Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 648
Prøvekjørt i dag en helt ny Audi A6 med et sånn navigasjonssystem.
programmet kjøres fra en DVD-plate som det ikke står hvem som produserer. Eneste er at det er audi-merket liksom. "Audi MMI", står det, men finner ikke noe om det.

Siden jeg har kart over hele Europa nå, som stopper like ved dovre, kunne jeg tenkt meg å prata med produsenten om dette er korrekt eller en liten tabbe fra deres side.
Den lokale audi/wv-forhandleren her kunne ikke gi meg noe svar på noe av dette, men han lovte å "prøve".

Dersom du vet noe ? Post det her
Sist gang jeg sjekka det var det med en manual, se om du finner manualen..
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Har akkurat samme problemet med Toyotas innebygde GPS. De har ikke tenkt på at folk i Trøndelag også vil leke seg med digitale kart. Om ikke Madsen vet noe kan du prøve å ta kontakt med Audi Norge selv ;o
Trådstarter
marken; Han på Madsen (Audi-forhandler der vi bor) er litt sint fordi bilen er import og ikke kjøpt via han, derfor krevde han 4000,- for å si noe / la meg se på cden.

Det jeg har funnet ut er at Europa er delt opp i 2 kart/dvd'er. Det ene er "western europe" og det er hele vesteuropa fra helt i sør og opp til dovre. Fra der og opp går det er north-europe kart.
Skulle ha premiert oppdelinga dems.

Fant forresten ut at på VW-biler bruker de blaupunkt sine systemer og det ligger en release i torrent ute for den.