Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1883
Microsoft ga ut seks oppdateringer til Vista i dag. Dersom du har brukt StopTimer 2099-cracken, ikke installér updaten med navn KB931573, da denne overstyrer StopTimer 2099-cracken. De andre oppdateringene er visstnok safe.
Sist endret av Digital Hybrid; 30. januar 2007 kl. 19:44.
Hvilken crack til vista var det som visstnok skulle inneholde en Trojan?
har cracket med denne - http://www.freakforum.nu/forum/showp...3&postcount=16
Tipper ikke den blir berørt?
Det går ann å fjerne oppdateringer. Så vidt jeg vet hvertfall. Jeg brukte nettopp StopTimer cracken hvertfall og min Vista sier at jeg har 42300 minutter igjen eller hva enn det er. StopTimer-folka sier det står bare det men = uendelig.
Har dere noen sikkre kilder som sier hvilken updates som er og ikke er safe?
Send meg en pm da vel
Flott! Takk for tipset Digital!
Hva skjer om man installerer denne oppdateringen da?
StopTimer 2099-cracken

Er dette et annet navn for å stille BIOS-klokka før installasjon?
Nei, det er en crack som gjør at 30-dagersperioden du har før du må aktivere varer evig. I kombinasjon med bios-klokketrikset gir det deg evig gratis vista med oppdateringer og allting.
Jeg har lastet ned denne oppdateringen, og det har ikke hatt noen innvirkning på timer-cracken min. Står fremdeles helt stille på 43194 min (29 dager). Jeg kommer allikevel ikke til å oppdatere mer, med mindre jeg cracker vista på en annen måte eller vet nøyaktig hva oppdateringen gjelder.
Da får du ha lykke til med Uoppdatert Vista Samohtas
Det er vel bare så enkelt å følge nøye med på forumer og nettsider etter spesielle patcher som dreper cracken? Jeg installerer alle oppdateringene utenom de som jeg får bekreftet "skadelige" for cracken, som f.eks. her.
Hm, merkelig - har en partisjon med pirat-Vista på, og denne oppdateringen er lastet ned - fortsatt cracket.
Er det noen som kan bekrefte at alle andre updates enn nevnt i topic er trygg hva "timestop 2099 crack" angår?

(takk for tipset forresten!)
Den drepte ikke min Vista.
Hvilken da dadyd? Den omtalte updaten, eller alle andre?
"Vista Update KB931573 dreper Timer 2099-crack"

Den drepte ikke min Timer 2099-crack.
Kanskje den dreper familien din istedenfor da.

edit:

oppdatering av cracken finnes her
http://keznews.com/2212_Updated_Vista_2099_Time_crack
Sist endret av cas; 4. februar 2007 kl. 12:59.