Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 6511
Har en del merkelige tripper på CV'n min, og har egentlig ikke skrevet noe særlig om dem til noen. Så tenkte jeg skulle starte her, med en tripp jeg hadde for ca et år siden.

Jeg hadde nettopp flyttet til Majorstua og bodde i et kollektiv med mennesker jeg egentlig ikke kjente i det hele tatt. Dama mi bodde rett nedi gata og var naurligvis mye på besøk. Jeg hadde også nettopp gjennomgått en operasjon for å klarne opp i luftveiene, og gikk derfor rundt med to gigantiske, blodige tamponger stappet så hard opp i nesa at det kjentes ut som om de var skrudd langt inn i hjernen min. Slik gikk jeg rundt i et par uker, noe som var svært ubehagelig, og så utrolig dumt ut.

Så var det kvelden før jeg skulle til sykehuset og ta disse tampongene ut, og si meg ferdig med hele inngrepet. Hun jeg var sammen med skulle på jobb tidlig neste dag, men turekåt som hun var, drev hun å maste om to hjerte-lapper jeg hadde liggende i kjøleskapet. Jeg satte så klart ned foten, og nektet å spise LSD i denne meget upassende settingen.. Ikke bare skulle vi masse rart tidlig neste morgen, men tilstanden jeg var i var på ingen måte egnet for tripping.

Jeg la meg til å sove, i god tro om at frøkenen min gjorde det samme. Men naiv som jeg var våknet jeg av at hun satt over meg og gliste, med èn lapp i sin munn, og en finger med èn lapp på i min munn. "Faen heller" tenkte jeg. "Hvorfor treffer jeg bare mentalt forstyrrede damer?" Jeg ble bare nødt til å innfinne meg med situasjonen og gjøre det beste ut av det, noe jeg gjorde.

De neste timene kan bare beskrives som et nirvana av ekstatisk lykke. Jeg lå der med henne, og kjente elektriske vibrasjoner fra alt, strømme gjennom kroppen. Smerten og ubehaget fra tampongene forsvant totalt, mystisk nok.. Hallusinasjonene var så kraftige som de aldri før hadde vært på LSD, og hele rommet mitt ble etterhvert om til en blanding av et hinduistisk tempel og et dynamisk Alex Grey bilde. Dette er uten tvil den kraftigste biten jeg noen gang har vært borti, og jeg skulle ønske jeg kunne gå mer i detalj angående disse timene i nirvana. Desverre husker jeg ikke så mye mer enn at vi lå der, og var i ett med hverandre. I en uendelig tilstand av kjærlighet, uten begrensningen av tid.

Etterhvert som lyset tittet inn gjennom vinduet, begynte det å gå opp for oss at vi faktisk måtte ut i verden og late som om vi var mennesker. Dama begynte å freake ut litt, og fikk meg til å ringe ned til jobben hennes for å si at hun var syk. Det skulle vise seg å være en svært utfordrende telefonsamtale, men jeg fikk da gjort meg forstått til slutt, og avsluttet samtalen uten alt for mye syrete surr.

Men jeg skulle for faen på sykehuset, og hadde avtalt time en uke i forveien. Hadde jeg avlyst den måtte jeg kanskje ha ventet flere dager på en ny, så jeg samlet så mye mot som fantes i meg, og ringte en kamerat som kunne kjøre meg til sykehuset. Etter ca en halvtime ankom kameraten min. Hva som så skjedde har jeg ikke helt oversikten over, men det resulterte ihvertfall i av kjæresten min fikk det for seg at vennen min var et ondsinnet troll som var kommet for å ødelegge trippen hennes. Etter at hun hadde truet med å banke han opp, og ting hadde roet seg litt, satt vi oss i bilen og kjørte til sykehuset, alle tre.

Vell inne i korridoren satt jeg meg ned på en stol for å vente på at navnet mitt skulle ropes opp. Det skulle vise seg å bli den mest interessante ventetiden noensinne.. Mens jeg satt der og kikket intenst på fiskene som svømte rundt under gulvet i korridoren, skjedde det noe morsomt. Dere har kanskje erfaringer med tracere, altså at når noe beveger seg fort forbi deg når du er tura, henger det igjen i lufta ettterpå..

Det kom ihvertfal en lege gjennom gangen, han gikk ganske fort, men løp ikke.. Jeg så han i det han kom ut av en dør, jeg så han gå gjennom den kanskje 10 meter lange korridoren og forsvinne ut.. Men mens han gikk hang han seg konstant fast i lufta bak seg. Og når han hadde nådd enden av gangen kunne jeg se ca 20 av ham på en gang, gjennom hele korridoren. Det var et helt vannvittig syn, denne hvitfrakkede legeskikkelsen, som trosset tid og rom...

Jeg risten denne meget kraftige hallusinasjonen av meg og fortsatte å stirre på fiskene, da det omsider gikk opp for meg at også disse sansynligvis måtte være hallusinasjoner. Så ble navnet mitt ropt opp jeg jeg tuslet rolig inn på legekontoret med dama på slep. Jeg gjorde mitt beste for å kommunisere med legen, og klarte meg faktisk ikke så verst.

Det hele endte med at han dro ut de to jævla tampongene som i to uker hadde pirket meg i hjernen og hindret meg i å puste fritt. Det var himmelsk for å si det mildt, å bli kvitt dem. Jeg takket pent for meg, og bestemte meg for å gå hele veien hjem for å nyte friheten og sommerværet...
Sist endret av mentalmelt; 20. juni 2009 kl. 15:39. Grunn: tillegg
Du beskriver de to dingsene du hadde i nesen såpass bra at jeg nesten vil prøve å gå med slike selv, bare for å kjenne hvor digg det er å ta dem ut...
Hold kjeft!
Lysskyen's Avatar
Hørtes ut som en nydelig tripp
Høres jævlig heftig ut
Tampong aktige greier for å utvide størrelsen på bihula?
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av Kaptein Snus
Høres jævlig heftig ut
Tampong aktige greier for å utvide størrelsen på bihula?
Vis hele sitatet...
Tampongene satt der for å stoppe blødningen etter en operasjon.


Fant et bilde av lappen. Under bildet står det samme som jeg har lest flere andre steder. At disse lappene har blitt testet og målt til både ca 350, og 500 µg.

http://www.blotterart.net/gallery/Bl...0-Present/05_G


Sendte også med to av disse lappene til to gode venner som skulle til India. Deres historie bør også fortelles. Den inneholder blant annet Buddhas sti, indisk politi, motorsykler og plasking i Ganges..
det er en av de mest magiske syre turene jeg har lest.
satt faktisk nede på legevakta selv i dag, hadde ikke hatt noe imot å ha noen fisker å se på :P
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Høres ut som en hyggelig tur, takk for du delte den med oss . Du gjor en del jeg ikke kan tenke meg å prøve og gjør på syre men du taklet sitvasjonen utrolig bra virker det som.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Oooooohh, bad setting indeed. Høres ut som en sprø kjæreste. Fin rapport tho :-)
Haha, ser for meg reaksjonen din når du våkner opp med at dama gliser deg opp i trynet med en syrelapp dytta opp i kjeften din, huff og huff. Utrolig fet rapport!
En av de mer underholdende rapportene jeg har lest på lang tid. Hørtes ut som en særdeles innholdsrik tur.
Vakkert lesestoff! Hadde vært gøy om du ville dele noen av de andre historiene dine også
Haha, du skriver den akkurat like bra som du forteller den muntlig, mentalmelt!

Historien fra India har jeg derimot bare fått muntlig, fra annet hold, og den kunne godt
trengt litt av dinstruktur, og evne til å konkludere, eller lage et sluttpoeng
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av Alphanio
Høres ut som en hyggelig tur, takk for du delte den med oss . Du gjor en del jeg ikke kan tenke meg å prøve og gjør på syre men du taklet sitvasjonen utrolig bra virker det som.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg begynner kanskje å bli vant til sære situasjoner og psykedeliske tryptaminer. Satt en gang og trippa 10 timer på en glattcelle, og etter det har liksom alt annet gått helt greit
Sitat av mentalmelt
Vel, jeg begynner kanskje å bli vant til sære situasjoner og psykedeliske tryptaminer. Satt en gang og trippa 10 timer på en glattcelle, og etter det har liksom alt annet gått helt greit
Vis hele sitatet...
Keen på å få lest den triprapporten.
Utrolig god rapport! Dama di er/var virkelig ikke god
Fantastisk god lesning dette her! Du skulle fått Kvalitetspoeng av meg, hvis jeg bare hadde visst hvordan jeg gjorde det
▼ ... noen uker senere ... ▼
Haha, jeg tror jeg kjenner xdama di, for den trippen der har jeg hørt om før!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
de lappen er helt konge
flott rapport! KP fra meg!
ler meg skækk når jeg tenker på åssen det måtte vært å våkne til noe sånt!
▼ ... over en måned senere ... ▼
det var en av de beste turene jeg har hatt. helt sinnsyk sammen smelting av to individer.. det ble helt alex grey/ blueberry ish. det var en nydelig tur ja!
▼ ... over et år senere ... ▼
Dere har kanskje erfaringer med tracere, altså at når noe beveger seg fort forbi deg når du er tura, henger det igjen i lufta ettterpå..

Det kom ihvertfal en lege gjennom gangen, han gikk ganske fort, men løp ikke.. Jeg så han i det han kom ut av en dør, jeg så han gå gjennom den kanskje 10 meter lange korridoren og forsvinne ut.. Men mens han gikk hang han seg konstant fast i lufta bak seg. Og når han hadde nådd enden av gangen kunne jeg se ca 20 av ham på en gang, gjennom hele korridoren. Det var et helt vannvittig syn, denne hvitfrakkede legeskikkelsen, som trosset tid og rom.
Vis hele sitatet...
Beklager at jeg dro opp en gammel tråd, Men fy faen, dette var setningene jeg nesten ville lagt inn i tripprapporten min, og tatt bort legen med frakken, til menneskene jeg så i oslo by
Sist endret av Saint123; 10. juni 2009 kl. 00:15.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Artig å lese rapporten dine, det er sikkert. Takk for at du delte!
Btw var det sånn septum operasjon i nesen ellerno?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tror tråden står til glede for gamle og nye brukere øverst på sida nå, jeg veit om én ny bruker av formuet som satt pris på det.
Trace'ing har jeg midlertidig bare opplevd med lys, helst farget lys, og delvis med mine egne armer og hender. Høres egentlig ganske sapce ut å se "tracere" av hele objekter og, faen heller, folk!
Sitat av Jack Dalton Vis innlegg
Du beskriver de to dingsene du hadde i nesen såpass bra at jeg nesten vil prøve å gå med slike selv, bare for å kjenne hvor digg det er å ta dem ut...
Vis hele sitatet...
jeg kan love deg at du ikke vil ha de i nesen etter nasaloperasjon :P