Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 12311
Vi sitter to Freaks på Kaffe Kafka ikveld, og har ingenting imot flere vennlige Freaks ved bordet.


Sitter rett fremfor inngangen i en russe-genser, vel møtt!

Oppdatering: nede og spiller biljard
Jøss putian, det der forklarte det meste om både bodø, pils, kafka og russegensere for meg iallefall
skal dere sitte der å drikke pils i hele dagen i dag?
Sist endret av desobeissanCe; 4. desember 2012 kl. 13:51.
Sitat av desobeissane Vis innlegg
skal dere sitte der å drikke pils i hele dagen i dag?
Vis hele sitatet...
Nå er vel tråden lagd i går kveld, og ingenting tyder på at de sitter og drikker i dag også...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Prøver meg igjen:

Sitter på paviljongen over glasshuset iført Freak-genseren og en Arctic Cat jakke. Velkommen skal dere være.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
arctic cat.....
Sitat av zeicko Vis innlegg
arctic cat.....
Vis hele sitatet...
Firehjuling og snescooter produsent
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av zeicko Vis innlegg
arctic cat.....
Vis hele sitatet...
Stemmer det.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Settoz Vis innlegg
Firehjuling og snescooter produsent
Vis hele sitatet...
veit det. men en rævva produsent
Sitat av Settoz Vis innlegg
Firehjuling og snescooter produsent
Vis hele sitatet...
Jeg tror han refererte til at folk med Arctic cat jakker er.. harry? Bondetamp? Ikke vet jeg.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Gode og fantastisk kule klær. Zeicko kjenner meg forsåvidt personlig, og vet jeg kjører Polaris.
Sitat av zeicko Vis innlegg
veit det. men en rævva produsent
Vis hele sitatet...
Da vet du ikke hva du snakker om Kjører selv Polaris men Arctic cat er et ganske bra merke
Sist endret av Vod0; 16. desember 2012 kl. 21:53.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Gode og fantastisk kule klær. Zeicko kjenner meg forsåvidt personlig, og vet jeg kjører Polaris.
Vis hele sitatet...
som er det rette.
skjemme seg ut me ac jakke.. skammelig
Sitat av zeicko Vis innlegg
som er det rette.
skjemme seg ut me ac jakke.. skammelig
Vis hele sitatet...
Og hvilken jakke bruker du da ?
Du må beise sjarken!
AC finnes bare sånn at vi som kjører polaris skal ha noen å slepe ut av skogen
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Smetown Vis innlegg
Og hvilken jakke bruker du da ?
Vis hele sitatet...
en slik om du må vite det
http://www.jspowersports.com/ebay/sl...cket_black.jpg
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av BMWe39 Vis innlegg
AC finnes bare sånn at vi som kjører polaris skal ha noen å slepe ut av skogen
Vis hele sitatet...
Stemmer forøvrig med hunjgamle modeller. Nye AC's er slitesterke som fanden sjøl.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Settoz Vis innlegg
Da vet du ikke hva du snakker om Kjører selv Polaris men Arctic cat er et ganske bra merke
Vis hele sitatet...
blitt bedre, men eldre en 2009 typ er det bare og glemme, bare man selger før garantien går ut
Sist endret av zeicko; 16. desember 2012 kl. 22:00.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Trasker ned på Public, var temmelig dødt her.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hadde jeg sett denne tråden tidligere... Har 2 innleveringer denne uka og en teoretisk gymprøve. Men hvor gamle er dere? Greit å henge med en 18-årig søring om jeg kommer? Nordnorske foreldre.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Hadde jeg sett denne tråden tidligere... Har 2 innleveringer denne uka og en teoretisk gymprøve. Men hvor gamle er dere? Greit å henge med en 18-årig søring om jeg kommer? Nordnorske foreldre.
Vis hele sitatet...
94 mod. både jeg og mozzie, jeg er ikke tilstede, men må vell en annen gang
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Hadde jeg sett denne tråden tidligere... Har 2 innleveringer denne uka og en teoretisk gymprøve. Men hvor gamle er dere? Greit å henge med en 18-årig søring om jeg kommer? Nordnorske foreldre.
Vis hele sitatet...
Er bare 19 selv, men ser ut som jeg er 25. Er bare og kommentere tråden, så pm'er jeg mobilnr eller lignende.

Du klarer deg fint med litt utsetting av skolen, hehe.

Vi kjører på! Første runde spanderes av undertegnede.

Pushwagon er på Public!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
polaris is tha shit.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av drittsekken Vis innlegg
polaris is tha shit.
Vis hele sitatet...
96 mod Polaris XLT 600 special oppborret til 700 cc!
Sitat av Mozzie Vis innlegg
96 mod Polaris XLT 600 special oppborret til 700 cc!
Vis hele sitatet...
kremt, Polaris Pro RMK 800 med turbo!
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
kremt, Polaris Pro RMK 800 med turbo!
Vis hele sitatet...
Jeg digger lyden på min, 3 sylindrer is tha shit.

Har btw invitert meg selv på besøk hos deg.
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Hadde jeg sett denne tråden tidligere... Har 2 innleveringer denne uka og en teoretisk gymprøve. Men hvor gamle er dere? Greit å henge med en 18-årig søring om jeg kommer? Nordnorske foreldre.
Vis hele sitatet...
Diskusjoner a la "scootermerket mitt er tøffere enn scootermerket ditt" finner du generelt ikke blant folk over 20...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Vi prøver igjen, vi er to kompiser som skal ut i Bodø ikveld igjen, og alder spiller ingen rolle så lenge du er myndig!



Holder øye med freak hele kvelden, så bare send meg pm med nr eller evt spør om nr mitt, så sier jeg ifra! Vel møtt!
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Jævla stygg glattcelle i Bodø...
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Jævla stygg glattcelle i Bodø...
Vis hele sitatet...
Litt mer detaljer.
"Snøscooteren min er kulere enn snøscooteren din!"
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Haha ble det krangling mellom freakere?

http://www.an.no/nyheter/article6490374.ece

Vis hele sitatet...
Gikk temmelig hardt for seg ja.


Ble holdt igjen til utpå ettermiddagen for avhør og bestemmelse fra jurist om vi var skikket til og bevege oss blant folk igjen, og er utestengt fra samtlige barer i Bodø. Vi er dog i godt humør, og jeg sitter as we speak hos den andre freak'en med en pils i hånden.
Wow, så det var dere?

Var det deg og kompisen din som havnet i tottene?

Edit: Ser nå at dere faktisk satt alene når dere begynte å sloss, så regner med det :P. Hva skjedde?
Sist endret av weedsuit; 9. februar 2013 kl. 19:49.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Hverken jeg eller han har anelse...

Jeg som fikk brekt nese, og klikket etter det og holdt fyren i rear naked-choke til han besvimte, før jeg gikk ut av leiligheten og ble tatt av politiet. Han er blitt anmeldt av politiet da, så ser vell på et par mnd i fengsel, eller hva tror dere?

Hva som var årsaken til slåssinga er enda ukjent, jeg husker såvidt vi var på byen. Har begge fått 6000 kr i forelegg fordi vi ikke forlot byen da Politiet sa det(Jada, idioti), så vi konfronterte dem vell to ganger før vi ble slengt i svartemarja og havnet hjemme i leiligheten.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Hverken jeg eller han har anelse...

Jeg som fikk brekt nese, og klikket etter det og holdt fyren i rear naked-choke til han besvimte, før jeg gikk ut av leiligheten og ble tatt av politiet. Han er blitt anmeldt av politiet da, så ser vell på et par mnd i fengsel, eller hva tror dere?

Hva som var årsaken til slåssinga er enda ukjent, jeg husker såvidt vi var på byen. Har begge fått 6000 kr i forelegg fordi vi ikke forlot byen da Politiet sa det(Jada, idioti), så vi konfronterte dem vell to ganger før vi ble slengt i svartemarja og havnet hjemme i leiligheten.
Vis hele sitatet...
Hvem er det du snakker om? zeicko? Du anmeldte han?
Sist endret av Lacertosus; 9. februar 2013 kl. 19:58.
Huff :P. Njaa, er han riktig uheldig får han nok ett par mnd innenfor murene. Beror jo litt på om han har priors, og hvordan ting gikk for seg?

Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Hvem er det du snakker om? zeicko? Du anmeldte han?
Vis hele sitatet...
I slike saker anmelder politet dette selv. Jeg har selv vært innenfor for akkurat dette.
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Wow, så det var dere?

Var det deg og kompisen din som havnet i tottene?

Edit: Ser nå at dere faktisk satt alene når dere begynte å sloss, så regner med det :P. Hva skjedde?
Vis hele sitatet...
kanksje ikke det rette ordet?
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
"Snøscooteren min er kulere enn snøscooteren din!"
Vis hele sitatet...
ikke veldig rart, bamse'n vår går ikke fremover engang

Sitat av Mozzie Vis innlegg
Jævla stygg glattcelle i Bodø...
Vis hele sitatet...
blir vel ikke fylla på ei stund da?
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Njaa, skeptisk vangsfreaken, lar meg ikke stoppe av skjær i sjøen.

Er det noe interesse for en utfyllende rapport om to demoniske nordlendinger på Cognac fylla?

Vi lagde en tråd om det i natt men ble slettet av en seksuelt frustrert moderator (No offence). Jeg kan ihvertfall smekke i sammen et referat av kvelden. Huseieren, som er en ganske rolig og avbalansert mann (ye right!), kalte meg en forbanna drittsekk som burde innlegges på mentalen umiddelbart etter disse episodene vi har hatt i denne leiligheten. Jeg føler personlig jeg vil prøve å terge meg litt til og se hvor langt leg kan drive fyren fra vettet, men det er litt for umodent.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Er det noe interesse for en utfyllende rapport om to demoniske nordlendinger på Cognac fylla?
Vis hele sitatet...
Jess!
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Njaa, skeptisk vangsfreaken, lar meg ikke stoppe av skjær i sjøen.

Er det noe interesse for en utfyllende rapport om to demoniske nordlendinger på Cognac fylla?

Vi lagde en tråd om det i natt men ble slettet av en seksuelt frustrert moderator (No offence). Jeg kan ihvertfall smekke i sammen et referat av kvelden. Huseieren, som er en ganske rolig og avbalansert mann (ye right!), kalte meg en forbanna drittsekk som burde innlegges på mentalen umiddelbart etter disse episodene vi har hatt i denne leiligheten. Jeg føler personlig jeg vil prøve å terge meg litt til og se hvor langt leg kan drive fyren fra vettet, men det er litt for umodent.
Vis hele sitatet...
Du kan gjerne fortelle mer også

Storytime with Mozzie
Sist endret av KjemikalieX; 13. februar 2013 kl. 15:00.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Min og trailerkn sin fyllekule i Bodø by.

Det hele startet klokken 9 om morgenen på en kafè i Bodø hvor vi spiste frokost og tenkte på hva vi skulle finne på utover dagen. Her kom vi til og tenke på cognac, eller conjager som vi kaller det på fagspråket, og satt begge med vann i munnen med tanken på det. Vi vet begge fra tidligere erfarfaringer at brunt- og blankt brennevin går som oftest til helvete og litt forbi hos oss, men vi var temmelig sikre på at det skulle gå bra denne gangen. Vi skulle jo ta det med ro.

Etter vi hadde spist frokosten og jeg hadde drukket opp Caffe Latte'n min, begynte tiden og nærme seg åpningstid for vinmonopolet. Siden begge er under 20 år har vi jo ingen legitimasjon og vise frem, men jeg ser såppas gammel ut at jeg får som oftest kjøpt hele tiden. Jeg gikk inn og hentet brennevinet i full fart med en gang polet åpnet, og stod og ventet på å få betale. Jeg har litt erfaring med akkurat dette og ser hvem av betjeningen jeg er mest sannsynlig og få kjøpt hos, så stilte meg i rett kasse. Etter og ha ventet på alkisen fremfor meg skulle få betalt bytter de faen meg folk i kassen, som da til slutt ender med at jeg måtte vise legitimasjon. Sa pent at jeg hadde blitt slått ned helgen før og frastjælt kortmappen mens jeg peker på 3 sting jeg har i høyre øyehule, men ikke faen. Jeg går ut mens kompanjongen min enda er inne og turer, og kommer ut etter fem minutter med et stort smil rundt munnen og en pose i hånden. "Ka i fan har du kjøpt no?" Spurte jeg, mens jeg så spørrende "Ei flask Bailey's å nå rødvin te biffen!" fikk jeg til svar, vi lo begge to litt rått mens vi forlot City Nord.

Vi tok bussen til sentrum.

Vel nede i Glasshuset gikk vi rundt og så i butikker en drøy halvtime før jeg sa at jeg skulle gå og handle den flasken på det andre Vinmonopolet. Denne gangen tok jeg ut absolutt alt av legitimasjon fra kortmappen og ga trailerkn dette, så jeg gikk kun inn med 700 kroner i kontanter. Jeg gikk og fant en flaske med litt eksklusiv cognac, og gikk i kassen og betalte. Vell ute ble jeg møtt av et smil samt frasen "No bei æ fanme øltørst, eller hur?", så vi gikk og satt oss på nærmeste plass som serverte. Klokken var nå tolv på formiddagen og solen skinte, livet var digg! Etter at jeg hadde drukket opp en halvliter Bayer og han det lyse skvipet sitt, gikk vi ned på en lokal butikk og kjøpte oss indrefilèt av svin samt noe øl og tilbehør. Vi begynte og gå til busstasjon nå, før trailerkn stopper opp og sier han skal klippe seg. Vi blir sittende der ihvertfall en time før han sier seg fornøyd, og vi tar bussen hjem. Vi møtte og på ei vennine der, som kommer inn i spillet senere.

Vi kommer hjem

Vel hjemme finner vi fort ut, faktisk nesten før posene hadde møtt parketten, at vi måtte ha noe å drikke. Vi heller en god del Bailey's i hvert sitt glass før vi skåler og prøver og få den søte væsken ned halsen, jeg personlig var ikke noe fan av det der uten kaffe så jeg er rask og finne fram ei Buddweiser fra posen (Jeg er selvutnevnt ølkjenner, er halveis kresen og ligger kun godt øl) som jeg drikker jevnt og trutt fra. "Nei no må vi få på nå gammel rock!" Sier jeg bestemt og drikker enda noe mer øl. Vi sitter der og hører på blant annet Mark Knopfler til klokken blir 4ish, og jeg hiver meg rundt på kjøkkene- Jeg begynner og steike biffen med sterk varme så saften blir innesperret (Er og gourmet-chef, selvutnevt), før jeg lar den ligge på svak varme med et lokk. Jeg åpner nå cognac'en og sper en liten dl ut i peppersausen og to-tre spiseskjeer over biffen. I dette øyeblikk står trailerkn og banner høylydt fordi han faen meg har klart og knekke halve korken til rødvinen inni tuten. "Det e fanme sånn det går når man e førr stærk!" hører jeg fra han før han setter i med fliringa si. Jeg ber han presse korken ned istede for og prøve å få den ut, så han gjør det og begynner å helle over biffen. Det ender jo selvfølgelig i rene New Orleans, og var ikke grisen død fra før av ble han ihvertfall druknet i det øyeblikket. Jeg skjeller han ut før jeg sender han i sofaen med ei kald øl og ber han holde seg der og ikke fucke til maten. Jeg fikk til sllutt reddet biffen og vasket pannen før vi tok en test-smak. "Fyfaen det hær kain du, det ska du faenmæ ha!" sier trailerkn mens ejakulasjonen går i underetasjen, jeg tar dette som et kompliment og smiler mens jeg sier "Æ sa jo det". Vi tar oss en conjager mens biffen steker og ringer venninen vår (Vi kaller henne Lise), hun skulle komme bortover med en gang.

Maten blir servert.

Lise kom right on time og vi serverte maten mens vi guttene satt og drakk vin og øl. Her ble det mer ros og vi satt og pratet om alt mellom himmel og jord, inkludert at sauene i en bygd i nærheten har begynt og snakke (Flere mannsaldre med innavl), vi ler mens jeg og kompanjongen drikker litt conjager og tjillær. Når maten var fordøyd var vell klokken 5ish, og vi beggynner og bli tøvete.

Vorspielet begynner.

Mens vi satt der god og fete kom trailerkn med den gode idèen om og tømme resten av vinflasken samt skjenke opp et godt glass cognac, så vi tar begge vinen på styrten og skyller ned med conjager. Vi fyller vell på 4-5 ganger og tar to pils til før klokken ble 18:00 etterhvert, da fant vi ut at det var på tide og gå på byen. Vi var begge kommet i et godt slag, og så absolutt ikke mørkt på noen ting. Vi tullet mye mens vi flirte over sist episode i samme leilighet hvor vi endte opp med og kaste fulle ølflasker etter hverandre. Vi ringer etterhvert en bekjent som kjører oss til byen. Vi sitter og hører på Bjørn Rosenstrøm og fyrer oss opp til helaften.

På byen.

Vi annkom baren hvor en liten finne står og skjenker en svenske. Vi bestiller hver vår øl før vi stikker bort til et bord og setter oss. "Fy fan det va lite folk her" utbryter trailerkn mens vi sitter ved bordet, etter litt diskusjon finner vi ut at vi skal sette oss ned ved baren. Mens vi sitter der får jeg den utrolig gode idèen til og presse i meg hele ølen, så jeg skåler til trailerkn mens jeg sier bestemt "Botten up!" og drikker opp ølen. Nå er vi i det slaget at vi vil ha sterkere drikke, så vi bestiller en runde Jâgermeister og er i godt humør. Bartenderen var ikke norsktalende og syntes jeg var "Shitfaced drunk", så trailerkn klarte og si "Hey mate, he's somewhat retardet, he isn't drunk!". Det endte med at vi drakk 7-8 (Husker ærlig talt ikke) Jâgermeister-shots før svensken begynte og kalle meg tilbakestående. Jeg svarte han at jeg var helt oppegående og alt var prima. Han begynte nå og bli ufin og satt bare og køddet, så alt endte med at jeg klikket litt på han og hev meg inn i en brytekamp. trailerkn som var på do fikk panikk og løftet meg vekk med en gang han returnerte til baren og sa vi måtte stikke!

Det endte kort og godt at vi sprang opp trappen og ut på gaten hvor vi braste sammen i latter helt til vi så svartemarja (Store politibilen) svinge inn til baren. "Oh shit" utbrøt jeg da vi så at dem begynte og gå mot oss, og gikk motsatt vei. Vi ble til slutt innhentet og fortalt at vi var uvelkommen i byen resten av kvelden, og måtte forlate området. Dette sa vi var helt greit tydeligvis, men vi husker nada hva vi svarte. Etter dette glipper hukommelsen min helt til vi er tilbake på et mirakuløst vis i leiligheten. Er blitt fortalt at vi ble funnet på en bar enda mer dritings og kjørt hjem av snuten.

Nachspiel.

Vel hjemme når hukommelsen min begynner og komme seg, sitter vi og drikker øl og conjager mens vi hører på musikk. Etterhvert begynner trailerkn og klikke for et eller annet, vi tror det er fordi cognac'en ble gjemt, men ihvertfall begynner han etterhvert og slå til meg. "Ka i helvette e det du styra me" prøver jeg og få sagt til han mens jeg får to slag i trynet, jeg har ikke det store problemet med aggresjon da det gjelder så jeg holdt meg i nakken til det siste slaget kommer og brekker nesen min. I det øyeblikket forandret alt seg, og jeg eksploderte og la karen i bakken. Jeg er 177 cm høg og 74 kg, mens han er rundt 180 cm og ca 90 kg. Det ender med at jeg er nødt til og legge han i headlock til han besvimer før jeg får på meg noen sko og stikker ut fra leiligheten. Jeg tenker lite over saken som har skjedd, bare att jeg har mongolid vondt i nesen, og går nedover gaten.

Jeg kom omtrent 50 meter før to politibetjenter hopper ut av bilen og setter håndjern på meg og spør "Ka i helvette ha skjedd me dæ, å kor e han andre karn?" Jeg velger og si minimalt og satt meg i bilen før jeg ble kjørt til legevakta. Hva trailerkn angår, så var de fire stk for å fysisk rive fyren ut av leiligheten og kjørt han og til legevakten. Jeg fikk konstatert brekt nese og ble tatt bilder av, før jeg ble hevet på glattcelle og låst vekk. Kompanjongen hadde forsåvidt klart og fått seg ett kutt på armen så han ble sydd ihop før han og kom etter meg i glattcellene.

Timene i glattcelle.

Jeg våknet 8ish på morgenen av en homofil Bodøværing som sto og hylte om hvor mye han ble oversett av politiet og skrek "Hallo!!!" hele tiden. Jeg lå da bare rolig og tenkte på hva faen som har skjedd kvelden før, før jeg hører trailerkn rope tilbake "Om du fan steike mæ ikke hold kjæftn snart så kjæm æ over!", i det øyeblikket satt jeg og skreik av latter inne i cella, det var utrolig festlig og høre. Jeg ropte etterhvert tilbake for og vise min tilstedeværelse og ble en munter stemning i andre enden. Jeg la meg ned igjen og tok livet med ro før politiet kom til cellen min og skulle ha pisseprøve samt avhør av oss begge. Jeg gikk til slutt med på begge, og jeg satt i cellen og tvinnet tomler i tre timer til før det var frokost. De disket opp med baguett og cola, ikke dårlig bare det!

Avhøret kom og jeg satt der og sa va som skjedde i grove trekk, denne rapporten er mye mer detaljert en politiet sin for og si det mildt. trailerkn var heller ikke så ivrig i og fortelle en dritt til politiet, men vi ble etterhvert ferdig og plassert i cellene igjen i påvente av en jurist. Han valgte til slutt at vi ikke ble å skade resten av befolkningen da vi slapp ut, så vi ble løslatt 2ish på morgenen. Vi hadde da lagt der 17-18 timer. Dagen ble heretter brukt til kino, kjøp av nye sko og klær, samt påførsel av mat i skrotten. Vi skjemmes som et par våte hunder i et møblert hjem akkurat nå, absolutt hele senteret stirrer på oss. Vi velger og avvente med og dra hjem og se forfatningen på leiligheten pga at vi rett og slett er livredd for og ha knust den totalt.

Vi drar hjem

"Vi har no ihværtfall ikke tatt live a nån vindua" Utbryter trailerkn når taxien svinger inn på utkjørselen. Takk gud og høyere makter!

Da vi kommer inn i leiligheten finner vi bare masse, masse blod og et skap som har noen skjeve hengsler. Vi takker gud enda en gang før vi setter igang med fjerning av blodflekker, jeg tar meg og den pilsen jeg nevner i en kommentar lengre oppe i tråden.
Sist endret av Mozzie; 14. februar 2013 kl. 02:21.
.... huff
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
hahahaha faen for en bra historie! Bra det ordna seg nogenlunde.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Det gjorde jo det så lenge vi ser bort ifra faktumet at trailerkn har til imorgen å hute seg vekk fra leiligheten og jeg må til "Øre, nese hals" avdelingen og oppleve et stort ubehag de kommende dager. Skal faktisk krangle meg til morfin eller Paralgin Forte eller i verste fall narkose. Har brekt nesen mange ganger før så det er en fin sving på den, som karakteriserer utseendet mitt litt i den feile veien om dere skjønner. Så er vell mulig jeg må operere den, har ihvertfall vært meget oppegående med rette luftveier og rett nese.


Cognac er uaktuelt fremover though, blir ihvertfall ikke i selskap med trailerkn!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Så det er utrygt for meg og bli med dere en gang ?
Nei, vi er jo rolige når vi drikker øl. Vi er jo bare litt rastløse når vi drikker brunt!
Sist endret av Hutch; 14. februar 2013 kl. 17:14.