Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 13699
Tror det er å tide med en liten oppdatering her.

1) Folk som regger seg bare for å finne seg en invite til ett eller annet torrenthull får permban.

2) Folk som spør etter invites kan få seg en ukesban. (Dette kommer litt ann på om jeg liker nicket eller ikke)

3) Invitasjoner og torrenthull er slettegrunn og bangrunn nok.

4) Reklamering for torrenthull er spam og det møtes med ban og postsletting.

Hvis det er noen som har problemer med dette, kan de sende meg en klage på PM. Den vil bli lest, ledd av, og kanskje svart på.

Dette gjelder også invitasjoner til, men ikke limitert til: Lockerz lockerz,

Invitasjoner til tjenester som ikke er fildeling eller noe man kan tjene penger på er heller ingen vits å poste om, da de blir tatt under samme kam og slettet, alle som en. Eksempler på dette er Spotify, Wimp etc.
Sist endret av meitemark; 9. mars 2010 kl. 20:56. Grunn: Legge til søkeord
▼ ... noen måneder senere ... ▼
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
For å si det så klart og tydelig som det kan bli sagt; Vi er drittlei maset om invitasjoner til torrentsider så det skal ikke forekomme i det hele tatt på forumet.

Jeg har ryddet vekk uvesentligheter fra dette emnet.
▼ ... flere år senere ... ▼
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Jeg har nettopp sendt denne i PM til en bruker, og tenkte jeg kunne dele den med alle andre.

For å forklare reglene her på huset må man tilbake noen år i tid. Alle regler her kommer fra erfaringer vi har gjort over tid.

Da var det tillatt å spørre etter invitasjoner, eller rettere sagt vi hadde ikke noen regler akkurat på det området. Det som skjedde var at hundrevis av folk registrerte seg her ene og alene for det poenget, nemlig å skaffe seg invitasjoner til alskens mulige torrent-nettsteder. Det var faktisk slik at andre nettsider med regler mot slikt anbefalte at man gikk hit for å få seg slikt. Så vi gikk lei av folk som kom hit og FORLANGTE at vi skulle gi de innpass til nettsider. Det var deres oppfatting av dette nettstedet. De kom ikke hit for å bidra eller diskutere.

Neivel. Så gjorde vi det ganske enkelt ulovlig å spørre etter slikt. I ettertid kom det flere lovlige tjenester som opererte etter invitasjonsmodellen, rett og slett fordi det da gjør det "ettertraktet" og "eksklusivt" å få tak i slikt. Gmail, spotify etc. Gratis reklame. Igjen kom det folk for å bare få tak i det og ikke bidra til nettstedet.

Greit nok. Forbud.