View Single Post
Sitat av Prof. Vrøvel Vis innlegg
Jeg er kanskje litt paranoid på dette, so what? Jeg har klart meg så langt, så selv om jeg kanskje overdriver har jeg beviselig ikke gjort noe feil. Hvorfor det plager deg kan bare du svare på

Og du trenger ikke å fortelle meg om dårlig yield med dårlig lys. I FUCKING KNOW! I WAS THERE MAN! Men når en jobber i liten skala og superstealth må en ofre noe. Jeg bruker også veldig lite tid på plantene mine, de kan gå en uke uten oppsyn

På siste grow ble det faktisk mer enn 0,5 per watt så det hjelper seg. Har for tiden en mix av hvit og "blurple" leds fra aliexpress, men har vel prøvd alt inklusive HPS. Aldri mer enn 250w og primært i jord. Low risk, low stress, low yield...
Vis hele sitatet...
Vel jeg føler jeg må informere deg om slike ting for ut i fra hva du skriver så vet du ikke forskjell på opp og ned når det gjelder dyrking.

Vet ikke med deg men jeg har ikke mye overskudd i hverdagen, med jobb, familie og annet blir det lite fritid, så å gi tips på hvordan du mest effektivt kan utføre prosjektet var målet mitt.

Men du er fastlåst i hva du mener er en god løsning, noe jeg har fortalt deg igjen og igjen ikke er tilfelle. Om du trenger bevis så finner du dyrkeloggen min her der jeg klarte 700g på 600w med lys på det beste.

Men om du vil fortsette å stange hodet mot veggen så skal du fint få lov til det. Ha en fortsatt fin dag.