Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4613
Ble tilbudt 1gram med shit for 300spenn. Skulle vistnok bli helt fucka på 0,3g. og duden som vil selge det sa at alle farger hadde blitt til grønt og at han hadde blitt HELT loka en gang han hadde tatt det. Jeg er litt skeptisk siden både pris/effekt kunne vært noe skummelt som hero el. likn.... Kanskje jeg er den første her på forumet som kommer over heroinpenslet hasj.

PS. Mulig han vil melke meg for penger også, men jeg hakke peil.
Sist endret av adrian nor; 7. september 2005 kl. 00:08.
Kan da vel alltids få helt flott hasj til 100 spenn grammet.. kommer an på om du kjenner vedkommende o.l da..
har du planer om å teste det da? hvordan var det? brun klump...gress...(glinsende brunklump som luktet kjemisk? :P)
Jaja. Vi er kompiser. Ikke bestekompiser, men jeg får se hva som skjer... Får vel bare teste det først. Rapport kommer! Tenkte forresten å lage vapourizeren herifra... Enda sterkere effekt da

Har ikke sett shiten...
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Ikke finn på å betal 300 kroner for et gram.. det skal MYE til for at det skal være verdt det, og ærlig talt; at du blir "helt fucka" på 0,3 gram er ikke noe å rope hurra for.. kjøp heller tre gram til vanlig pris.
eh.. 300 kroner for ett gram uansett kvalitet er tull.. IKKE betal så mye. selv ikke den beste av den beste hasjen som jeg har vært borti har kommet over 100 kroner.. men jeg har en grei dealer han kan ikke mye om kvalitet og slikt på hasj så jeg plukker bare ut det som er bra av det han har når jeg er der og kjøper det. det andre som ikke er så bra lar jeg bli.
jeg lurer ham ikke, jeg sier til ham at jeg tar bare det beste og han gir meg for sine vanlige priser som er 100/gram, 350/5g, 600/10g, 1050/20, 1800-2000/50, 3500-4000/100g.

jeg kjenner ham knapt i det hele tatt heller.. strictly business :P
Da tror jeg at han bare prøver å tricke meg... Jaja. Har en følelse av at han har litt lite spenn og vil tjene noen raske... Spør om en ener. Han skylder meg 110spenn elns, så få håpe han gir meg en ener. Spørs litt da.
"Heroin penslet, Syre(LSD) penslet hasj!" er noe jeg har hørt snakk om siden jeg begynte å røyke..
Jeg tror det bare er tull, og har selv røykt "syre penslet, og herion penslet" hasj, og aldri fått noe annen rus enn hva jeg får når jeg røyker vanlig hasj..

Salgs triks vil jeg kalle det, noen vil kanskje si at det funker men det er og de som ikke har noe stor erfaring med røyking, vil jeg tro.

300 kr for 1g med hasj hadde jeg aldri betalt om det var det siste grammet igjen på hele jorden. Det er uansett ikke værdt pengene og det vil uansett ikke være så bra som dealeren sier.

Da jeg var i amsterdam i fjor sommer kjøpte jeg noe som het Ice, det kostet vel en 300 - 400 kr grammet. Det er en helt SINNSYK weed og jeg ble SKIKKELIG skakk, uansett var det ikke verdt pengene ettersom amsterdam har mange andre goder å by på til en langt mer billigere penge.
100spenn er dritt dyrt for et gram, faktisk helt ute av proposjoner.. 300 spenn da er det sikkert ikke bare hasj.. kanskje syre pensla.. er det det så merker du det og nei det er ikke salgstriks
100 spenn er jo helt normal pris for grammet det da.
Helt enig der folkens.bare lureri!aldri betal mer enn 100 uansett kor 'bra' den ska være!
Sitat av Dark
100 spenn er jo helt normal pris for grammet det da.
Vis hele sitatet...
for det første så er det kvalitet man burde betale for.
for det andre, ta deg en tur utenfor landet og sammenlign..
for det tredje, å kjøpe så lite er penger i dass.. kjøp mer og få billigere
Elelr skaff deg et skap, ei fin lampe, potter, jord og noen frø og et termometer og en timer å dyrk sjiten sjæl
Sitat av Madstyle
for det andre, ta deg en tur utenfor landet og sammenlign..
Vis hele sitatet...
Ehm, prisen er rimelig lik over alt, jeg bor dypt inne på landet, og prisen er fortsatt 100kr grammet.

Uansett så vet jeg at heroin penselt og syrepenslet hasj er bedre rus en vanelig, iallefall ifølge kammerater som røyker daglig( aldri prøvd selv). Men det er for all del ikke verdt 300kr for 1 gram.. Kjøp i mengder som mads sier, så får du det billigere ^^
Du får god pot i kr.sand for halve prisen av det du skal betale for ett..
"Det sies at hasj til tider kan være blandet med opiater. Har dere fått inn slike beslag?

Nei, det har vi aldri sett. Hvis vi hadde fått inn en hasjkvalitet som hadde vært utblandet med opium, så ville vi nok reagert på det. Jeg kan ikke huske at vi har registrert noe slikt. Men det har skjedd at vi har fått inn piper som hadde vært brukt til å røyke både opium og hasj - ikke nødvendigvis samtidig - og da har vi kunnet påvise begge deler i restene.

Det sies at ecstasy svært ofte er blandet ut. Har dere undersøkt beslag som har inneholdt Ecstasy-stoffer blandet opp med andre stoffer, f.eks. amfetamin eller LSD?

Nei det har vi aldri sett, det er en avisand. Folk har litt vanskelig for å forholde seg til ecstasy fordi det har en todelt virkning. Det virker stimulerende som amfetamin og hallusinogent som LSD, og da tror folk det er to stoffer. Fra utlandet har man imidlertid sett eksempler på at det er blandet inn LSD-drypp i amfetamin, men det har vi aldri sett i Norge.

Ecstasy innholder vanligvis ett av tre stoffer; MDMA, MDA og MDEA. Disse er veldig like i virkning. Et tablettbeslag inneholdt to av disse stoffene: Et i en veldig liten mengde og det andre i normalmengde. Det kan skyldes at råvarene var litt urene.

Det sies at LSD på markedet ikke alltid er rent, at trekkpapirbitene ofte også er dynket i amfetamin eller cyanid. Er det tilfelle?

Nei, det har vi aldri registrert. Som regel inneholder papirbitene ren LSD, de gangene de ikke gjør det inneholder de ingenting."

Tatt fra ttp://www.normal.no/txt/kripos.htm

Håper folk slutter å spre ryktet om pensla hasj snart.
aatne: For det første så står det ingen ting om hvor gammel artikkelen du viser til er..
Hva politiet sier bryr jeg meg lite om, da min egen lege sa til meg for 2 uker siden at overdoser skjedde hyppig i hasj miljøet og at hasjen var mange prosent sterkere nå enn før osv. Du skal ikke tro alt du leser fra offentlige etater.

og heroin pensla hasj finnes!!!! Jeg vet med 100% sikkerhet at politiet her i Vennesla har beslaglagt hasj som har vært penslet med heroin. Men det er ikke dermed sagt at det blir sendt inn til analyse osv bare pga. 30g.

Men det stemmer at det ikke er vanlig, og det er vanskelig å få tak i pensla hasj. Men det finnes!
Sitat av Cybergasm
aatne: For det første så står det ingen ting om hvor gammel artikkelen du viser til er..
Hva politiet sier bryr jeg meg lite om, da min egen lege sa til meg for 2 uker siden at overdoser skjedde hyppig i hasj miljøet og at hasjen var mange prosent sterkere nå enn før osv. Du skal ikke tro alt du leser fra offentlige etater.

og heroin pensla hasj finnes!!!! Jeg vet med 100% sikkerhet at politiet her i Vennesla har beslaglagt hasj som har vært penslet med heroin. Men det er ikke dermed sagt at det blir sendt inn til analyse osv bare pga. 30g.

Men det stemmer at det ikke er vanlig, og det er vanskelig å få tak i pensla hasj. Men det finnes!
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at det finnes? har du analysert selv, eller sier du det utifra hva andre har fortalt deg?

Når politet beslaglegger narkotika uansett mengde sender de det til kripos for analyse, dette vet jeg grunnet da jeg hadde razzia fikk jeg beskjed en måned etterpå at beslaget var målt(hehe), veid og analysert.

Jeg synest det er meget merkeligt at folk pensler hasjen med opiater da opiater er svindyrt iforhold til hasj.
Det vil jo koste MYE mer penger for den som selger, og få tall kjøper hasj for over 100kr grammet som da i utgangspunktet også er dyrt.

Jeg har hørt snakk om penslet'de plater, men dette var da jeg var 15-16 år og det er nå 7 år siden.
Jeg tror dette er noe som "nyrøykere" snakker om. De som nettopp har begynt å røyke, og synest det er det beste i verden, og ikke har forståelse for hvorfor ikke bare alle i hele verden røyker hverdag, heletiden.
Jeg har selv tenkt slik.. Men man skjønner etter en stund at det ikke kan fungere slik.

Jeg skal ikke NEKTE for at det finnes, men jeg tror bare ikke på det.. Jeg har tildags dato aldri vært borti det, selv om den jeg har kjøpt det av PÅSTÅR at det har vært penslet.
F.eks enkelte mener at hvis platen glinser, er den penslet. heh..
Platen glinser fordi det har vært pakket i plast, itilleg til at det kan være sandkorn i den som gjør at den glinser hvis man vrir og vender på den i lyset.





Etter
Jeg røykte selv hasjen som var penslet. Og jeg satt der når politiet kom for å beslaglegge den... Og jeg har mine sterkeste tvil på at politiet her sender alt de beslaglegger til analyse.

Dette er den tåpligste diskusjonen ever! Hvis jeg gror min egen hasj og pensler den med heroin så finnes det faktisk penslet hasj i Norge! Skjønner ikke hva som er så vanskelig å skjønne? Det er som å si at det ikke finnes grandiosa med softis og karamell på toppen...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Herregud, det du sier er ikke rasjonelt for ti øre engang Cybergasm. Det er klart at folk KAN pensle hasjen med hva faen de nå måtte ønske, jeg skal gladelig pensle all din hasj i dritt hvis du foretrekker det, men det er direkte usansynlig at dealere vil selge hasj penslet med opiater da det a) er begrenset hvor mye de kan pensle en piece med, og b) ikke gir økonomisk gevinst. Man TAPER penger på å selge heroinpenslet hasj, for de færreste kan vel argumentere for en pris på 300kr grammet hvis de ikke opplyser om at hasjen faktisk er penslet, og jeg hadde i alle fall ikke kjøpt hasj som tilsynelatende var "ren" for 300kr grammet bare fordi den var "god". Jeg hadde forresten ikke kjøpt dårlig hasj penslet med heroin for å holde den "god" heller, og det tviler jeg på at det fins så mange som ville gjort.

Klart du kan ta softis og karamell på grandisen din, men det betyr ikke at det selges, og dermed fins det ikke på markedet - og det er vel strengt talt det vi diskuterer?

Har du erfaring med opiater?
Jeg?
Ikke sterkere enn kodein. Og erfaring kan man vel ikke si. Tok det og fikk rus...
300 er noe dyrt.. Det pleier å distribueres for 100 kr a' geeee
Ber om 100 kroners da...
Sist endret av adrian nor; 10. september 2005 kl. 01:16. Grunn: trykkfeif
Sitat av speq
"Heroin penslet, Syre(LSD) penslet hasj!" er noe jeg har hørt snakk om siden jeg begynte å røyke..
Jeg tror det bare er tull, og har selv røykt "syre penslet, og herion penslet" hasj, og aldri fått noe annen rus enn hva jeg får når jeg røyker vanlig hasj..
Vis hele sitatet...
Vell... Da har dem jugd til deg eller noe. Jeg har røyka tjall med heroin før og ALDRI mer! Har aldri vært så på trynet før som den gangen, det var ikke noe morro. Det som var værst var at han jeg kjøpte av ikke sa ifra at det var sånt drit i tjallen. Var av en kamerat og han sa bare: "Test denne og si ifra til meg neste gang hvordan den var!".
Heroinpensla hasj er tull. At 100kr. for et gram er mye er tull (har kosta det siden 70-tallet). 300kr. for et gram, med mindre det er århundrets THC-bombe, er tull. Men jeg kjøper selvsagt mye heller et par gram med supershit til 150 enn tre gram soap til 100/g..
Kjøpte en god 1,5g. av han for en stund siden. Ble HEEEEEEELT fucked up! Kjentes ut som keef da...
▼ ... noen uker senere ... ▼
enklet og greit.. ingen er verdt 300 kroner gramet.. ingen