Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 582
Vel, tittelen sier det meste.

Skal mekke en blog-lignende sak for meg og noen venner, men vil gjerne ha den litt fancy-schmancy. Noe jeg ikke får til på egen hånd da jeg er jævlig udugelig. Vet ikke hvorfor, men noe klikker hos meg og jeg går i stå.

Om du er keen på å hjelpe meg og har litt tid til overs, send meg gjerne en PM. Drar på ferie om 2 dager, så det meste vil foregå om 2 uker.

Merk, dette er ikke betalt. Det er kun av velvilje. Og med tanke på at Martha ser engler, så bør dere se litt medlidenhet.

Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hiv inn Wordpress. Det er gjort på 5 minutt, og du treng tilnærma null teknisk kompetanse for å få det til. Berre å følge steg for steg gjennom guiden.
..
Trådstarter
Vel, både ja og nei. Tilogmed jeg har greid de stega du nevner, men deretter kommer det å tilpasse det slik jeg vil, med layout, og de muligheten jeg ønsker. Det er her det går i stå.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hehe, ok. Kor mykje tilpassing skal du ha? Bruke ferdigtheme, eller ha heilt eige? Eg kan heilt sikkert bidra litt i prosessen om det er noko spesielt du står fast på, og det samme gjeld rimelig mange andre her inne, så fortell oss kor det butter imot og nøyaktig kva du vil.

Ellers så har eg knall erfaring med drupal, dog litt meir omfattande system enn WP, og ikkje så fintuna mot blog.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Personlig syns jeg CuteNews er litt enklere å modifisere slik at utseende blir slik du vil at det skal være...