Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 799
Gikk forbi den lokale kinoen i går, å så til min store glede at ynglings heltene mine var ute med ny film.

Alltså de fantastisk 4.
[COLOR=Blue]Denne. [/COLOR]

Kort fortalt handler det om 4 mennesker som blir utsatt for noe merkelig ute i verdensrommet. Dere DNA blir mutert og alle for fantastiske krefter.

Skal dere gå å se denne filmen på kino eller virka denne som en tro kopi av alle de andre "action" filmene dere har sett?

Personlig så gleder jeg meg som en unge til å se filmen.

Grunnen til dette er at jeg var en fan av tegneserien, den underholdt meg i mange timer i mine yngre år.
Sist endret av nicks; 3. juli 2005 kl. 14:50.
Hva er det så e så bra med filmen at du gleder deg som en unge? Er du en unge siden du gleder deg? :P Denne filmen her virker seriøst drid, og kopi av andre filmer.
Filmen virker litt som en wannabe-X-Men film? Kan det stemme..?

Ikke noe som virket helt fantastisk med denne..
Men sikkert kjekk for dere som er fan av tegneserien
Marvel-universet er jo full av helter med mer eller mindre samme bakgrunn. Dvs. en eller annen hendelse som har ført til at de har fått superkrefter og deretter kan redde verden fra ondskap.

Filmskaperne hermer ved at de lager enda en film om superhelter. Men selve historien er det i så fall tegneserieforfatterne på 70-80-tallet som har herma etter hverandre.
Blir vel en tro X-Men kopi dette.
Og jeg _hater_ når sånne superhelter blir seende ut som steiner. De klarer aldri å få det til å se kult ut..
Calavera: Det kan jeg være enig i. Superhelter laget av stein, og en annen som irriterer er Hellboy. Dere som så den vet hva jeg mener..
Pretty Princess
Freaken's Avatar
med en gang jeg så tittelen og "av ^hunk^" så tenkte jeg "homsepatruljen"... (ikke ta det ille opp)
Men hater slike super-filmer, x-men var bra, superman var så som så, og batman rocka. håper ikke dette blir en stygg rip-off....
Homsepatruljen The Movie!

Hadde vært noe det...
nicks's Avatar
Trådstarter
Sitat av Freaken
med en gang jeg så tittelen og "av ^hunk^" så tenkte jeg "homsepatruljen"... (ikke ta det ille opp)
Vis hele sitatet...
Hvorfor trodde du det?
Fantastic four?.. fab five?.. ring a bell?
Veit bare at Jessica Alba ser smoking hot ut i den trikoten ^^,

tror ikke jeg kommer til å se den altså, liker ikke superheltfilmer..
Jeg er desverre en marvel-comics geek, har flere blader av Captain America og ett spesialblad av Dr.Doom("Skurken" i The Fantastic Four), så det eneste jeg ser posetivt med denne filmen er Dr.Doom.
Denne filmen skal jeg klare å komme meg unna, men Batman skal sees