Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1578
Hei

Jeg har en cd jeg vil lage images fil av hvilket program bør jeg velge helst gratis program, Jeg har prøvd en del forskjellige men får det ikke til!!!

Hilsen BinoX
Limited edition
Moff's Avatar
Windows har en egen funksjon for dette. Høyreklikk > Copy CD to image.
Ellers kan du bruke Nero. Download.com eller Google for å finne det.

Hvis du prøver å lage image av kopibeskyttet materiale, så må du antakelig til med sterkere varer.
Trådstarter
12 0
det er snakk om et spill jeg vil ta backup av cden siden den begynner å bli slitt
Alcohol 120% er nok det du leter etter.
Trådstarter
12 0
finnes det gratis utgave av det?
Jeg ville heller brukt CloneCD.

Det er bare en trail gratis, men det holder ihvertfall til å ta backupen
MagicISO er programmet du skal bruke! Det lager like bra iso/img fil av vanlige CD-er som kopibeskyttede CD-er. Ja, du hører riktig: Ingen vits med DVD-Decrypter for å kopiere en kopibeskyttet DVD, eller lignende.

Jeg har brukt dette programmet i lang tid og ikke møtt en eneste blindvei selv om jeg har kopiert over 30 HELT NYE DVD-er.

Du finner det på download.com
jaG
Produktutvikler
Power Iso funker også.
tror det skal gå ann å laste ned fra www.itpro.com
på nedlastninger
Sitat av Same i Skauen!
MagicISO er programmet du skal bruke! Det lager like bra iso/img fil av vanlige CD-er som kopibeskyttede CD-er. Ja, du hører riktig: Ingen vits med DVD-Decrypter for å kopiere en kopibeskyttet DVD, eller lignende.

Jeg har brukt dette programmet i lang tid og ikke møtt en eneste blindvei selv om jeg har kopiert over 30 HELT NYE DVD-er.

Du finner det på download.com
Vis hele sitatet...
Demoversjonen kan kun lage image på 300mb om jeg ikke tar helt feil?
stemmer det PepsiCo.
Anbefaler fullversjonen
Sitat av PepsiCo
Demoversjonen kan kun lage image på 300mb om jeg ikke tar helt feil?
Vis hele sitatet...
Last ned en kode på 5 sifre og brukernavn eller noe, så funker det!