Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 778
Hei, jeg kom over et webshop der dem selger et stoff som kalles "N-Ethyl-2C-B". På siden står det oppgitt at det gir samme effekt som 2C-B, men for og være sikker forhører jeg meg her!

Det selges i pakninger på 50mg, 100mg og 1000mg.

Hvor mye trenger jeg av stoffet for en "tripp"?
Hvordan er effektene/trippen på 2C-B?

All annen informasjon rundt det mottas med et stort takk
2C-B er vel stort sett et stoff som påvirker kroppen, utifra hva jeg har hørt, men dette skulle du heller tatt opp under "Den store RC-tråden".

www.erowid.org pleier å ha noe god info, selv om det er litt tynt på RCer
Blir vanskelig å si noe om doseringen ettersom det ikke er samme stoff. Står det ikke noe på siden du bestillte fra? Selv om det "minner" mye om 2C-B betyr ikke det at doseringen kan sammenlignes.

2C-B er et av de mer kjente RC's så det er plenty med info om det på erowid. Nå kan vel heller ikke 2C-B kalles et RC ettersom effektene er godt kjent.
Sist endret av Sinister; 4. februar 2007 kl. 22:27.
Har lest på erowid nå, men som du sier så eg jeg ganske usikker på doseringen siden det ikke er helt det samme stoffet!
2C-B er vel strengt tatt ikke en RC lenger, eller i hvert fall er det en av RC-classicsa.
Anyway, cybeacid, eller hvem som nå hevder at de selger dette her, glemmer å nevne at
dette stoffet vil bli regnet som narkotika, da det er nært beslektet med 2C-B.

Kan helt sikkert regnes som et derivat av 2C-B.

Jeg ser ikke hvordan dette kan bli noen fruktbar diskusjon så: poof! ca-ching!