Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2019
Hei, jeg har nylig kommet over GHB i ren pulverform. Hvordan pleier dere å ha blandeforholdet? Har lest på Erowid om dosering, men har for meg at det ikke nødvendigvis er 2-3 gram pr. kork.
Synes du må ta dette litt på hvordan du tar det selv, eller om det er for å selge. Da hvis du bruker det selv så må du vite om du klarer deg med en eller to sterke korker på en kveld. Eller du vet at du kommer til å ta 3-4. Om du blander med alkohol elelr ikke.
Sist endret av Mullah; 12. desember 2006 kl. 22:52. Grunn: Fjernet prat som bryter med reglene
visuM's Avatar
Trådstarter
65 1
Om jeg skulle solgt da, hvor mye væske bør jeg egentlig blande ut f.eks 100 gram GHB-pulver i?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvis du skal selge, hvorfor ikke bare selge pulveret as is? Da vet kjøper at stoffet er rent og dermed også nøyaktig blandingsforhold.
Sitat av 404Style
Er jeg Dom som ikke Vet Hva GHB er:P
har hørt det en gang men har glemt de
Vis hele sitatet...
Gidd Google.
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb.shtml


Det trådstarter er ute etter er hva som er fornuftig blandingsforhold. Hva som er en lav, middels og svak dose er forsåvidt lett å finne frem til, spørsmålet er vel heller hva de som driver med GHB legger i f.eks en svak kork, middels kork og sterk kork. På samme måte som at man forventer en viss dose MDMA i det man regner som en sterk ecstasy-tablett.
Jeg kan vel spørre spørsmålet:
Hvor mye GHB-pulver kan man f.eks forvente av en typisk desiliter? Jeg vet jo at det kan variere, men det må da være noe som er regnet som 'optimalt' for folk flest?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
z0p skrev følgende om dosering i denne tråden,
Sitat av z0p
Doseringen er nok noe av det som er vanskeligst med GHB, da dosene på de forskjellige nivåene varier fra person til person. En dose kan være fra 0,70 gram (ml.) til 2.5 gram (ml.), dette kommer an på hvilket nivå av effektene til GHB du vil nå.
Vis hele sitatet...
og jeg må si jeg støtter en lav dose fullt ut. Hvordan folk reagerer på forskjellige doser er svært individuelt, så å blande det ut slik at man gjerne må ta 2-3 korker om man tåler mye er absolutt å foretrekke fremfor at noen får mer enn de vil ha på en kork.
Her kan du lese et par historier som viser akkurat hvorfor less is more, spesielt med tanken på at andre enn deg selv muligens ender opp med løsningen.

I samme slengen vil jeg oppfordre deg til å farge GHBen.
Sitat av erowid
Erowid strongly recommends that all liquid GHB be colored with blue food coloring. This serves a dual purpose of reducing the chance that it will be mistaken for water...as well as reducing the possibility that it can be added to a drink without someone's knowledge.
Vis hele sitatet...
OT: Jeg lurer forresten på om du muligens vet hva for en av GHB saltene det er du har, og hvor i verden syntesen fant plass? Er bare nysgjerrig.
visuM's Avatar
Trådstarter
65 1
Aldri noen som kan gi noe konkret svar på det forumet her.
Jeg har aldri blandet ut større mengder. Tar det jeg trenger og blander med vann eller annen drikke.
GHB er et fint stoff som ikke burde handles med i andre former enn de vanlige rene saltene.
Det at dealere bruker forskjellige blandingsforhold over alt er en av grunnene til at GHB har fått et dårlig rykte, siden det gjør det ca. +/- umulig for en tilfeldig bruker å beregne dosene.

PS. Hvis du insisterer på å blande det ut, bruk et målebeger. Bland f.eks. 100g med vann til du har totalt 1 liter. Et målebeger på 2cl/20ml vil da kunne holde 2g. Enkelt og greit.
Sist endret av bread; 14. desember 2006 kl. 00:29.