Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1182
noen av dere som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt kule beltespenner, annet enn beltespenner.com? (Må ikke være i norge, men helst ikke langt unna..)
Håper egentlig helst på norske så jeg slipper å betale masse i porto Har prøvd å søke masse, men finner bare dritt. Eneste som hadde noe utvalg var beltespenner.com

Kanskje det til og med er noen som har erfaring fra et eller annet selskap som selger beltespenner...
Opprinnelig postet av voktern
www.beltespenner.com
Vis hele sitatet...
TAKK! =)
nice men er litt synd at det ikke går ant å skrive hva som skal stå inne i den og se hvordan det blir seende ut
Opprinnelig postet av [Th33dge]
nice men er litt synd at det ikke går ant å skrive hva som skal stå inne i den og se hvordan det blir seende ut
Vis hele sitatet...
Det går an å skrive hva som skal stå inne i den. Trykk på navnespenner.
Opprinnelig postet av justify
Det går an å skrive hva som skal stå inne i den. Trykk på navnespenner.
Vis hele sitatet...
Men var det ikke max 3 bokstaver eller tall? Eller var det jeg som misforstod det hele?
går an å ha opptil ni om jeg ikke husker feil....
jeg skal lage min egen i rent sølv snart, det er planen hvertfall. kanskje du skal gjøre det
nFF beltespenne?