Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1124
I dag har du fått æren av å være betatester for mitt fantastiske program.
Mine animerte Aper og blomster kommer til å skape en åpenbaring som kommer til å følge med deg resten av livet.

Fra fleip til fakta. Jeg sitter og skriver på et 3D-program. I den annledning trenger jeg folk med "rene" maskiner til å sjekke om ting fungerer. Det vil si at du ikke har alle de jalla bibliotekene jeg bruker til utviklinga installert. Det kommer til å koste deg 2 minutter, og du får en venn for livet. (right) Og selvfølgelig. Rapporter status tilbake etter bruk.
Fordi det hele er på et veldig tidlig stadium i prosessen er jeg bare interessert i:
1. krasjer det.
2. Får du sorte rammer langs sidene.

Og NB! Bare intelmac i første rekke.

'Her


(programmet ligger i /build/Debug. Ikke mess med mappestrukturen)

takk.
Eh.. Hvordan starter jeg det? Er det noe annet enn dobbelklikk på demo_with_loader? I så fall så skjer det ingenting hos meg.
hysing's Avatar
Trådstarter
takk. det var det jeg trengte å vite.
Skjer ikke så mye her heller, sitter på standar sort MacBook
Det du trengte men ikke håpet på...?
Hehe, tenkte å si det samme som atomet. Ingen trenger vel bugs
Sitat av atomet
Det du trengte men ikke håpet på...?
Vis hele sitatet...
Ja?
Det er vel ganske åpenbart.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Terminal output :

dyld: Library not loaded: /System/Library/PrivateFrameworks/ZeroLink.framework/Versions/A/ZeroLink
Referenced from: /Users/erik/Desktop/Debug_release/build/Debug/demo_with_loader.app/Contents/MacOS/./demo_with_loader


Hjelper deg kanskje litt