Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2868
Leste for en tid tilbake om en alkohol-inhalator.. eller noe sånt. Husker ikke helt hvor jeg leste det, søkte litt på forumet etter det men fant ikke noe.
Saken er den at jeg leste om utesteder eller noe sånt i amerika som hadde muligheten til at folk kunne inhalere alkohol! Har faktisk litt lyst til å prøve det.
Noen steder å få kjøpt sånn inhalator sak?
Hva trenger man for å bruke det?
Og er det egentlig farlig?
skal finnes flere tråder om dette på forumet søk etter sniffe istede for innhalere :P
Noen som vet hvor man får kjøpt dette?
Raymond: Det er snakk om en ganske stor maskin-sak.
Den er sikkert ikke billig, og jeg tviler egntlig på om en
privatperson får kjøpt en, sånn uten vidre.

Du kan selvfølgelig lage en selv, men husk at alkoholdamp er
veldig brennbart.

En annen ting er om det er verdt det. Man blir full, det
blir man også av å drikke alkohol på vanlig måte.
Hvis du vil bli full fort, da kan du drikke fort. Hvis du
vil unngå alle karbohydratene kan du kjøpe low-carb
øl. Jeg må inrømme at jeg ikke helt ser det sore i å
innhalere alkohol...
Hadde vært morro å prøvd.
Fant uansett hvor jeg kunne kjøpe det, og som du sa, det var litt dyrt..
http://www.awolmachine.com/
300$ pluss shipping. Ikke så alt for ille. Er vel stort sett en vaporizer for alkohol virker det som..
Hvis en tar en helt vanlig bong og fyller den med sprit i stedet for vann..
så vill vell den fungere på samme måte som den inhaltor saken.
Verd å prøve ?

-papa
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av paparoach
Hvis en tar en helt vanlig bong og fyller den med sprit i stedet for vann..
så vill vell den fungere på samme måte som den inhaltor saken.
Verd å prøve ?

-papa
Vis hele sitatet...
For aa saa gaa opp i flammer pga varmen/glo fra mekket? no thank you..
Noe av kosen med alkhol er å drikke det da!
Er jo mange som ikke liker å drikke enkelte typer alkohol pga smaken, så å inhalere alkhol kan jo være et godt alternativ.
Har dette noe også med at etanolen binder seg sammen med oksygenet slik at det lettere kommer i blodet!?
Hva er vitsen med å gå på byen med gutta eller privat fest, med enn sånn "trækk inn bli full ting"
tar jo bort hallparten av det morsomme og koselige av å ta seg en øl/whatever.
Risikoene kan jo senkes drastisk ved at man blander alkoholen med vann da! 50% eksploderer ikke(så mye)..... Hvis du senker det til 30% tror jeg det blir enstra trygt! Evt. å innhalere sats... Billigste rusen ever!
Må vel begynne med å si at jeg liker å trekke inn gassene som dannes i munn/svelg i det jeg drikker alkohol rent. Gir meg en rask dytt som kan hjelpe på videre konsumering uten å lage for mange ansiktsutrykk i forsøket

Jeg har i desperate tilfeller måtte bruke annet en vanlig vann til bongen og jeg vil legge vekt på at alt som inneholder fett og alkohol vil binde seg med THC så du får mindre ut av cannabis'en din.
I tillegg så opplevde jeg og noen venner at vanlig brus er helt jævlig å innhalere pga CO2 (kullsyren).
Men det å bruke ren alkohol som bongvann kan gi deg en fin blanding av alkohol og hasj rus hvis du liker den. Har ved enkelte tilfeller prøvd dette som en metode for å raskere bli beruset.
De virkelige resultatene av dette er jeg veldig usikker på...
kan jeg forvente å komme hjem til deg å innhalere alkohol snart da Ray? =D kunne vært litt morsomt å prøve.
Dere som snakker om low-carb øl, raymond er rar og liker ikke øl alikevel :P øl er nam
Tror det er mange som kunne likt en slik maskin selv om mange mener det ødelegger hele "moroa" med å drikke. personlig er jeg ikke veldig glad i alkohol så en slik inhaler og bli full i en fei kunne spart meg for mye bry.. hadde alkohol vært å få i tabletter hadde jeg sikkert likt de best for å si det sånn.
Når det var snakk om denne inhalator greia så var det ikke bare inntaksmåten som var no nytt, men at du faktisk sparer levra når du gjør det på denne måten pluss at det visstnok skal fjerne årsaken til fyllesyke. Det var også noe prat om økt sjanse for fylleslag så det går vel sikkert opp i opp..
Er dette noe samme som poppers? Bare poppers er jo små flasker, men det er vel alkoholgasss deg også?
poppers er forskjellige nitriter, amyl nitrit, butyl nitrit osv. har ingenting med alkohol å gjøre, det at du skal inhalere det er vel likheten
oki. (for kort melding)
King of Spooning
Acidous's Avatar
Må bare være sikker på at det er bare damp du får i deg dersom du sniffer isåfall...
Kjenner en som sniffa vodka i flytende form, og svei visst noe så inni helvete i nesa he he.... Men så ble han jo til gjengjeld pærefull da

Må bare være sikker på at det er bare damp du får i deg dersom du sniffer isåfall...
Kjenner en som sniffa vodka i flytende form, og svei visst noe så inni helvete i nesa he he.... Men så ble han jo til gjengjeld pærefull da
lettere måte er jo å sett en kjel med sprit oppi på ei vanlig komfyrplate og lege et lokk med en slange i
▼ ... flere år senere ... ▼
http://www.youtube.com/watch?v=dlSOI...ayer_embedded#!

Lettere og billigere blir det vel ikke? :P

Uansett: Ser at dette er en ganske gammel tråd.
- Men noen som veit om hvordan effekt man får ut av dette?
- Blir man fortere drita, eller er det vanskelig å kontrollere hvor mye du "vil" ha?
- Kjapp virkning?
det du trenger :
kaserolle med sprit, handduk / klut osv.
Sett på varme på komfyren og plasser kaserollen med sprit på.
når det begynner og dampe tar du og bøyer deg over og har håndduken over hodet og kaserollen og puster inn..

MEN. det går fort i hodet og vet av flere som har endt med pumping pga dette. om det skal gjøres så start i det små og gå litt imellom "trekkene" så du ikke får en stor stygg smell.
Sitat av pillthrill Vis innlegg
det du trenger :
kaserolle med sprit, handduk / klut osv.
Sett på varme på komfyren og plasser kaserollen med sprit på.
når det begynner og dampe tar du og bøyer deg over og har håndduken over hodet og kaserollen og puster inn..

MEN. det går fort i hodet og vet av flere som har endt med pumping pga dette. om det skal gjøres så start i det små og gå litt imellom "trekkene" så du ikke får en stor stygg smell.
Vis hele sitatet...
Hvordan har det endt med pumping uten at man har drukket? Pumping hjelper bare for å tømme mage innholdet.