Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2733
Hei, skulle prøve brunt første gang idag. Skulle mekke en jonas,
Jeg kuttet det opp og puttet inni rizla som jeg også blandet med tobakk. Tror jeg failet, siden jeg ikke hadde noe filter. Uansett, jeg kjente aboslutt INGENTING. Her snakker vi om 0,5 g altså.

Bønda jeg mekka var STEINHARD, luktet litt sånn som bæsj. Jeg kuttet opp i små biter som nesten var umulig, men fikk det til med saks. Bønna er kjøpt av en anerkjent dealer som også solgte til en annen person når jeg var der. Han kom seg hjem og røyket med bong og ble grisefjern.


Hva gikk feil her? jonasen lagde jeg bare med rizla, hadde ikke noe form for filter og jonasen brant fort opp også. Ble skikkelig desperat og lei meg, så tok sånn ca 0,1 og svelga det rett ned. Kjente det litt, men veldig svakt.

Hva må jeg gjøre neste gang? Åssen skal jeg røyke det og få maksimal effekt. Hva kan jeg forvente av rusen?

Hvorfor failet det? Hva kunne jeg ha gjort annerledes
Sist endret av SwagSir; 28. desember 2011 kl. 00:27.
er ikke alle som får effekt 1-2-3 gang, kan være mer og. Om du vil få mest mulig effekt er det vel bong eller bøtte som er "beste" selv røyker jeg da min joint uten filter. Varmet du opp klumpen din litt før du skulle kutte i den?


Sitat av SwagSir Vis innlegg
Hei, skulle prøve brunt første gang idag. Skulle mekke en jonas,
Jeg kuttet det opp og puttet inni rizla som jeg også blandet med tobakk. Tror jeg failet, siden jeg ikke hadde noe filter. Uansett, jeg kjente aboslutt INGENTING. Her snakker vi om 0,5 g altså.

Bønda jeg mekka var STEINHARD, luktet litt sånn som bæsj. Jeg kuttet opp i små biter som nesten var umulig, men fikk det til med saks. Bønna er kjøpt av en anerkjent dealer som også solgte til en annen person når jeg var der. Han kom seg hjem og røyket med bong og ble grisefjern.


Hva gikk feil her? jonasen lagde jeg bare med rizla, hadde ikke noe form for filter og jonasen brant fort opp også. Ble skikkelig desperat og lei meg, så tok sånn ca 0,1 og svelga det rett ned. Kjente det litt, men veldig svakt.

Hva må jeg gjøre neste gang? Åssen skal jeg røyke det og få maksimal effekt. Hva kan jeg forvente av rusen?

Hvorfor failet det? Hva kunne jeg ha gjort annerledes
Vis hele sitatet...
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
er ikke alle som får effekt 1-2-3 gang, kan være mer og. Om du vil få mest mulig effekt er det vel bong eller bøtte som er "beste" selv røyker jeg da min joint uten filter. Varmet du opp klumpen din litt før du skulle kutte i den?
Vis hele sitatet...
Varmet den ikke opp, nei
Parkettetterligning
Du bør varme den for å få den til å smuldre bedre opp i tobakken. Men ikke alltid man får effekt første gang, jeg fikk ikke før 6 gang.
At den luktet bæsj er vel heller ikke et godt tegn
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
At den luktet bæsj er vel heller ikke et godt tegn
Vis hele sitatet...
Altså ikke 100% dritt. Luktet søtt og litt sån gjørme/innestengt/BÆSJ lukt
Sitat av SwagSir Vis innlegg
Altså ikke 100% dritt. Luktet søtt og litt sån gjørme/innestengt/BÆSJ lukt
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at hasj ikke skal lukte ekskrementer.
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
Ganske sikker på at hasj ikke skal lukte ekskrementer.
Vis hele sitatet...
Den kan lukte det om den er smuglet gjennom rumpen.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Den kan lukte det om den er smuglet gjennom rumpen.
Vis hele sitatet...
Rompe-hasj pleier da å være av veldig god kvalitet.

En steinhard klump lover heller ikke godt.

Men som alle andre sier, effekten slår ikke ordentlig inn før ca. 3 gang. Slik var det for meg og, men det var ikke slik at jeg ikke merket noe første gang heller.

Varm hasjen godt opp slik at den blir myk, gni den inn i tobakken, og rull den som en vanlig røyk.
Digital nomade
trippy's Avatar
Laga en tråd for en stund siden så vi skulle slippe flere tråder som denne, men min har vist dødd ut. Anyways : http://freak.no/forum/showthread.php?t=153434

Rusen:
Rusen:

Generelt gir cannabis en mild, euforisk rus, men rusen varierer fra person til person. Det er også viktig hvilket miljø brukeren befinner seg i, samt stemningen personen er i.

Lysten på mat og søte ting kan øke, kalt munchies eller matkick. Det er en appetittvekkende effekt, en effekt som er blitt nyttet i medisinsk bruk av cannabis tidligere (se under).

Rusen forsterker sanseinntrykk, samt fornuft og oppførsel. En kan være glad og fornøyd, og kan bli fnisete og le av det meste. Brukeren kan bli avslappet eller hyperaktiv, ofte omtalt som «trippy». Han/hun blir mer oppmerksom på farger, mønstre, musikk og lignende. Hjernens metakognitive evner blir stimulert, som kort fortalt er hjernens evne til å tenke hvordan en skal løse et problem; høyere tenkning, selve «tanken bak tanken».

Cannabis påvirker kroppens kordinasjonsevner og også kroppens motoriske evner. En kan bli ustabil, få problemer med å holde ting i ro, og andre effekter i likhet med inntak av alkohol. Evnen til å utføre krevende oppgaver som bilkjøring, blir drastisk redusert. Kortidshukommelsen kan bli lammet betraktelig. Personen kan repetere seg selv, og han/hun kan få problemer med å skille drømmer fra virkeligheten.

«Negative» effekter kan inntreffe som for eksempel akutte angstanfall, overreaksjon i panikk og paranoia.
Vis hele sitatet...
Fra Møkk's cannabis tråd.
Sist endret av trippy; 28. desember 2011 kl. 02:13.
AHAHAHAHAHAHAH '' Luktet litt som bæsj! '' AHAHHAAHAH ''gjørme/innestengt/BÆSJ lukt'' !

Nei, du får følge rådene over, varm opp da skal den bli myk, så gnir du så godt du kan inn i tobakken. Jeg fikk heller ikke funk de to første forsøkene mine..
Du min venn, har røyket negerbais.
Neste gang kan du spørre om en venn av deg som vet hvordan han fikser en joint kan gjøre det for deg. Så må du også huske å trekke det ned i lungene, vet ikke hvor mange førstegangs røykere som ikke har trekt ned og blitt furten fordi de ikke har merket noe til rusen.

Og, den shitten du snakker om som lukter bæsj og var steinhard tyder heller ikke på at det er noe bra shit.
Sitat av phideph Vis innlegg
Neste gang kan du spørre om en venn av deg som vet hvordan han fikser en joint kan gjøre det for deg. Så må du også huske å trekke det ned i lungene, vet ikke hvor mange førstegangs røykere som ikke har trekt ned og blitt furten fordi de ikke har merket noe til rusen.

Og, den shitten du snakker om som lukter bæsj og var steinhard tyder heller ikke på at det er noe bra shit.
Vis hele sitatet...
Det var vel nettopp good shit han fikk

- Dog ville jeg som nevnt over.. Fått en erfaren kamerat til å mekke/sjekka ut weedn for deg angående lukt og utseendet
Å spise 0.1 rent er bare tull. Du får ikke noe effekt av det i det, da må du isåfall spise veldig mye, men om du vil lære å lage ting du kan spise er det en stor cannabiskokebok her på forumet som kan anbefales.

Er vanlig at det ikke skjer så mye de første gangene. At folk pleier å være litt forsiktige med mengden, at de trekker feil og at de ikke vet hva de kan forvente er alle faktorer som spiller inn på at det ikke blir mye futt i bønna.

Nå vet jeg ikke kvaliteten på det du har fått, men den lukta du beskriver er ikke vanlig. Hasj har en veldig distinkt lukt, men jeg kan ikke si jeg assosierer den med avføring. Mulig å få et bilde?
0.1 hjelper ingenting, men husker vi slikka i oss alt av rester back in the day
har ingenting å si om du lar vær å varme det å klipper det opp å blander det med tobakk hvis alt brandt godt. Bruker selv og bare rive småbeiser av tjallen å legge det i midten av en Jay.
Hvis det lukta litt som bæsj ville jeg ikke ha røyka det...
Hva tror du han negern får i seg ? Med tanke på at kompisen din ble så fjern på neger bæsj som du sier :P
Sitat av Bearberry Vis innlegg
Hva tror du han negern får i seg ? Med tanke på at kompisen din ble så fjern på neger bæsj som du sier :P
Vis hele sitatet...
"The dog ate my stash man!"
-Tommy Chong