Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 855
Når jeg spilte tetris en dag på mobilen så falt joysticken ut. Dette var en 2 uker etter jeg startet å ta den i bruk, og den har ikke fått noen form for støtskader eller at jeg har vært "brutal" med joysticken.

Har lest rundt på google om dette og det er mange som har hatt det samme problemet. Det jeg lurer på er om noen av dere har mistet joysticken, og byttet den selv ? Jeg fant ingen som hadde kjøpt en joystick og byttet den ut, så jeg lurte på om dette hadde kanskje funket, eller om det er noe galt med selveste festet til der joysticken skal være og jeg må sende den inn til reparasjon?
Har hørt om det ja, en jeg kjenner knuste telefonen sinn fordi det der skjedde, ikke gjør det du vedmindre du har forsikkring, viss du har det, si du rygga over telefonen med bilen når du skifta til splitter nye vinter dekk fra de gammle vinter dekka så sier du at du vil ha LG'en med Touchscreen ikke Prada nei, husker ikke hva den heter, men vertfall med Touch, det han gjorde
Um, Jack : Joysticken er vel 0.5 cm høy og bred, og kan settes inn uten problemer, hvorfor i alle dager skal dette ødelegge forsikring og få meg til å kjøre over mobilen min ? : S
Hehe - at han fikk telefonene dekket fordi han KJØRTE over den har jeg ingen tro på. Det må i så tilfelle ha vært en glipp fra forsikringsselskapet. Joysticken er en garantisak og går fort å fikse.
Huff, men tar jo så lang tid for meg å få det sendt ned fikset og sendt opp, jaja, er vel bare å gjøre det -_-' Jævla plastikk mobil, knaker og spraker av den bare du rører den såvidt.
Jeg har selv mistet joysticken. Må klare meg uten...
Ikke oppfordre til forsikringssvindel her nå da...! Da blir forsikringsvilkårene bare dårligere.
Du tar med telefonen til forhandler, det er en garantisak. Forhandler sender den til tekniker som setter på den lille knotten igjen.
Om du blir avskåret fra ditt produkt i mer enn 7 dager har du jo krav på lånetelefon, så da er det ikke så krise om du må sende den inn et par uker. Om du har en god grunn, kan kanskje den du snakker med spørre verkstedet om de kan prioritere saken.

Forsikring dekker ofte at man kjører over telefonen ja, men saksbehandlerne er gode på å finne ut hvor troverdig saken din er. Husk at om du kjører over telefonen, må du ha ny telefon og dermed ny forsikring også, og en liten egenandel ofte. Forsikring gjelder bare for den eksakte telefonen du har.
WOW! Nokia... nokia bruker bare billige materialer på mobilene sine for tida! selv "flaggskipet" N95 kjennes ut som noe billigdritt, med billig plastikk og en slarkete og knirkete vippemekanisme!
Hadde N73 og mista joysticken jeg og
En så aktivt brukt del av mobilen burde iallefall være konstruert mere robust, ærlig talt -_-' Så mange personer som har enten fått den ekstremt treig/slarkete, eller at den falt ut.
Sitat av Drake Killah
WOW! Nokia... nokia bruker bare billige materialer på mobilene sine for tida! selv "flaggskipet" N95 kjennes ut som noe billigdritt, med billig plastikk og en slarkete og knirkete vippemekanisme!
Vis hele sitatet...
Tja - selv jobber jeg i butikk og får inn fler Sony Ericsson telefoner til service enn Nokia. Salgstallene på Sony Ericsson kontra Nokia skulle heller ikke tilsi at Sony Ericsson skulle være hyppigere på service.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har en slik knott å selge?
Er et standar problem på n73, når du sende den ikke på reperasjon bytter de hele tasteunderlaget øverst der joeystikken sitter. Det er garanti.
Sitat av Dre_C
Noen som har en slik knott å selge?
Vis hele sitatet...

mytrendyphone.no selger dem

http://www.mytrendyphone.no/shop/joy...kia-6838p.html