Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3440
Har nå fått en pakke med Anadenanthera colubrina fra deva, men er veldig usikker. Jeg finner ikke noe sikker informasjon på internett siden de fleste forbinner Anadenanthera colubrina med Anadenanthera peregrina. Ville vært veldig kult viss noen av dere hadde noen oppskrifter eller peiling rundt dette stoffet som noen av dere kunne ha delt med meg!

Vi skal lage film så viss det blir en bra tripp legger jeg ut filmen på youtube !
Yopo er jo egentlig Anadenanthera Peregrina, som Anadenanthera Colubrina er en nær slektning av.

Hvis du vil ha hjelp med hvordan du skal tilberede denne planten så må du først fortelle meg hva slags inntaksmetode du ønsker å bruke. Jeg går ut i fra at det er bønnene du har kjøpt?

Viktig å være oppmerksom på at det ikke er snakk om et stoff her, men flere.. Bønnene inneholder både Bufotenin, Bufotenin oxide, N,N-Dimethyltryptamine og muligens noe 5-meo-dmt..

Den tradisjonelle medoden går jo ut på å lage et snuff-pulver som inneholder all mulig slags plante-rester og svir noe helt jævlig i nesa. I tillegg skal det blandes med en base, tradisjonelt kalkstein, for å gjøre om Bufotenin til Calcium Bufotenate og lage freebase av DMT og 5-meo-dmt.

Jeg personlig ville ikke ha gjort dette, men heller rafinert bønnene til jeg satt igjen med et langt renere produkt. Men det krever jo igjen både løsemidler, litt utstyr og noe kjemisk innsikt..
Sist endret av mentalmelt; 20. september 2007 kl. 21:13.
Kan det ikke røykes også da?
Mener å ha lest det et sted
Jeg leste tripprapporter om det på erowid, vet bare at jeg ALDRIG skal teste det^^
Men les på www.erowid.org du, om du ikke har gjort det.

Synes også jeg leste det et sted, men man må visstnok uansett spire frøene ellerno... Aner egentlig ingenting om disse.
Ja, stemmer at de også kan røykes. Det er vel egentlig den eldste inntaksmetoden, men ikke den som stort sett forbindes med navnet Yopo..

Disse frøene blir ofte solgt som DMT-frø, mens de i virkeligheten inneholder veldig lite DMT og relativt mye bufotenin. Bufotenin-salt er et ganske mildt enteogen, mens freebase formen er langt kraftigere.

Frøene inneholder for det meste salter, så mye av poenget med å lage Yopo-snuff, eller i tilfellet med Anadenanthera Colubrina - Vilca-snuff, er nettopp det at produktet blir mer potent.

Tror det er wikipedia som skriver at det omdannes til Calcium Bufotenate i kontakt med kalkstein, mens andre steder står det at det rett og slett blir til freebase bufotenin. Men dette er jo flisespikkeri..


Edit:
Tror ikke man må spire frøene nei. Det hørtes veldig merkelig ut..
Sist endret av mentalmelt; 21. september 2007 kl. 02:18.
Ikke spire akkurat, sa feil... Man må legge de i varme ellerno så de sprekker har jeg lest enelleranna plass.
Ja stemmer. De skal stekes litt så kapslene åpner seg, i og med at de er vanskelige å male til pulver. Går jo ann å gjøre det på andre måter og, men det er den tradisjonelle måten, og kanskje også den enkleste..
Sitat av mentalmelt
Disse frøene blir ofte solgt som DMT-frø, mens de i virkeligheten inneholder veldig lite DMT og relativt mye bufotenin.
Vis hele sitatet...
Mener selvfølgelig lite N,N-Dimethyltryptamin, som stort sett bare blir kalt DMT. Bufotenin er jo også en type DMT i seg selv, så selv om "DMT-frø" kan være litt misledende, så er det jo teknisk sett riktig..
Sist endret av mentalmelt; 22. september 2007 kl. 04:08.
For ordens skyld, de fire stores aliaser.

Nigerin = N,N-DMT
Bufotenin = 5-HO-DMT
Psilocin = 4-HO-DMT
(O-)Methylbufotenin = 5-MeO-DMT
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvor mange bruker doser ville man eventuelt fått av denne pakken?
Jeg tror jeg kom frem til nå at 10 gram av Anadenanthera Colubrina tilsvarer mellom 40-50 frø. Doseringene går fra 1 - 4 frø. Et frø er vistnok veldig mildt, mens fire er veldig villt.
Minste brukbare doseringen er ca 1 gram tørkede frø nasalt. Vil anbefale å måle doseringen i vekt og ikke i antall.
Har prøvd å røyke det og det funket bra. Brukte kun èt frø og fikk god effekt. Røyken er vond og smaker litt som plastik, men bedre enn smerten du får når du sniffer dem.

Du bør varme frøene til de "popper", for så å ta ut kjernen før du røyker dem.
Kanskje en lightbulb vaporizer kan brukes til å gjøre det lettere å innta disse frøene?
twisted shroom, jeg er veldig spent på hvordan dette går. Keep us updated!
Hvis man lager Yopu snuff med editible lime metoden for og omgjøre bufoteninen til freebase. vil det fungere bra og røyke? Lest så mye om hvor vondt det er og sniffe....
De lærde strides om det er så enkelt som mange påstår å bare blande oppi Calcium Hydroxyde for å få Bufotenin over i freebase form...
man burdu jo blande med vann til det får en sementaktig konsistens, og så blande nøye, og holde det tett i en beholder i 2 timer, så lå det stå åpent til ammoniakklukten forsvinner. Man får kanskje ikke omgjort alt, men mye ihvertfall mye, som man merker veldig forskjell på rusmessig. Og man slipper kvalmen hvis man fordamper og trekker inn.

Har google veldig mange timer nå, i og med jeg sitter på de samme frøa.
Trur dette er den beste oppskriften på Yopo Snuff http://www.drugs-forum.co.uk/forum/a...p/t-38809.html

Ellers har jeg en annen på ekstraktering der det trengs ting man får kjøpt på jernia. Men legger ikke ut den iom at ekstrakering er ulovlig.
Sist endret av jørgen_87; 3. april 2008 kl. 07:35.