Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1622
Jeg skal snart en tur på Color Fantasy.
De har vell de gamle spilleautomatene med 1 kr osv.

Noen fancy triks på disse? Hørte noe om at man skulle dra i armen rett etter elns.


Noe annet man kan gjøre det?
Kjøp Supersterke magneter, de virka på vanlige automater når jeg prøvde det, så de bør virke på danskebåten auto..
Sitat av Bolibompa
Kjøp Supersterke magneter, de virka på vanlige automater når jeg prøvde det, så de bør virke på danskebåten auto..
Vis hele sitatet...
Vil harddiskmagneter fungere? Hvor skal du bevege dem i forhold til automaten, når etc?
Det er jeg ikke sikker på, men kanskje...

Jeg har en Neodymium magnet som jeg kjøpte, Du kan trille den nedover som er det beste etter jeg har erfart....

Husk at det er vektere og kameraer de fleste steder så husk å gjøre det raskt og skjult.
Og ikke minst, sivile vektere... Står du mistenkelig med en mothermagnet, er ikke det akkurat det smarteste sjakktrekket...
Crabman's Avatar
Trådstarter
Hva skal du gjøre med magneten? Hva skjer så?


Hvor kjøper man?
Sist endret av Crabman; 15. mars 2007 kl. 16:15. Grunn: La til spm.
kjøpe kan man f.eks her: http://www.unitednuclear.com/magnets.htm

Sitat av Bolibompa
Du kan trille den nedover som er det beste etter jeg har erfart....
Vis hele sitatet...
Trille nedover? hvor da, hvilken side av automaten og når?
Lag en smart guide
Crabman's Avatar
Trådstarter
Kommer det en guide?
Digital nomade
trippy's Avatar
de magnetene der er faen meg drit farlige, pass godt på de. De kan nemlig knuse fingrene dine hvis du har fingern imellom.

"The magnets listed below are very powerful, much more powerful than magnets most people have seen, and need to be handled with proper care. The magnetic fields from these magnets can affect each other from more than 12 inches away. Please note that these magnets are fragile. Even though they are coated with a tough protective nickel plating, do not allow them to snap together with their full force or they may chip, break, and possibly send small pieces of metal flying on impact. Our larger magnets can easily bruise fingers and
even break finger bones as they attempt to connect together. Always wear protective eyewear or safety goggles when handling the magnets. Keep magnets away from any magnetic based storage devices such as desktop or laptop computers, hard drives, floppy disks, cassette tapes, VHS tapes, or credit cards. A distance of at least 12" should be kept between magnets and these items at all times. Keep them away from computer monitors, VCR'S and TV's, non-electronic wrist watches etc. If you or someone in your household has a PACEMAKER or another electronic surgical implant, don't even think of ordering these items. Neodymium magnets are not suitable for children to play with,
and should only be handled under strict adult supervision.
These Neodymium magnets are made to very demanding standards, however uses should be restricted to operating temperatures below 180° Fahrenheit (80° Celsius) or they will lose their magnetic properties."

høhø