Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  654 423578
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Skytouch! Om jeg skal bruke den ekstraheringen din, må jeg ha 20g? Hvis jeg bruker f.eks 100gram bark, må jeg "uppe" de andre ingrediensene også?
Vis hele sitatet...
100gram mimosa hostilis, 100gram kaustisk soda, 1,5 liter vann og 1,5 dl naphtha.
Er det mulig å få tak i naptha i annen form enn overprisede bittesmå flasker på bensinstasjonen?
Jeg brukte white spirit på mitt prosjekt. Det stod 100% naphtha på flaska, og det ga fine hvite krystaller etter en natt i fryseren.
Revbatim, ja, når jeg ekstraherer med 100g har jeg 1liter vann, 100g kaustisk soda og 2-400ml heptan.
Vil anbefale å bruke heptan fremfor naphta. Koster rundt 150kr for 500ml på apoteket.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg skulle prøve DMT for første gang på søndag, men det endte i to heller misslykkede forsøk. Jeg var sammen med fire kamerater, men tre av disse kjenner jeg ikke så veldig godt. To av dem skulle heller ikke prøve DMT. Jeg ble tilbudt et trekk av han jeg kjenner best som pauseunderholdning i ManUtd - Chelsea kampen. Effekten kom så kjapt at jeg fikk noia. Fikk roet meg litt og prøvde å gjøre som jeg var blitt fortalt, og la meg bakover i sofaen med lukkede øyne. Det gav meg følelsen av at alle stirret på meg, og jeg åpnet øynene igjen (i frykt for at jeg dreit meg ut) og ventet ut rusen.

Noen timer senere var to av de jeg ikke kjenner så godt dratt, og vi var bare tre igjen. Vi satte på "The Spirit Molecule" og jeg tok trekk numero dos. Jeg la meg tilbake med lukkede øyne med en gang, og merket effekten like godt som første gang. Jeg følte jeg var på vei gjennom tunnelen, det gikk fortere og fortere. Da slo det meg plutselig; i starten av dokumentaren ser man et bilde av en fæl edderkopp i close-up! Med min arachnofobia begynte jeg å tenke på at jeg for guds skyld måtte holde øynene igjen nå. Denne tanken utartet seg til noia der jeg fryktet at min intense fokus på edderkopprelaterte tanker ville kunne sende meg rett inn i et DMT edderkopphelvette! Jeg tråkket inn bremsen og farten i tunnelen slakket av. Igjen ble resten av rusen opplevd med åpne øyne.

Dette ble en heller laber trip rapport, men jeg håper at andre som ønsker å prøve DMT kan ta lærdom av min fiasko, og tilrettelegge bedre før sitt eget møte med åndemolekylet. Det vet jeg at jeg skal.

Forøvrig, er det noen anbefalt hyppighetsgrad for hvor ofte man kan ta DMT. Mister det effekten av å gjøre det for ofte?
Leit å høre om de dårlige opplevelsene dine med dette molekylet. Du gjør nok lurt i å forberede deg litt mentalt i forkant av det hele. Vær trygg på dine omgivelser og menneskene rundt deg. Det betyr altså at du ikke burde omgås mennesker du ikke stoler på eller føler deg helt trygg rundt. Når det kommer til redosering, tror jeg ikke at det skal være noe problem å gjennomføre. Jeg har stadig lest om folk som har begitt seg ut på eventyr opp til flere ganger på rad. Slik jeg har forstått det kataboliseres DMT i kroppen så fort at en eventuell oppbygd toleranse vil være så minimal at det ikke er utslagsgivende. Jeg noterer meg at noen mener 30 minutter skal være passe tid å vente mellom hvert forsøk.
Bubles; kanskje dere burde begynne med å få litt mer respekt for stoffet...pauseunderholdning til en fotballkamp?
Sist endret av natas; 13. mai 2011 kl. 03:19.
Herregud, er jo ikke rart du får en dårlig opplevelse når du legger så lite vekt på set og setting. Dette er et av de mest potente hallusinogene stoffene som finnes å så bruker du det som pauseunderholdning mens dere ser på fotballkamp? Og mens det er fremmede folk tilstede? Helt ærlig så fortjente du enn mye dårligere opplevelse enn du faktisk fikk.

Håper du lærte å respektere stoffet og at dimitri gir skikkelig beskjed neste gang du misbruker dette fantastiske stoffet på den måten.
Overivrigheten etter å prøve DMT for første gang utkonkurerte fornuften, og jeg fikk en velfortjent smekk over fingrene. Til mitt ørlille forsvar skal det sies at jeg tok turen ditt i troen av at vi bare skulle være tre stk. og at alle sammen skulle trippe sammen etter kampen. Da jeg ut av det blå ble spurt om å prøve det ut i pausen, "det er ferdig før pausen er over, det er null stress", klarte jeg ikke å takke nei. Men jeg har lært leksa mi, neste gang skal jeg følge foreskriftene
Godt å høre. DMT er et stoff som fortjener STOR respekt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mine assosiasjoner til ordet magi er mer en dekkende beskrivelse for en DMT-opplevelse =)

Edit: Hoppsann! Jeg svarte på det jeg trodde var siste side. (s11)
Sist endret av navnekalle; 22. mai 2011 kl. 19:47.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Å fy faen tok akkuratt et trekk av DMT. FY FAEN DET SYKESTE JEG HAR VÆRT BORTI. Mann......

Deilig afterglow nå, da

Er fortsatt skjelven.
Kom ikke igjennom, da. Eller "I didn't break trough".

Ja, navnekalle, dette er magi! Magisk som bare faen, helt uvirkelig. Det er liksom alt i hele verden, hele universet på engang, så er det over. Så jævlig intensts. Som å ta en hel syre, flein, meskalin, you name it trip å bare komprimere de 12 timene inn i 10 minutter + mer. Helt drøyt..
Sist endret av Revbatim; 15. juni 2011 kl. 15:09.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tenker denne artikkelen kan være av interesse for noen av dere, pretty cool:

"To our knowledge, this is the first demonstration that exogenous DMT remains in the brain for at least 7 d after injection"
Vis hele sitatet...
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21622895
Sist endret av Sky; 12. juli 2011 kl. 21:17.
Sitat av Sky Vis innlegg
Tenker denne artikkelen kan være av interesse for noen av dere, pretty cool:



http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21622895
Vis hele sitatet...
Nice.

Forresten, noen som kunne oversatt denne til norsk, og lettere forklart.
Sitat av KingPill Vis innlegg
Nice.



Forresten, noen som kunne oversatt denne til norsk, og lettere forklart.
Vis hele sitatet...


Jeg skjønner ikke hvorfor jeg bare er så hinsides snill, men la gå, her er abstractet oversatt "for your consideration"




Tittel: Hvordan omsettes DMT og tryptamin i kroppen.

N,N-dimethyltryptamine (DMT), et sterkt hallusinogent middel, har blitt funnet i planter, hallusinogene drikker brukt av sjamaner, og i urinen til schizofrene pasienter. Målet med dette arbeidet var å oppnå en bedre forståelse av sammenhengen mellom dette stoffet og hallusinogene prosesser ved å studere hvordan DMT oppfører seg i kroppen, sammenlignet med tryptamin.


Metoder: DMT og tryptamin merket med en radioaktiv substans ble injisert i kaniner. Opptaket i hjernen, og hvor fort stoffene ble skilt ut av kroppen, ble undersøkt for begge stoffene.


Resultater: DMT og tryptamin viste forskjellige egenskaper i forhold til opptak i hjernen og utskillelse fra kroppen. DMT ble funnet i hjernen 10 sekunder etter injeksjon. Det ble funnet i urinen etter 24 timer, og noen deler av DMT var fremdeles i hjernen etter at utskillelse gjennom urinen opphørte. Opp mot 0,1% av den injiserte dosen med DMT ble funnet i kroppen etter 7 dager. Dette stod i kontrast til tryptamin, som ble hurtig tatt opp i hjernen og skilt ut av kroppen 10 minutter etter injeksjonen.


Konklusjon: Såvidt vi vet er dette den første studien som viser at DMT forblir i hjernen i minst 7 dager etter injeksjon. Selv om DMT og tryptamin stimulerer flere forskjellige reseptorer i hjernen kan bindingen til "σ-1 putative receptor targets" forskjellen i hvordan tryptamin og DMT oppfører seg i hjernen. At DMT forblir så lenge i hjernen kan også forkalres ved at DMT blir fraktet av serotonin transportører. Dette gjør at DMT blir lagret i det som kalles vesikler, en slags små lagre inne i cellen. Dette beskytter DMTet fra nedbrytning inne i cellen. Ved høye konsentrasjoner blir DMT lagret i slike vesikler.


I tillegg viste det seg at merking av DMT med radioaktive substanser var nyttig for å undersøke hvordan DMT oppfører seg i kroppen over lengre tidsperioder.
Vis hele sitatet...
Meget intressant.
Lurer på når vi skal høre noe om dette, i forhold til forskning på mennesker.
Mulig det er jeg som er veldig teit eller går glipp av noe her, men hva er det som er så kjempeinteressant med dette? En liten kuriositet, bare?
Sitat av Afasar Vis innlegg
Mulig det er jeg som er veldig teit eller går glipp av noe her, men hva er det som er så kjempeinteressant med dette? En liten kuriositet, bare?
Vis hele sitatet...
Vel, det er jo et farmakokinetisk aspekt ved DMT, men ikke superviktig nei
Sitat av Afasar Vis innlegg
Mulig det er jeg som er veldig teit eller går glipp av noe her, men hva er det som er så kjempeinteressant med dette? En liten kuriositet, bare?
Vis hele sitatet...
Neida, du er verken teit eller uoppmerksom. Var bare jeg som synes det var litt artig
Et par spørsmål:
1. Trenger man en spesifikk type pipe for å røyke DMT?
2. Egentlig ikke et spørsmål; man må kanskje ha vekt for å kunne dosere riktig? er det noen som har andre måter å måle det på?
1. Nei, man trenger i utgangspunktet ikke spesielt røykeutstyr. DMT kan røykes på alt fra bong til bubbler og diverse hjemmelaget utstyr som f.eks. lyspærevaporizer eller en eller annen variant av den såkalte maskinen. DMT er notorisk for å være vanskelig å ha med å gjøre når det kommer til røyking/fordamping og å trekke ned i lungene. Det er en del som mener at hvis man ikke har riktig teknikik vil røyken fordampe i munnen før det treffer lungene. Det er viktig å ikke tilføre direkte flamme til stoffet, men heller holde lighteren litt unna og la varmen fra flammen fordampe stoffet.

2. Vekt er greit å ha. Noen tar dette på øyemål, men det er ikke til å anbefale. Kan fort bli feil dosering når det er snakk om så små mengder.
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Det er en del som mener at hvis man ikke har riktig teknikik vil røyken fordampe i munnen før det treffer lungene.
Vis hele sitatet...
takk for svar. kan du utdype hva du mener med feil teknikk? jeg røyker cannabis til vanlig, så hvordan blir dette sammenlignet? må det inhaleres på en annen måte?
Sitat av herfus Vis innlegg
takk for svar. kan du utdype hva du mener med feil teknikk?
Jeg røyker cannabis til vanlig, så hvordan blir dette sammenlignet?
Må det inhaleres på en annen måte?
Vis hele sitatet...

Forskjellen er at DMT skal fordampes, og ikke brennes som cannabis.

Min erfaring er at det er vanskelig å inhalere NOK DMT, før showet starter.

Har ikke hatt en break-through enda, men begynner å finne "teknikken".
Vil anbefale deg å inhalere saaaaakte, så sakte du klarer, for så å holde det i lungene så lenge som mulig.

Også blåse ut, og gjenta, til ting blir så rart at du ikke klarer et trekk til.
Litt små-random, men. Er det noen andre enn meg som syns DMT lukten minner om den lukten som kommer når du tar av et plaster/når et sår væsker?
Haha, synes det lukter brent/svidd gummi!
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Litt små-random, men. Er det noen andre enn meg som syns DMT lukten minner om den lukten som kommer når du tar av et plaster/når et sår væsker?
Vis hele sitatet...
Æh..nei, men for meg i tiden etterpå, par dager++ var hvor sykt jeg likte lukten.
Kunne kjenne den overalt.
Ble helt besatt liksom på å få mere av den lukten,
og kunne plutselig kjenne lukten på alle slags steder og ble helt oppslukt..
hmm ja merkelig og forklare mulig det er bare meg.
Sitat av Lizz Vis innlegg
Æh..nei, men for meg i tiden etterpå, par dager++ var hvor sykt jeg likte lukten.
Kunne kjenne den overalt.
Ble helt besatt liksom på å få mere av den lukten,
og kunne plutselig kjenne lukten på alle slags steder og ble helt oppslukt..
hmm ja merkelig og forklare mulig det er bare meg.
Vis hele sitatet...
Ikke bare deg. Jeg hadde også en bitteliten periode, i starten av min eksperimentering med DMT, hvor jeg luktet det overalt. Den lukta er så innbydende og herlig =)
Sist endret av Sky; 21. juli 2011 kl. 12:53.
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
for så å holde det i lungene så lenge som mulig.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal det hjelpe å holde det inne lenger? Etter det jeg har sett, basert på studier, så blir man ikke mer stein/høy av å holde inne røyk fra cannabis - så hvorfor skulle det gjelde for DMT?
Sitat av herfus Vis innlegg
Hvorfor skal det hjelpe å holde det inne lenger? Etter det jeg har sett, basert på studier, så blir man ikke mer stein/høy av å holde inne røyk fra cannabis - så hvorfor skulle det gjelde for DMT?
Vis hele sitatet...
DMT skal man holde inne så lenge som mulig. Målet med DMT er å fordampe stoffet ikke å brenne det. Et perfekt DMT hit vil altså være uten noen som helst røyk kommende ut etter at man har trukket inn. Alt som kommer ut etter en skikkelig fordamping er bortkastet DMT(dette gjelder kun hvis man røyker rene krystaller i f.eks. en GVG, ikke changa, eller om man røyker DMT'en sammen med andre urter)

20-30 sekunder skal være nok tid å holde inne. På den tiden vil DMT'en kjøles ned og tas opp i lungene. Et lite triks kan være å puste inn bittelitt oksygen etter at man har trukket ferdig DMT'en. Det vil hjelpe på med nedkjølingen
Sist endret av skytouch; 22. juli 2011 kl. 20:08.
Sitat av skytouch Vis innlegg
Da sitter jeg endelig på litt DMT. Ekstraheringen er latterlig lett. Jeg stresset litt å kjøpte inn alt mulig rart jeg kunne trenge, men det kan absolutt gjøres billig. Jeg tok en testekstrahering av 20g bark før jeg startet den skikkelige prosessen og høstet faktisk ett par doser, på tross av den lille mengden med bark. Til det trenger man faktisk bare disse få tingene.

20g Mimosa Hostilis rotbark
5g kaustisk soda (dagligvarebutikken)
200ml batterivann(bensinstasjon)
50ml x3 zippo lighter bensin(nafta) (utvalgte bensinstasjoner)
1 stk. 500ml glassflaske(en snapple flaske funker fint)
1 stk. pipette(panduro)

Bland 200ml vann med 5g kaustisk soda oppi snappleflasken(BRUK HANSKER, KAUSTISK SODA ER ETSENDE). La stå ett par minutt til sodaen er løst opp og vannet har roet seg. Nå kan du hive oppi rotbarken. Rist godt å legg i varmt vannbad(full opp oppvaskkommen med varmt vann og sett flasken nedi) la den stå en time.

Nå kan du helle oppi naftaen(zippobensinen) Rist godt i ett helt minutt. Sett flasken tilbake i vannbadet og la den stå minst en time(jo lenger du lar den stå jo bedre).

Når lagene har separert seg kan du ta en pipette å suge opp naftaen til en ildfast form. Pass på å ikke få med noe av basevesken! Når all naftaen er i formen puttes den i fryseren i 4-12 timer.

Ta formen ut av fryseren, nå vil du se masse DMT krystaller liggende på bunnen. Bruk pipetten til å suge opp naftaen og la så krystallene ligge å tørke i formen i romtemperatur til de er tørre og ikke lenger lukter av løsestoff.

Nå kan du hive ny nafta i flasken og gjennta prosessen med risting, venting og frysing. Dette kan du gjennta 3-4 ganger med ny nafta hver gang.

Dette har gitt meg ca. 100mg til nå, og jeg har bare hatt 2 "pulls" med nafta.
Krystallene er gulaktige, så jeg skal ta en rekrystallisering de kommende dagene i håp om ett renere produkt.


Det var faktisk det. En enkel prosess som lett lar seg gjennomføre. Nå trenger vi bare å finne en norsk plante som inneholder store nok mengder DMT til at en ekstrahering som dette virker.
Vis hele sitatet...
Hei. Har du en guide på rekrystalleriseringen?

Angående gulning av krystallene, har det noe med at de blir utsatt for lys og oksygen? Burde de ikke dekkes til under tørking?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Gulning av krystallene er urenheter, om man perfeksjonerer teknikken samt har tilgang på skikkelig utstyr kan man ende opp med ganske rene krystaller.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Gulning av krystallene er urenheter, om man perfeksjonerer teknikken samt har tilgang på skikkelig utstyr kan man ende opp med ganske rene krystaller.
Vis hele sitatet...
Jaha, vet du hvordan man rekrystalliserer?

Et spørsmål til.. Når krystallene ligger i formen, hvordan beregner man korrekt dose? Hvordan plukker man ut 50mg f.eks.?

For et drittforum
DMT Fumarate
Tas dette nasalt? Er vanlig dose 100-150mg? Forskjeller fra andre typer DMT?
Sist endret av herfus; 26. juli 2011 kl. 16:19.
Sitat av frankb85 Vis innlegg
Jaha, vet du hvordan man rekrystalliserer?

Et spørsmål til.. Når krystallene ligger i formen, hvordan beregner man korrekt dose? Hvordan plukker man ut 50mg f.eks.?

For et drittforum
Vis hele sitatet...
Hvordan man rekrystalliserer finner du ut hvis du søker på forumet, mener å huske at det ligger en oppskrift et sted her, muligens i samme tråd!

Hvordan man plukker ut 50mg? med vekt så klart!
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Haha, synes det lukter brent/svidd gummi!
Vis hele sitatet...
Skikkelig ren DMT lukter så og si ingenting. Om de lukter noe masse "kjemisk" eller gummi?? er den nok ikke helt ren.

DMT Extractet*, Offtopic: går de ikke an og redigere innlegg i dette forumet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av frankb85 Vis innlegg
Jaha, vet du hvordan man rekrystalliserer?

Et spørsmål til.. Når krystallene ligger i formen, hvordan beregner man korrekt dose? Hvordan plukker man ut 50mg f.eks.?

For et drittforum
Vis hele sitatet...
Rekrystaliseringsteknikker finner man lett
om man leter på nettet

.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Litt små-random, men. Er det noen andre enn meg som syns DMT lukten minner om den lukten som kommer når du tar av et plaster/når et sår væsker?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg synes det lukter nydelig Var utrolig skeptisk til å teste DMT helt til jeg luktet det for første gang. Luktet som blomster, som en helt egen blomsteduft! Jeg røyket DMT for første gang 1 time etter jeg luktet på det.
Fortsatt elsker jeg duften!
Jeg har ikke så mye peiling på ulike typer DMT (krystaller?), bare den seige gugga..har røyket det i flere land og ulike selgere, har luktet likt alle gangene.

Om jeg røyker mye så kan det svi endel inni munnen, så det er viktig for meg å innhalere sakte og lenge...men andre jeg har røyket med har ikke dette problemet.

Nå tar jeg ikke rusmindler og hallusinogener lengre..men kan på hånden på hjerte si at om jeg skulle testet noe igjen skulle det vært DMT.
Det er praktisk, man er ikke borte så lenge og ettervirkningen er god.
Mye bedre enn sopp f.eks, sopp synes jeg er kjempeskummelt! mens DMT føler jeg meg mye tryggere på. Føler jeg blir bedre kjent med DMT for hver gang jeg har røyket det, kommer lengre og lengre inn.
Sitat av ntaru Vis innlegg
Skikkelig ren DMT lukter så og si ingenting. Om de lukter noe masse "kjemisk" eller gummi?? er den nok ikke helt ren.

DMT Extractet*, Offtopic: går de ikke an og redigere innlegg i dette forumet?
Vis hele sitatet...
For noe tull. DMT i sin reneste form har en distinkt lukt, det beste jeg kan beskrive det med er lukten av nye sko. Den gode lukten av gummi og skinn. Dette gjelder både syntetisk fremstillt og naturlig ekstrahert.

Om du har luktfri DMT mistenker jeg at noe har gått galt under ekstraheringen og du sitter med et rimelig inaktivt stoff.


@frankb85, rekystallisering er kjempeenkelt.
Skrap sammen alle krystallene dine. Du vil nå sannsynligvis ha en liten gul seig klump.
Mål opp 50-70ml heptan/aceton pr. gram DMT.
Hell heptanen/acetonen i ett varmvannsbad og la det stå til det begynner å bli varmt.
Hiv den gule klumpen med DMT oppi heptanen/acetonen og rør godt rundt. Nå vil du se noe ganske fantastisk.
Iløpet av ett par sekund vil klumpen gå i oppløsning, urenhetene faller til bunnen og løsemiddelet får en gulaktig farge.
Filtrer av løsemiddelet og legg det i en form for fordamping.

Når løsemiddelet fordamper vil du sitte igjen med mye renere krystaller. Gjenta prosessen om du vil ha renere produkt. Jeg rekrystalliserer vanligvis 1-3 ganger avhengig av hvor nøye jeg er på den første ekstraheringen.

*Edit, DMT tar man IKKE på øyemål. Da ber du om en dårlig opplevelse. Invister i en vekt for guds skyld. Dette er et stoff som fortjener din dypeste respekt.
Sist endret av skytouch; 28. juli 2011 kl. 03:30. Grunn: La inn advarsel på dosering.
De er nok dessverre ikke noe tull skytouch.
Rekrystalliser hvit DMT ekstrakt noen ganger og vask den etterpå.

Seig gul DMT ekstrakt er ikke noe særlig og jobbe med.
Prøvde for gøy å rekrystallisere noe av mitt hvite pulver. Lukten blir mildere, men synes nå fortsatt det er en distinkt lukt. Men for all del, godt mulig syntetisk rent DMT faktisk er luktfritt.

Seig gul DMT er noe dritt å jobbe med ja. Anbefaler å iallefall rekrystallisere det såpass at det blir ett tørt pulver som ikke klisterer seg sammen. Eller bare lage changa som er den absolutt beste måten å røyke DMT på etter min mening.
Er Harmine (MAOI) lovlig i Norge?
Siden jeg har 0 erfaring med dmt, er effektene lik som hallisjonene i filmen "enter the void" da duden tar dmt, eller er det forskjellig? har tatt sopp, stor salvia ekstrakt og lsd, men effektene er vel annerledes føler jeg? Har følt at neste steget er DMT, men vet om ingen som selger det og er litt urolig på at effektene kan være for sterke...
Bør man ha med en trippsitter om man skal prøve DMT?

Hvordan vet man om man har fått DMT, 5-MEo-DMT eller n,n DMT?

Vil bekjente lett kunne merke at du har fått i deg noe timer, dager og uker etter at du har fått det i deg?

Hvor lenge kan man la DMT ligge før man tar det? Altså, går det ut på dato?

Kan det være lurt å ha en ferdigrulla joint med noe godhasj til etterpå?
Olum :

dmt og nn-dmt er det samme.

Jeg syns man alltid burde ha med en trippsitter, spør du meg.
hvertfall første gang du prøver et stoff du aldri har intatt før (Det kan gå fint alene også, men da burde det være med et stoff du føler deg veldig veldig trygg på.) - Husk selv da, kan det hende bad-trippen kommer.

Det kommer ann på opplevelsen din, var den helt jævlig, kan det jo hende du forandrer deg .. enten til det bedre eller verre. (at folk legger merke til at du har hatt en traumatisk opplevelse, kan jo hende), derimot har du en veldig fin tur, kan det også ses, om ikke du kan legge opplevelsen bak deg når du møter en bekjent.
Etter å ha røyka 5-meo dmt første gang, smilte jeg nesten en hel dag, og kunne bare ikke stoppe. (Ikke rusmessig, men p.g.a opplevelsen jeg fikk bare var så herlig, og ja..)

Men nei, folk ser ikke du har inntatt dmt, eller meo-dmt for den saks skyld.

Det kan jo være godt, men jeg vet ikke - Jeg personlig føler det er nok med bare et rusmiddel av gangen, hvertfall av dette nivå.
Sist endret av Saint123; 6. august 2011 kl. 17:58.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det ulovlig å bestille mimosa bark til norge?
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Er det ulovlig å bestille mimosa bark til norge?
Vis hele sitatet...
Nei.
Men ekstrahering av DMT er ulovlig, så det kan være fornuftig å vite hvilke andre ting mimosa hostilis rotbark kan brukes til, så du kan oppgi dette som grunn for kjøp hvis noen spør.
Sitat av harald25 Vis innlegg
Nei.
Vis hele sitatet...
Sikker på dette? Mener hostilis bark, spesielt hvis det er tørket eller grindet etc, kan regnes som preparert DMT.
Sist endret av Grix; 22. august 2011 kl. 11:38.
Sitat av Grix Vis innlegg
Sikker på dette? Mener hostilis bark, spesielt hvis det er tørket eller grindet etc, kan regnes som preparert DMT.
Vis hele sitatet...
Jeg tør aldri være helt sikker, for jeg vil ikke gi råd til noen som fører til at de havner i trøbbel. Med andre ord; nei, jeg er ikke sikker.
Jeg har hørt at pulverisert bark kan bli stoppet pga tollerne mistenker at det er et preparat.
Men jeg vet også at pulverisert bark kan brukes for å utvinne lilla fargepigment.
Det har med andre ord helt lovlige bruksområder.

Om man er villig til å ta den eventuelle risikoen er jo opp til en selv.

Mimosa hostilis bruksområder
Lurer på om dmt vil være mere utbredt i norge om la oss si 10 år?
Altså flere brukere, eller om det rett og slett vil bli mindre.

Også bruken av det - Ser at det er mange folk som bruker rc kjemikalier sånn generelt, men heavy stuff som 5-meo-dmt og dmt? Forsåvidt finnes det masse annet heavy, men 5 meo og dmt er en gruppe for seg selv vil jeg si.