Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 3818
Link anyone?

får bare opp drittsider på google ..
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Er ikke det bare i beta enda? Finner jo bare 6.2 på msn.no.
følg med på http://www.betanews.com/
Der legger dem alltid ut off. betaer... blandt annet denne i dag: http://fileforum.betanews.com/detail...ws/942840565/1
www.msn.no kansje
jeg posta dette tidligere på #nff i dag. ser ut som om den har blitt sluppet på ny. å ja det er en beta

edit: linkdirekte link
Lynzh: da driter man i leaked betaen og tar en av de offisielle fra betanews, så slipper man det :P
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
I følge itavisen.no så slippes versjon 7.0 offisielt i løpet av dagen... Enjoy
-totto
hehehe jeg fikk tak i james-bond på blog spacen. Måtte bare ta den siden det er så mye oppmerksomhet rundt
Sabbi: Hvor fant du den a? Den har jeg også lyst på
Opprinnelig postet av Sinister
Sabbi: Hvor fant du den a? Den har jeg også lyst på
Vis hele sitatet...
blog spacen er en helt ny tjeneste som er lansert i dag.. du får nesten hva som helst de første timene vettu

http://spaces.msn.com/
Sist endret av Sabbi; 2. desember 2004 kl. 13:30.
Har lagt inn

Funker fett her nå, glad msn.no la det ut, istede for noe jalla greier.

Liker det faktisk bedre
7.0 så pent ut.
joda, men får ikke tegne tingen til og funke!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Opprinnelig postet av Cenomorph
joda, men får ikke tegne tingen til og funke!
Vis hele sitatet...
Da er vi to. Noen som får dette til å funke, og vet hva som trengs for å få til?

NUDGE!!!!!!
7.0 er geinialt!!
mye tøft nytt!
Hatt 7.0 lenge nå. Bjynner nesten å bli lei av det. For custom design. Sikkert kjekt for jenter på 12år, men jeg ville heller hatt noe i 1.0 retningen. :P Som følger litt mer standar windows layout.
Opprinnelig postet av Vadder
http://g.msn.no/7MENB_NO/NB/INSTALL_...SSENGER_DL.EXE

Helt dike link
Vis hele sitatet...
Er dette den endelige versjonen?
Er det noen som vet om Msn Plus funker sammen med 7.0 ? Eller om det finnes en versjon som funker sammen med 7.0 ?
Opprinnelig postet av b1rken
Er det noen som vet om Msn Plus funker sammen med 7.0 ? Eller om det finnes en versjon som funker sammen med 7.0 ?
Vis hele sitatet...
Det finnes en MSNplus beta som funker litt med det, men har ikke alle funksjonene.
Finn den på http://www.mess.be
Hatt 7.0 lenge nå. Bjynner nesten å bli lei av det. For custom design. Sikkert kjekt for jenter på 12år, men jeg ville heller hatt noe i 1.0 retningen. :P Som følger litt mer standar windows layout.
Vis hele sitatet...

Helt enig, 7.0 passer best for 12 åringer. Den er alt for fjortiss med nudges og slikt. (veit man kan skru det av)...
Designet er også stygt.
Den fineste versjonen er 6.2.
nudge er konge! lol.. men eg vil jo tegne!

hehe..

ÅÅ, så voksen vi er..
ok, her klikker msn 7 seriøst. får logga på, men når jeg vil åpne/se programmet/kontaktliste fra ikonet ved klokka kræsjer det.

har winxp, sp2 osv, kanskje det ikke liker at jeg har fjerna MSIE...
hva er en nudge?
Det gjør sån at msn greia til de du nudger rister, du nudger folk for og få oppmerksomhet. Det er plagsomt!
Du kan disable det Personal Settings -> Messages -> "Allow people to send me Nudges"

Opprinnelig postet av Polmen
Helt enig, 7.0 passer best for 12 åringer. Den er alt for fjortiss med nudges og slikt. (veit man kan skru det av)...
Designet er også stygt.
Den fineste versjonen er 6.2.
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg skal gå over til 1.0. Lurer på om Microsoft sperrer det.
Opprinnelig postet av Vadder
http://g.msn.no/7MENB_NO/NB/INSTALL_...SSENGER_DL.EXE

Helt dike link
Vis hele sitatet...
Dette er en BETA, fy så mye dritt det var på den! Usj!
Det er beta det ms har gitt ut i dag og, hvis alle ikke viste det.. Virker som det er samme beta som har vært ute noen uker nå.
Som de fleste allerede har sagt, dette hører hjemme hos en 12 åring...skjønner ikke hvorfor de skal ha inn nudge og paint.Kommer til å bli et enormt irritasjonsmoment hos mange..Jeg holder meg til 6.2
Det er ikke masse buggys i 7.0? Liker ikke betaer noe særlig..
syns alle versjonene er stygge. man har liksom ikke layout valg for fem øre. liksom, bruker classic windows theme på xp'n min, men msn er for "blå xp" om noen skjønner..
Verdiløs mann
crimzon's Avatar
69 0
Neste jeg trenger i MSN, er "Tabbed windows", i samma stil som FireFox. Tenk å ha et vindu, med mange tabber på folk du prater med? Det måtte jo vært helt nydelig?
Blir gal når det popper opp 10 vinduer på morrakvisten, og du har mer enn nok med å finne nettlesern din nede på taskbaren.
Opprinnelig postet av crimzon
Neste jeg trenger i MSN, er "Tabbed windows", i samma stil som FireFox. Tenk å ha et vindu, med mange tabber på folk du prater med? Det måtte jo vært helt nydelig?
Blir gal når det popper opp 10 vinduer på morrakvisten, og du har mer enn nok med å finne nettlesern din nede på taskbaren.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk mulig allerede! Det du trenger er MSN Plus! og StuffPlug.

MSN Plus! finner du på www.msgplus.net
StuffPlug finner du på www.stuffplug.com
Og hvorfor har ingen sagt noe om dette før??

Takkar ZerBox
Verdiløs mann
crimzon's Avatar
69 0
Siden jeg bruker MSN 7.0, så veit jeg MSN+ og StuffPlug funker dårlig.
Testet den sammensettningen tidligere i dag, og det så ikke bra ut

Vurderer å teste Gaym på nytt :P
haha dere er så søte
hva med å skaffe seg en annen klient...
Du må ha Microsoft Windows Journal Viewer 1.5 for at tegne-dritten skal funke i 7.0.

Har enda ikke funnet noen bugs så denne funker fett for meg.
Nudge har jeg enda ikke blitt plaget av så det gjør meg heller ikke noe. Designet syns jeg faktisk har blitt bedre, men kall meg gjerne rar. Smaken er som baken.
Har tatt ned msn 7.0, men har ikke funnet dette tegne greiene som dere snakker om...
De liger under selve [Send] knappen...
Du har sikkert aldri sett denne, for du bruker bare enter istedet :P
Jeg byttet tilbake jeg, likte ikke 7.0 så mye. venter til jeg kan ta vekk reklamen med plus!
Last ned en patch da...
www.mess.be
Faen til crap speed da får bare 30kb/s ned
Altså, patchen er på 530kb. Så tar ikke lange tiden uansett.
Hva er det som er nytt egentlig?
Husker det ble stort oppstyr da MSN kom med 6.0.
Er det like mye nytt, eller er det bare enda et forsøk fra MSN om å melke kua?
Tja, en god blanding ville jeg vel sagt.
Et par nye ting som er verdt å nevne:
winks, utrolig irriterende
nudge, utrolig irriterende
tegning, kan vere nyttig, men blir for det meste brukt til tull

ellers er deet bare småting som ikke er verdt å nevne.

men liker designet ganske godt, så derfor skifter jeg.
(har selfølgelig disablet alt dette tullet over)
7.0 suger enda. Det har alltid gjort det, og er et jævla fjortisprogram med alle teite funksjonene innebygd. Jeg kommer ikke til å bruke det før 6,2 blokkeres, eller det kommer ut en uten alt dritet.
Så det er liksom en oppgradering àla gta3 -> vice city?
Tviler sterkt på at jeg kommer til å laste ned verken beta, eller som Mongeland sa; ikke fullversjon før MSN eventuelt blokkerer det.