Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2489
rekylvinyl.no
Heisann!

Vi har fra før fått laget en del buttons og nå har vi trykket opp en hel haug med klistremerker.

I den forbindelse ønsker vi å få spredd disse rundt omkring i landet.
Rekyl Vinyl er idealistisk drevet for å kunne bedre tilbudet her til lands med billigere og "bedre" vinyltittler.

Men for å kunne gjøre dette må jo folk få vite om oss, og siden vi ikke sitter på noen pengesekk med gullmynter trenger vi derfor litt hjelp.

For å kunne spredd ordet og satt igang jungeltelegrafen også utenfor Bergen, ønsker vi å sende en liten bunke med Rekyl Vinyl-buttons og klistremerker til nFF-folk i diverse byer.

Har du lyst til å klistre litt på passende steder som f.eks. konsertsteder, rockeklubber, passende kafé'er, utenfor musikkforrentninger og platebutikker. Samt distributere den geniale rekylvinyl-buttonen til vinylfolk du evt. kjenner, er du den vi ønsker å komme i kontakt med.

Send oss en epost til , skriv ditt nFF-brukernavn, navn og adresse ++ og vi sender deg noe godsaker!


btw. sjekk ut våre bannere: http://www.rekylvinyl.no/shop/?media=true
Snakka om Rekyl Vinyl sist møte i Namsos' SU lokallag Noen av de er svææært interrisert, og jeg kan sikkert klistre opp en del saker rundt omkring i byen, skoler og ungdomsklubben vi jobber på.

Sender en PM til deg jeg, så skal jeg få hengt opp litt rundt omkring.

Kan dere fikse noen plakater vi kan printe ut selv? Er litt bedre enn stickers syns jeg. Buttons er velkommen
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jeg kan ta Trondheim, siden jeg er innom sentrum to ganger om dagen.
Jeg kan ta Ski,kolbotn og litt i Oslo.
Sender mail
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Kan ta Drøbak og omegn pluss litt Oslo..
Dere har mail
jeg kan henge opp noen her i hamar for dere! you got mail!
Jeg kan spre de litt rundt omkring i Trondheim sentrum samt mye av områdene rundt utenfor.
Hvor mange buttons og klistremerker er det snakk om her?
siden IronJudas tok seg av Hamar, kan jeg stå og se på at han henger de opp
får vi noen tilbakemelding om vi får stickers og buttons til å henge opp?




edit, edit: dere kan kontakte www.hamarungdom.no og spørre om de vil henge opp noen bannere på nettsiden sin, for det vil de sikkert
Sist endret av IronJudas; 14. november 2004 kl. 13:44.
rekylvinyl.no
Trådstarter
Takk for positiv respons!

Sender en mail i løpet av uken med litt info
Jeg kan ta Egersund og stavanger

Bare send meg mail på
Sprer gjene det glade budskap videre i Oslo og Volda. Mail er sendt!
Savner et svar på min mail....
/me også
Opprinnelig postet av metrom
Sender en mail i løpet av uken med litt info
Vis hele sitatet...
Sist endret av IDE; 15. november 2004 kl. 18:40.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
IDE: metrom refererte til IronJudas' post....

Til alle som har mailet oss: Vi har ikke svart alle ennå, men tar en takkerunde over epost når vi får sendt ut en bunke konvolutter til alle som ønsker å pushe, både fra nFF, nyhetsbrev og gjennom oppfordring på hjemmesiden vår.
Da ankom brevet postkassa mi, og 2 små søte buttons og 19 stickers ligger nå spredd utover gutterommet.

Jeg skal gjøre mitt beste utover de neste dagene for å få spredd de på mest mulig fornuftige steder.
mail on the way...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Weeehooo Fått stickers og buttons selv, hiver opp en på skole-sekken, aktiv reklame, setter ett klistremerke i bakruta på bilen, og tapetserer resten på den lokale platesjappa
Ser veldig bra ut gutter!
-totto
Dere skriver som griser.

Men takk for støffet
Mail sendt..
*venter glad på svar.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Waffel: Var klar over skrivefeilen i takkekortet (konsonantsregel osv ;). Ettersom de allerede var skrevet ut når det ble oppdaget fant vi ut at det ikke var verdt å rette. Vi har sendt ut en del konvolutter, så å printe ut alle på nytt igjen var ikke aktuelt. :)

Dessuten er det sjarm innimellom. Jeg skal ihvertfalll til Codebreaker for litt god atomsfære. ;-)
Har fått brevet. Skal se hva jeg kan gjøre.
Mail sendt noen uker siden..
*venter på svar.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Alle som har sendt mail har fått konvolutt i posten. Vi får håpe at den dukker opp i løpet av de nærmeste dagene, Pantoliano.
rekylvinyl.no
Trådstarter
Vi skulle gjerne sendt ut mer buttons, men vi er dessverre for øyeblikket blitt helt tom for disse.
I tillegg er det litt økonomiske begrensninger, vi fikk stor respons på denne "propagandakampanjen". Dette er kanon, men våre høykvalitets buttons koster jo en del penger, noe vi ikke har alt for mye av
Jeg har fått alt nå så jeg sier takk...
Edit: Skal få tatt noen par i dag og i morra
Edit2: Mailen kom vist nå å den lå i useriøse mailer
Sist endret av Pantoliano; 21. november 2004 kl. 11:22.
Klistremerker er nå på free record shop på jernbanetorget, platekompaniet på oslo city, free record shop-ene i karl johan og på hifi-klubben.
Se om dere ser de.

Satt et på en burger king-disk, men den ble tatt bort av en dame, av utenlandsk opprinnelse, som serverte meg vann med svart hår. Det var ekkelt.
Fikk min konvolutt på fredda'n. Har hengt opp noen langs strekningen Egersund-Hønefoss

Skal ta Egersund sentrum og de mest "hippe" stedene i løpet av uka.
Jeg har nå tapetsert et par bussholdeplasser her i Trondheim, samt noen fritidsklubber og utesteder.
Og jeg har enda ikke fått brevet
Hvis du sender meg en meeeeeega svær sticker skal jeg gladelig appelere (eller rappelere husker ikke) ned veggen på Strømmen Storsenter og feste den der

edit: mail er da sendt, send en stoooor sticker
Sist endret av Rupi; 24. november 2004 kl. 17:39.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Rupi: Hva får deg til å tro at vi har en stoooor sticker? Slike koster en del penger, og blir -aldri- laget i ett og ett eksemplar. Vi har dessverre bare klistremerker i 7 cm i diameter.

edit: Carl Ottho: Lenge siden du spurte etter dem? Vi har begynt å samle opp en ny bunke fra for litt over en uke siden. Når haugen begynner å bli litt svær løper vi til posten med den.
Jeg kan godt ta meg av Narvik, hvis det er til noe hjelp.

Mail sendt.
Jeg har ikke fått noen ting. Bortsett ifra mail om at det er sendt, men det tar vel lengre tid.
Opprinnelig postet av Gusto
Rupi: Hva får deg til å tro at vi har en stoooor sticker? Slike koster en del penger, og blir -aldri- laget i ett og ett eksemplar. Vi har dessverre bare klistremerker i 7 cm i diameter.

edit: Carl Ottho: Lenge siden du spurte etter dem? Vi har begynt å samle opp en ny bunke fra for litt over en uke siden. Når haugen begynner å bli litt svær løper vi til posten med den.
Vis hele sitatet...
Sendte mail 15.11
Jeg har roen på billige dekaler. Slike vinyl-greier som man dekorerer bilder/båter/butikkvinduer etc. med.
Er dere interessert i det?

Trenger isåfall teksten (ikke gidd å stress med gfx osv. kun enkel tekst) som vektor i den størrelsen dere skal ha, med hvitt fyll og en outline på 0,1 mm. Mener det var det ihvertfall. Jeg kan sjekke det opp hvis det er interessant.

Kan jo selvsagt få logoer osv. også, man det blir dyrere.