Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3402
Heihei, lurer på om ritalin har samme kroppsrensende egenskap som amfetamin. Har en pisseprøve om ett par uker jeg ikke akkurat ser fram til.

Takker for alle svar
Mener du at amfetamin renser raskere ut eventuelle rusmiddel ut av kroppen, er det det du mener med "kroppsrensende egenskap"?
jepp, at det river med seg eventuelle thc-molekyler og annet snusk.
Hvis du skal rense kroppen din finnes det mange ulike detox-produkter der ute som gjør at du blir renere fort eller holder deg ren mens du skal ha urinprøven.
Sitat av Kaptein Snus
jepp, at det river med seg eventuelle thc-molekyler og annet snusk.
Vis hele sitatet...
Dette er ikke sant, sorry. Thc holder seg like lenge uansett, så bruker du sentralstimulerende oppå, vil dette òg slå ut om du skulle testes for flere stoffer, dermed er du i double shit.
Det er klart at sent.stim. ikke slår ut positivt like lenge som thc, men åkke som...
Sist endret av fruit; 9. mai 2007 kl. 12:00. Grunn: leif
THC-metabolitter eller hva det heter, binder seg til fettvevet i kroppen. Når man da tar sent.stim. som forbrenner fett, hva skjer da? Jo, da vil mengden THC i kroppen minke. Ritalin øker forbrenningen, noe som resulterer i at mengden THC i fettvevet minker. Hvor kraftig Ritalin er i forhold til tradisjonell Amfetamin vet jeg ikke.
ritalin er svært undervurdert etter min mening. hvor sterkt det er i forhold til amf. vet jeg ikke, men det har samme egenskaper og etter hva jeg har forstått så har amf. en "rensende" effekt når det gjelder å bli kvitt THC i kroppen.
Sitat av Slaktern
THC-metabolitter eller hva det heter, binder seg til fettvevet i kroppen. Når man da tar sent.stim. som forbrenner fett, hva skjer da? Jo, da vil mengden THC i kroppen minke. Ritalin øker forbrenningen, noe som resulterer i at mengden THC i fettvevet minker. Hvor kraftig Ritalin er i forhold til tradisjonell Amfetamin vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...

Grei teori det der, men i praksis viser det seg at thc holder bra stand uansett. Etter å ha testet noen hundre personer, holder jeg like bastant på min mening
Må innrømme at jeg i ettertid har blitt testa selv også
Sist endret av fruit; 9. mai 2007 kl. 13:16.
Sentralstimulerende midler er en måte å øke forbrenningen for å bli "ren" på en kortere tid, men er milevis unna noen vidunderkur som mange idioter har fått det for seg.

Gevinsten er liten.
hehe.. hvis du forbrenner fettet som inneholder THC i tiden rundt prøven vil nok dette slå feil vei. Det som skjer da er jo at fettet forbrennes og metaboliseres i kroppen din. det er det samme som skjer med THC, det metabolisere, men sakte og på den måten blir innholdet mindre etterhvert. så når fettet forbrennes vil det bli fler fire THCmolekyler som vil forbrennes. og det vil gi utslag på prøven.
Sitat av plutonium
hehe.. hvis du forbrenner fettet som inneholder THC i tiden rundt prøven vil nok dette slå feil vei. Det som skjer da er jo at fettet forbrennes og metaboliseres i kroppen din. det er det samme som skjer med THC, det metabolisere, men sakte og på den måten blir innholdet mindre etterhvert. så når fettet forbrennes vil det bli fler fire THCmolekyler som vil forbrennes. og det vil gi utslag på prøven.
Vis hele sitatet...
Bullshit. Når man tar en pisseprøve så ser man hvor mye THC som er i urinen, som altså kommer av at THC lagres i fettvevet og skilles ut i urin. Trener man bort fett vil til en viss grad mengden THC i urinen dermed minke.

Edit: Hvis du mener at dersom man trener samme dagen/dagen før prøven, så kan du kanskje ha rett. Hvis jeg bare klarer å tyde det du skriver riktig.
Sist endret av Slaktern; 9. mai 2007 kl. 19:30.
Menneskene jeg var med på å teste ved urinprøver, jobbet jeg også med å følge opp under innleggelse. Uansett om det var heroin, amfetamin eller benzo som var "hovedstoffet" deres, møtte de veldig ofte problemer i forhold til å bli reine på thc.
Alle teoriene dere snakker om her, ble prøvd ut i praksis av mennesker som måtte være reine innen en viss tid, og ingen av dem funka. De trente som gale, spiste og drakk så riktig som mulig, tygget syrenøytraliserende, vasket vinduer, snorta pulverisert bananskall, sov med en hyssing rundt storetåa, hvisket kun i timene rundt midnatt, så utelukkende feelgood filmer etc. etc. etc (jaja, tull og rør )
Stedet hadde nærmere 300 innleggelser i året, derfor vil jeg påstå at jeg har noe kompetanse på dette med å bli rein.
Uten at jeg skal bli moraliserende her, har jeg kun ett tips å komme med:
hold deg unna thc i kjedelig lang tid, og du blir rein. Sorry mack, men sånn er det.
du er flink til å spre noia Merkuria.
Nichotin, hva er detox-produkter ?
Sitat av Kaptein Snus
du er flink til å spre noia Merkuria.
Nichotin, hva er detox-produkter ?
Vis hele sitatet...

Jo takk, det var jo hyggelig. Trodde jeg kom med nøktern, enkel informasjon, jeg.
Men har noia`n noe med mine stadige referanser til ex jobb å gjøre, kan jeg betrygge deg med at jeg har vært på begge sider av benken sjøl, tenkte bare erfaringene kunne være nyttige.
Siden du spør.
Men jeg har kanskje ikke de svarene du ønsker. Deg om det.
Sist endret av fruit; 10. mai 2007 kl. 00:33. Grunn: et siste sukk