Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5956
hva er det Salvia divinorum egentlig kan hjelpe mot?
altså: hva skal man si til legen hvis man har lyst på å få resept på salvia?


prøvde det etter å ha lest noen poster her og det var jo rett å slett konge..
i motsetning til hasj og at folk som prøver det blir skuffa fordi at de ikke starer å fly og møte ånder slik som man gjør på film ofte, så var jo salvia akkurat slik som lsd og lignende blir framstilt på film..

glemte helt at jeg hadde røyka det og befant meg plutsellig i en veldig spennende verden på rommet mitt som inkluderte både riddere, gnomer og hester innpakka i plastikk.

uansett var dette veldig koslig og jeg kunne gjerne tenkt meg å få tak i en resept på dette hvis noen kan fortelle meg hvordan...
Det var en på forumet her som nevnte at han hadde en bekjent som fikk salvia mot "bipolar lidelse" eller noe sånt.

Jeg tror ikke det blir lett å skaffe resept på salvia i Norge, men du kan jo prøve.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vet av en som gikk til lege for add/adhd/angst, husker ikke helt, han sa han brukte salvia til legen og syns det funka bedre enn medikasjonen han fikk, og legen skrev gladelig ut resept til ham, salviaen dyrket han selv.

MEN: Salvia er ikke et vanlig legemiddel, svært lite er visst om planten og virkestoffene, spør du om resept på til lege, så får du mest sannsynlig et rart blikk og "salvia hæ?" som svar.
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen som i nyere tid har fått resept på salvia?
Som dodecha sa i 04. Hvilken lege vet egentlig hva dette er? Hva skal dette evt funke mot? Bruk Google slappegodt. Søk Resept salvia divinorum. Jeg fikk forøvrig en henlagt anmeldelse i posten etter å ha bestilt salvia ekstrakt 10x eller noe. Vet ikke om det er forskjell på ekstrakt og vanlig plantemateriale når det kommer til lovgivningen
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Som dodecha sa i 04. Hvilken lege vet egentlig hva dette er? Hva skal dette evt funke mot? Bruk Google slappegodt. Søk Resept salvia divinorum. Jeg fikk forøvrig en henlagt anmeldelse i posten etter å ha bestilt salvia ekstrakt 10x eller noe. Vet ikke om det er forskjell på ekstrakt og vanlig plantemateriale når det kommer til lovgivningen
Vis hele sitatet...
Takk for svar Trollegutten, har søkt på Google, men kommer ikke fram til så mye, ser for det meste tråder der folk spør om hvordan de kan få resept på det. Så jeg tenkte jeg skulle spør her å sjekke om det var noen freaks som hadde skaffet resept. Det virker som det er veldig få i Norge som i det hele tatt har skaffet resept på Salvia. Ønsker deg en god dag videre!