Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1089
hei,en venn av meg har ett bilde på sin pc som jeg vil slette,men hvordan kan jeg klare det uten å røre pcen hans? kan jeg lage en bat bil som jeg sender over msn?
han bruker samme win som meg win xp home.

(jeg vet at bilde ligger på mine bilder)


Mvh bamboocha
DU kan ikke sende bat file rover msn.
Mener og at msn har satt en sperre på hvor store filer skal være, men hvorfor skal du slette det?.
Er det så viktig og få det slettet hack ham.

Kode

c:
cd "My Documents\My Pictures\"
del bilde.jpg
Skal vel fungere - hvis han kjører den vil han slette bilde.jpg i My Pictures.

Dette krever dog at vennen din har My Pictures på standard plass.
Sist endret av Croyfer; 23. desember 2005 kl. 19:47.
det tenkte jeg ikke på jeg får brenne bat filen over til en cd og så bare si at det er noe bra jeg har laget i Microsoft Visual Basic 6.0
går det ikke å lage en bat fil? jeg kan ikke hacke


Mvh bamboocha

Takk!

Mvh Bamboocha
Du kan vell bare pakke inn bat fila med winrar eller no, for å så sende det over msn...
jeg skal teste det her før jeg brenner det på cd men jeg hår det ikke til å virker.

jeg har norsk win... må jeg da skrive:

c:
cd "Mine dokumenter\Mine bilder\"
del satan.jpg ?? filetype: jpeg-bilde.


Mvh Bamboocha
Du kan lage en bat-fil som ligger på en cd med en autorun-fil slik at den starter (vanligvis) automatisk når du setter den i spilleren, tror den vil starte selv når Screensaver er på, eller maskin idetheletatt. Jeg har lagd en slags bat-trojan en gang som jeg la på en cd som startet automatisk. Ninjasverre kan skrive under på det. Og tep0sen, ninjasverre's første offer. :O
Sitat av ProZhen
Du kan lage en bat-fil som ligger på en cd med en autorun-fil slik at den starter (vanligvis) automatisk når du setter den i spilleren, tror den vil starte selv når Screensaver er på, eller maskin idetheletatt. Jeg har lagd en slags bat-trojan en gang som jeg la på en cd som startet automatisk. Ninjasverre kan skrive under på det. Og tep0sen, ninjasverre's første offer. :O
Vis hele sitatet...

jeg er noob i dette så kan noen forklare det nærmere?

Mvh bamboocha
Tanken om at en .bat fil skal overføres til din venn/fiende/etc. for å slette et bilde (etter det jeg vet du ikke har navnet på) i tillegg til at du egentlig ikke kan være sikker på hvor det ligger osv. er litt på trynet. Husker jeg for ca. 5 år siden drev å laget .bat filer av ymse slag for å lage kvalm for andre. Er litt barnslig i grunn. Er det bryet (og muligens trøbbelet) for å få slettet bildet? Etter min mening så klarer du deg sikkert, med mindre du er blitt tatt bilde av i fylla i seng med en annen gutt
Sitat av mrvangen
Tanken om at en .bat fil skal overføres til din venn/fiende/etc. for å slette et bilde (etter det jeg vet du ikke har navnet på) i tillegg til at du egentlig ikke kan være sikker på hvor det ligger osv.
Vis hele sitatet...
Les førsteposten der skriver han at han vet hvor den ligger, så kommer det frem av tråden at han mest sannsynlig vet hva navnet også er. Han får da ha sine grunner til å slette det uten at du skal kalle det barnslig.
Bildet heter "satan"
bildet ligger på: "Mine dokumenter/mine bilder/"

Mvh bamboocha
Hvordan kan jeg slette det bilde uten å røre pc-en til min "venn"
funker det med .bat fil?


Mvh Bamboocha
Sitat av voldern
Les førsteposten der skriver han at han vet hvor den ligger, så kommer det frem av tråden at han mest sannsynlig vet hva navnet også er. Han får da ha sine grunner til å slette det uten at du skal kalle det barnslig.
Vis hele sitatet...
Vi har alle våres synspunkter

Bambocha: Det er mulig i teorien. Bruk f.eks:

echo off
cls
C:
cd\
cd "%mydoc%"
del satan*.*
cls
exit

%mydoc% -stringen er ikke en gyldig variabel, dvs at jeg ikke vet hva som skal stå mellom %% for å havne i Mine dokumenter mappen på brukeren som er innlogget. Men jeg har slengt opp oppskriften, så kansje noen andre "freaks" her kan stringen som mangler Men å få kompisen din til å kjøre en .bat fil blir et annet problem
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvorfor gjøre det enkelt når det kan gjøres vanskelig?
Dette trenger du i bat-fila;

Kode

del "c:\my documents\my pictures\satan.jpg"
Eventuelt kan du lure han til å loade ett mirc-script du har skrevet, som gjør samme nytten.
Sist endret av Ond^Sofa; 24. desember 2005 kl. 02:10.
Som Ond^Sofa sier, hvis han bruker mIRC, og ikke kan så mye, burde dette være en ganske enkel sak. $find og /remove ....eventuelt $encode. Har desverre ikke tid til å forklare noe mer enn dette, men hvis du ikke skjønte noe så prøv /help ;P
takk! fikk det til nå