden av Nichotin?
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Tenker kanskje på denne tråden av Nichotin?
Vis hele sitatet...
Kanskje men linken virker ikke
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det var også en tråd om noen speedfreaks som skrev om at de var våken i mange dager, skøyt med våpen inne i kåken mot skyggefolk, farget alle pillene de skulle selge røde fordi den andre fargen var dårlig osv. Var funny
Vis hele sitatet...
Hehe den var også helt fantastisk
Freak er en gullgruve for rare historier
Fant den nå. Sykt lættis. Jeg bruker å si til kompisen min når vi tripper ut av det blå: flaks vi ikke selger ecstacy! Lmao episk den der
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Kanskje men linken virker ikke
Vis hele sitatet...
My bad, Methamfetamin tråden til Nichotin
Kjører en blanding av positive og negative minner

Slenger meg på AstroMan og Tysteren. Bombe i Oslo? tråden er et sterkt minne. Selv om det ikke er positivt eller "beste" minne, så var det som i resten av Norge en følelse av samhold og sjokk.
Er vell (en av?) freaks mest leste tråder, både totalt og samtidig.

Beste minnene er nok fra tiden på WarIsPeace (pyro-underforum) da vi kunne snakke sammen og bli kjent med likesinnede, mens vi kunne leke og bestille fritt.
I sammenheng, var tiden etter 22.juli minneverdig på sin måte, når WarIsPeace ble arkivert, og en del av oss ble huket inn til PST avhør etter at de fikk tak i ordrelisten fra selgeren


Slenger også inn Morsomme/interessante freak-tråder som har en samling av gode tråder.
Sist endret av KjemikalieX; 17. juli 2023 kl. 22:06. Grunn: Ninja, Methtråden ble linket mens jeg skrev
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Fant den nå. Sykt lættis. Jeg bruker å si til kompisen min når vi tripper ut av det blå: flaks vi ikke selger ecstacy! Lmao episk den der
Vis hele sitatet...
Hehe del gjerne linken, den historien kan ikke leses nok ganger,
Like løye hver gang

Edit: ser linken ble lagt ut nå
Sist endret av FeilFreak; 17. juli 2023 kl. 21:41.
Savner også at folk måtte skrive "titegn" på korte svar lol
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hva med da vidarlo og ivioynar(?) rundtrollet IT-avisen med en falsk konspirasjonsteori? Gidder ikke finne tråden, men stor humor.
Kjempelenge siden, men husker godt denne https://freak.no/forum/showthread.php?t=90991
Sist endret av Gloss; 17. juli 2023 kl. 23:32.
Den gangen jeg fikk KP fra Vidarlo. Den hang høyt.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Freakfest mange herrans år siden. Moret var helt fantastisk å bli kjent med, ble starstruck av å møte mentalmelt og det viste seg at jeg allerede visste hvem Luni var. Fin kveld og gode minner
Var en tråd en gang om å få gratis stash, fant en mail adresse der. Så en gang i året får jeg masse merch fra en kjent alkoholprodusent.
Fuck Mr. Plod!
Dagen jeg innså at dodecha ikke var en gammel mann
Det beste jeg har sett er 127.0.0.1. Med en herlig avslutning
Må ha vært da jeg fikk flere stk til å stryke på eksamen:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=220251

Eller da jeg fikk tilsendt 30kr av en reddende engel her inne fordi jeg var blakk og trua med å spise muggent brød i en tråd tråden er desverre slettet.
Når jeg satte mammas håndjern på meg selv og måtte til politistasjonen for å få dem av (Ny bruker nå)

https://freak.no/forum/showthread.php?t=162540

Kan for øvrig nevne at jeg møtte en fyr på vei til politistasjonen som spurte om jeg hadde fyr. Jeg sa først "jeg har fyr men jeg kan ikke hjelpe deg" Han så rart på meg, og det endte med at jeg dro opp hånda med lighter, og håndjern festet til og fikk en ganske funny reaksjon fra vedkommende.

"Ålløø hva skjedde her a, woow okaaay"
Sitat av Xylocain Vis innlegg
Når jeg satte mammas håndjern på meg selv og måtte til politistasjonen for å få dem av (Ny bruker nå)

https://freak.no/forum/showthread.php?t=162540

Kan for øvrig nevne at jeg møtte en fyr på vei til politistasjonen som spurte om jeg hadde fyr. Jeg sa først "jeg har fyr men jeg kan ikke hjelpe deg" Han så rart på meg, og det endte med at jeg dro opp hånda med lighter, og håndjern festet til og fikk en ganske funny reaksjon fra vedkommende.

"Ålløø hva skjedde her a, woow okaaay"
Vis hele sitatet...
Legende
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Må ha vært da jeg fikk flere stk til å stryke på eksamen:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=220251

Eller da jeg fikk tilsendt 30kr av en reddende engel her inne fordi jeg var blakk og trua med å spise muggent brød i en tråd tråden er desverre slettet.
Vis hele sitatet...
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Du aner ikke hvor lenge jeg har letet etter den tråden. ler så jeg tårer triller- Takk skal de ha! 10 år siden, men husker det som det var i går. Heldigvis bedre stelt meg meg i disse dager
Hahaha artig lesing!! Bra jobba
Er litt moro å lese posts fra før noen i Crewet, ble med i crewet. Er forøvrig spent på hva Dodecha og Mentalmelt kanskje kan ha sett gjennom årene her inne

Min favoritt er denne rapporten etter en prøvde Datura: https://freak.no/forum/showthread.php?t=88195
Det var en veldig velskrevet triprapport om datura/piggeple jeg leste
BRAND ∞ STRONG
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Den gangen jeg fikk KP fra Vidarlo. Den hang høyt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Den gangen vidarlo ga meg kp!
Vis hele sitatet...
Det er som å plutselig bli sett og få anerkjennelse av faren sin
Den gang n jeg fikk kp av vindaloo.
kp av knask.
Mitt beste øyeblikk her på forumet er da jeg kom over denne tråden:

https://freak.no/forum/showthread.php?t=237259

Viktig å lese hele for å få med seg alt fra start til slutt.
Sitat av Filkor Vis innlegg
Mitt beste øyeblikk her på forumet er da jeg kom over denne tråden:

https://freak.no/forum/showthread.php?t=237259

Viktig å lese hele for å få med seg alt fra start til slutt.
Vis hele sitatet...


Har egentlig kjent på en viss fylleangst og ventet på at en av mine tråder ble nevnt, hehe.
At folk har lært seg å skrive i løpet av åra, og at smileybruken er nede på et minimum hos de aller fleste.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Har egentlig kjent på en viss fylleangst..
Vis hele sitatet...
Bodø by burde reist en statue av deg kun iført en t-skjorte med teksten "Stay away from Brunt + Blankt kids"
rett utenfor polet
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Har egentlig kjent på en viss fylleangst og ventet på at en av mine tråder ble nevnt, hehe.
Vis hele sitatet...
Denne følte jeg
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Har vel aldri vært noen store øyeblikk på NFF for min del. Vet ikke om det sier mest om meg og mitt liv eller nff. Noen ganger velger jeg heller å ta oppvasken eller gå en tur med bikkja til naboen enn å henge på nff. Liker ikke bikkjer og heller ikke å gå tur uten noe mål for turen. Noen ganger er jeg aktiv på forumet i en periode andre ganger trenger jeg lang time out fordi trådene har en tendens til å gjenta seg.
Vis hele sitatet...
2.5 innlegg per dag i snitt da. Syns du sitter å gnager her hele tia jeg

Sitat av Mozzie Vis innlegg
Har egentlig kjent på en viss fylleangst og ventet på at en av mine tråder ble nevnt, hehe.
Vis hele sitatet...
Fy faen jeg lo! Våknet selv opp i fyllearresten i Bodø uten å skjønne helt hvordan jeg kom meg dit. Trodde først jeg var kapra av en Fritzl copycat eller noe. Tror samme homoen sto og ropte hallo da også! Det siste jeg huska var at jeg spilte poker i Rønnvika og plutselig ligger jeg splitter naken i et betongrom med et kamera pekende opp i stjerten
Sist endret av Astro Man; 20. juli 2023 kl. 16:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har jo vært noen bra tråder, og gode trip rapporter oppigjennom, men tråden jeg husker best er ikke noe spesielt i seg selv, men tittelen gir meg lættis hver gang jeg tenker på den, og det er mye oftere enn du tror!


"Spøkelser fins i huset våres Fml =/"
Overasket av at folk er såpass opptatt av kp her, kunne kanskje suppleres med en usynlig tommel ned-knapp som skjuler (ikke sletter) innlegg etter et visst antall dislikes.

Synes det gøyeste er når noen "utenfra" internett finner veien hit og blogger fra gata på en gammel Sony Ericsson, litt sånn som han drone-bergenseren. Kjedelig at de forsvinner når masse billige poeng, snerpete, intetsigende kp-bait og umorsomme onelinerne får stå.

Mer friks! Totalt sett gjør crew en kjempejobb. Hadde vært morsomt å fiksa et treff en gang.
Første innlegget mitt, lastet opp hele Live At Goliath samlinga, bare hyggelig respons.


https://freak.no/forum/showthread.php?t=323216
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Muggbakteriene sprer seg i hele brødet?
Syns generelt trådene som reiser diskusjoner rundt innvandring og pedofili har vært de beste her inne. Man har fått forsøkt sine meninger og landet på at man har tatt feil, helt uten å miste ansikt.

Husker ellers Pokerstars-turneringene i 2008. De var artige!
Sist endret av reklame; 21. juli 2023 kl. 09:33.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
At folk har lært seg å skrive i løpet av åra, og at smileybruken er nede på et minimum hos de aller fleste.
Vis hele sitatet...
Opp gjennom tidene har brukere, moderatorer og crew brukt utallige timer på å hjelpe og rette på språk og rettskriving hos medlemmer. Jeg har sikkert noen hundre PMer hos meg der brukere har sendt meg hele posten sin først for å få den til å passere reglene for språk og leselighet. Retteprogram fantes det lite av før i tiden.


Jeg kommer ikke til å nevne brukernavn, men de største øyeblikkene var når disse kom til det punktet at de klarte seg uten oss.
Det må ha vært mens pyroforumet var på topp og jeg nettopp hadde oppgradert kulemøllen min så jeg bestemte meg for å gi bort den gamle til en nybegynner innen pyro.

Etter at dette var gjort gikk det en liten stund uten at jeg tenkte noe mer over det - før det plutselig dukket opp en tråd hvor en tilsynelatende ny bruker postet en tråd med klipp av litt forskjellig fyrverkeri.

Brukeren fikk en del rosende ord av mer erfarne brukere, inkludert meg selv.
Litt senere dukket det opp en PM hvor brukeren fortalte at det var han som hadde fått kulemøllen og hvor takknemlig han var ettersom han hadde fått seg en ny hobby å drive med osv.

Ikke at det var en stor sak eller noe, men jeg ble faktisk veldig glad da jeg fikk den PM'en.