Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 764
Hallo!

Jeg har planer om og kjøpe meg paintballutstyr snart. Jeg har to tilbud som jeg lurer litt på. Siden jeg er nybegynner vet jeg ikke altfor mye om paintballutstyr, så jeg lurer på hvilket tilbud dere synes er best?

Tilbud 1:

Tippman 98c ACT (med magasin)
0.8l luftank
Maske (Er usikker på hvilket merke)
1000 baller

Dette er bare brukt rundt 3-4 ganger

[COLOR=Red]Pris: 1500 kr[/COLOR]

Tilbud 2

http://www.paintballnorge.no/product...254af871ecec03

Dette er nytt utstyr

[COLOR=Red]Pris: 1700 kr[/COLOR]

Personlig tror jeg (som ikke har greie på paintball) at jeg burde kjøpe tilbud 1 fordi den går på luft og så har jeg hørt at Tippmann 98 er en veldig grei nybegynner markør.

Hva synes dere?
Tilbud 1 er best, men jeg syntes det var litt dyrt. Ved å bestille fra USA, f.eks. www.punisherspb.com, så vil du få pakke 1. til en bedre pris helt ny. Anbefaler sterkt luft isteden for CO2 også btw..

Edit: Hvis du bestiller fra punisherspb, så få de til å sette ned prisen på pakken slik at du slipper å betale full toll.
Sist endret av Olav; 29. desember 2007 kl. 12:48.
Takk for svar!

Men blir det ikke ganske mye i porto? Dessuten, kan jeg bare be de sette ned prisen så jeg slipper betale toll? Betaler man ikke toll for alt som koster over 200 kr (tviler på at de setter det ned til under 200kr )

Jeg regnet også ut hvor mye markøren og en av de billigste luft tankene kostet.
Det ble rundt 1000kr. Da er det dessuten uten maske og i tilleg må jeg betale porto. Så alt i alt er det vel ikke så stor forskjell?
Sist endret av Pinneknurk; 29. desember 2007 kl. 13:18.