Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2420
Om man ikke har papers igjen, hva kan man bruke som erstatning? hørt bibelpapir kan funke bra hehe...
bibelpapir funker bra det, til nød. Men bruk de bakerste sidene uten trykk, er ikke bra å bruke det papiret som det er blekk på.


Ellers kan du kanskje prøve bakepapir?
Sist endret av BoinTjau; 13. mai 2007 kl. 23:18.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Bøtte eller flaske fungerer jo som en nødløsning. Hvis du absolutt er ute etter papir kan du jo tømme en sigg for tobakk og fylle den med whatever.
Dopapir? med litt lim

*tyveognoemassetegn*
Sist endret av 3RD; 13. mai 2007 kl. 23:22.
Trådstarter
dopapir er vel ikke så tett? "ikke tett som i teit"
Dopapir brenner altfor ujevnt, smaker ikke spessielt godt og osvosv
Trådstarter
så bibelpapir er da det beste?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, lag deg en pipe hvis du ikke allerede har, og bruk den til du får kjøpt papir i morgen.
ja jeg vil tru det, er iallefall det jeg bruker viss jeg ikke har rullepapir.


Eller pipe ja som tias sa, ingen dum ide..
Sist endret av BoinTjau; 13. mai 2007 kl. 23:32.
Ja, iallefall som jeg veit om. Men bensinstasjonen er åpen enda?
Dropp røyken til du har kjøpt deg papir, test deg selv. Dette klarer du fint!
apropo røykepapir..

hvordan er de papira med smak ? kjenner man noe smak i det hele tatt, eller er det bare lukt?
og bluntwraps, er det noe å prøve ?

( synes ikkke det var nødvendig å starte et helt nytt topic om akkurat dette, derfor spør jeg her. )
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Papirer med smak har jeg aldri prøvd, men blunts er absolutt å anbefale hvis du fra før av liker sigarer og tobakk. De er til tider litt sterkere, men setter en helt spessiel smak på røyken så det er absolutt verdt det i mine øyne - dog hvis du ikke liker sigaretter så kan det bli for mye nikotin.
Har selv prøvd sjokolade papair.
Er ikke noe spesielt annet en at det er en liten "taste" av sjokolade der.
i tillegg er det mye dyrerer og mye tjukkere.

Men, kjøp deg en pipe slik som Tias sier ja.
Eller du kan lage deg din egen?
Blunts er chiiiiill å røyke weed med, ja.. ^^ Brenner sakte, og smeller bra.. ^^

Men, hasj i blunt er bortkasta etter min mening..
Digital nomade
trippy's Avatar
kjøp deg en mais pipe på narvesen det gjorde jeg istad.
Sitat av emmerdale
apropo røykepapir..

hvordan er de papira med smak ? kjenner man noe smak i det hele tatt, eller er det bare lukt?
og bluntwraps, er det noe å prøve ?
Vis hele sitatet...
Jeg smakte på et slik sigarett papir med jorbær smak. Bare puttet det i munnen. Røyket ikke det. Men smaken var nesten som jorbær tyggis, hvis du skjønner hva jeg mener.

Vet ikke om det er så digg å røyke det, men det er bare å prøve. Tipper at en pakke med slikt koster mellom 20 til 40 kroner.
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Det er mange steder utenfor oslo som nå har innført 18 års grense på "rullepapir" (blunts, king-size etc.), men fri grense på rullepapir (rizla og big ben), men on topic: Plastflaske med alu. folie funker til nøds.

Men om du liker å holde på i "snickarboden" kan du mekke deg et lum med en bit grein (delen nærmest stammen) to drill hoder (et stort og et litt mindre) som begge seff. passer "inni" (diametermessig) greinbiten, og en rist (eller en bit netting fra en høytaler)

Det du gjør: først borrer du gjennom trebiten med det lille hodet (ha ha, jeg vet) og så borrer du halveis gjennom med det store (eller kortere, kommer ann på størrelsen på trebiten, og hvor stor brønn du vil ha) og så setter du i risten (evt. klipper til en rist som passer av høytalernettingen)
Vips!