Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3191
Jeg lurer på hvilke torrent klienter dere foretrekker? Og hva dere mener er de beste? Selv bruker jeg uTorrent, men lurte på om det var noen andre å anbefale?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
rTorrent er genial på Unix da, lett, rask og enkel. Samt at den kjører i screen.
Hold deg til uTorrent Beste jeg har prøvd!
Jeg bruker Azureus på Windows-burken og Transmission på Macen
Brukte Azureus før, men den sugde minne voldsomt, etter det brukte jeg bitcomet, men den ble bannlyst av de fleste torrentsidene. Nå bruker jeg µTorrent og er knallfornøyd med det!
Det s0rnes sa. *24 tegn , gleder seg til 4. mai*
Er vel rett og rimelig å nevne at de er uttalige tråder om dette fra før av. Men selv bruker jeg µTorrent. Det er det beste jeg har prøvd. Brukte BitLord en stund, og litt Azureus.
µTorrent her også Brukte bitcomet ganske lenge, og det var i og for seg bra, men jeg er jo nerd og må prøve noe nytt hele tiden .... Azureus brukte for mye resurser hos meg.
Azureus er bra, men som de før her har sagt tar den mye minne :/
Noen som kan legge ut en link der jeg kan laste ned uTorrent?
Sitat av McZorg(Simmehy)
Noen som kan legge ut en link der jeg kan laste ned uTorrent?
Vis hele sitatet...
link: http://www.utorrent.com/
µTorrent; ingen over, ingen ved siden
Sitat av McZorg(Simmehy)
Noen som kan legge ut en link der jeg kan laste ned uTorrent?
Vis hele sitatet...

Du finner det her


Forresten det var første treffet på Google.


Edit: For sent ute ja.
hm... jeg trodde det var bitlord som var best jeg... må prøve dinna uTorrent
Har hele tiden vært storfornøyd med BitLord, men da BitLord ikke lengre var tillatt på NorBits så fikk jeg problemer... Allslags møkkaprogram, og Azureus fungerte ikke (gadd ikke å stresse me forwarding).

Nå skal jeg prøve µTorrent, har fått dårli ratio pga. alt dette crappet :/
tør jeg påpeke opera 9?
Ok den mangler fancy grafisk visning av swarm, eller hva din torrentklient kan. suger også heftig på studentbyer med fete linjer og 10GB per dag, siden det er umulig å begrense upload. Til gjengjeld er den kjapp, enkel og hvis du er like web-addict som meg, så har du den kjørende hele tiden fra før. Det gir lavt systemforbruk det.
Sitat av bcdo
hm... jeg trodde det var bitlord som var best jeg... må prøve dinna uTorrent
Vis hele sitatet...
nå er vel bitlord kåret til det dårligste torrent programmet. :P
µTorrent er ekstremt bra:
Stabilt
Utrolig lite, hele programmet er bare -en- exefil på et par hundre kb
Veldig lite ressurskrevende, har 14 seeds på at the moment, bruker 3.9 mb ram
Masse funksjoner
Pakke-kryptering
http://img141.imageshack.us/img141/4419/utlove6is.gif

-Vidde
Først brukte jeg Bitcomet, men så ble jeg annbefalt uTorrent. Jeg brukte uTorrent en liten stund, og det var utrolig kjapt og bra, men så... Så gjikk det tregt igjenn. Hoppte da over til Bitcomet igjenn, der jeg da fikk noen sinnsykt gode hastigheter.
Men jeg tror uansett jeg holder meg til uTorrent.
Jeg har brukt Azureus i en tid og det funker så det suser =)
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Noen som har en grei klient til os x? Azureus er alt for minnekrevende.
Jeg har brukt:
ABC, Azureus, BitTornado, BitTorrent, BitTorrent++, g3torrent, ptc og uTorrent
Faller på uTorrent, definitivt best!
jeg har brukt ABC frem til nå, men etter å ha sett starten på denne threaden så bytta jeg til uTorrent og det var noe helt annet...den krever nesten ikke noen resurrser så kunne ha den liggende i bakgrunnen, noe som sjeldent gikk med ABC....
Sitat av sh33p
Først brukte jeg Bitcomet, men så ble jeg annbefalt uTorrent. Jeg brukte uTorrent en liten stund, og det var utrolig kjapt og bra, men så... Så gjikk det tregt igjenn. Hoppte da over til Bitcomet igjenn, der jeg da fikk noen sinnsykt gode hastigheter.
Men jeg tror uansett jeg holder meg til uTorrent.
Vis hele sitatet...
Dette har vel mer med hvor godt seedet torrenten er, vel.
Sitat av Raymond
Brukte Azureus før, men den sugde minne voldsomt, etter det brukte jeg bitcomet, men den ble bannlyst av de fleste torrentsidene. Nå bruker jeg µTorrent og er knallfornøyd med det!
Vis hele sitatet...
samme her, uTorrent!
Som så å si alle foregående har sagt, uTorrent for teh win

Lite og nett program som funker som snus, og snus funker som faen.
Har brukt ABC i hele min torrent-karriere, og ikke visst bedre. Jeg har såvidt prøvd Azureus og ZipTorrent, men likte ingen av de. Så jeg holdt meg til ABC til tross for at jeg hadde veldig mye å klage på. I dag leste jeg denne tråden, og hørte alt µTorrent-skrytet, så jeg bestemte meg for å prøve, da så mange NFFere ikke kunne ta feil. Og guess what? Dere tok ikke feil. Er strålende fornøyd med klienten, som tilbyr mye mer brukervennlighet, og bedre fart enn det ABC ga meg. Thank you, µ!
hva kan forskjellene være på torrent programmer? bortsett fra hvor kraft den tar fra maskina da såklart. det er vel ikkenoe forskjell på download og upload fra vanlig bittorrent en abc, bitlord etc?

selv bruker jeg vanlig bittorrent som tar så lite fra maskina når den kjører nå at det ikke merkes...
Sitat av pure power
hva kan forskjellene være på torrent programmer? bortsett fra hvor kraft den tar fra maskina da såklart. det er vel ikkenoe forskjell på download og upload fra vanlig bittorrent en abc, bitlord etc?

selv bruker jeg vanlig bittorrent som tar så lite fra maskina når den kjører nå at det ikke merkes...
Vis hele sitatet...

Størrelse på programmet? uTorrent tar jo bare ett par hundre kb...(JA, jeg er uTorrent fan:P)
Sitat av pure power
hva kan forskjellene være på torrent programmer? bortsett fra hvor kraft den tar fra maskina da såklart. det er vel ikkenoe forskjell på download og upload fra vanlig bittorrent en abc, bitlord etc?

selv bruker jeg vanlig bittorrent som tar så lite fra maskina når den kjører nå at det ikke merkes...
Vis hele sitatet...
Funksjoner? Sist gang jeg brukte den offisielle klienten kunne man blant annet ikke velge prioritet for hver enkelt fil, noe som fikk meg til å gå over til Azureus. Har forresten μTorrent de samme funksjonene som Azureus? Jeg bruker Azureus for øyeblikket, men den vidunderlige Javateknologien spiser det som finnes av ressurser.
http://digishru.com/functions/utorrent/simple/simple-junior.gifTorrent

Er den som har falt seg best her også. Gogo torrent power \o\
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av simen_88
Jeg bruker Azureus for øyeblikket, men den vidunderlige Javateknologien spiser det som finnes av ressurser.
Vis hele sitatet...
Det kommer av at vidunderlige microsoft prøvde å stjele java, og jævlene fikk som fortjent.

http://www.sun.com/lawsuit/summary.html
http://news.com.com/2100-1001-251401.html
Sitat av Dodecha
Det kommer av at vidunderlige microsoft prøvde å stjele java, og jævlene fikk som fortjent.

http://www.sun.com/lawsuit/summary.html
http://news.com.com/2100-1001-251401.html
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis, jeg kjører ikke Windows og bruker derfor ikke Microsofts variant. Likevel bruker Azureus nesten 400 MB virtuelt minne og et par prosent av CPUen.