Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1192
Ja noen som vet hvor jeg før reparert disse hodetelefonene... De er så og si ganske så lite gode å bruke... Har heller ikke kvitering fordi jeg sto i databasen til Akers Mic.. Noen som har noen tips eller vet hvor jeg kan få fikset dem? Fyr løs...

Mac10
Du sender vel bare inn til Koss, det er jo livstidsgaranti, så du får jo nye.
Gå på expert. Det sender det inn for deg. Si at du kjøpte det i en annen butikk og har rota vekk kviteringen.

Har gjort det flere ganger.
Når mine blei ødelagte, gikk jeg bare til en butikk som jeg visste førte Koss Porta Pro, sa at mine ikke fungerte lengre og fikk en ny en. Sånn helt uten videre...
Nå i det siste har visst koss blitt skikkelig kjipe ang den garantien. Jeg har hørt at man må ta vare på forpakningen og kvittering og full pakke, ellers får man ikke brukt garantien. Dette er visst grunnet at mange importerer superbillig fra andre land, og at disse "utnytter" garantisystemet ved å levere de inn der de ikke er kjøpt, nemlig i vanlige norske butikker.. meeeen, lykke til
De kan ikke kreve forpakningen i ettertid med mindre de sier ved salg av varen at dette er påkrevd ved garantibytte. Kvittering skal holde lenge!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Rart, mine har vært til rep to ganger på 3 og ett halvt år, senest for ett par uker siden, og har ikke hatt noe problemer med dette.. Hjelper vel om du kjenner karen i butikken litt så han går "god" for deg, men skal ikke være noe stress..
Tingen er jo om man skal benytte seg av reklamasjonsretten eller garantien. Begge krever som regel bevis for kjøp. Du fikk ikke med noe slags "garanti-skjema" som fulgte med i pakken?
Hifiklubben sender inn for deg.. En kompis av meg kjøpte Koss Porta Pro, og fyr'n som sto bak kassa sa det var livstidsgaranti osv, og at de ikke stilte spm til åssen de hadde blitt ødelagt hvis man skulle levere dem inn til rep eller for å få nye osv.
offtopic:

noen som har tips til hvor på nettet jeg finner Koss Porta Pro billig? (utenlanske webshopper inkludert)
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Digital Impuls i Oslo er reseller for Koss veit jeg, og de har også hyggelig og kompetent personale (de veit faktisk hva su snakker om, så man får ikke bare dumme blikk når man legger ut om native vs. PCI-chained SATA f eks).
måtte betale 50 kroner for å skifte ledningen til koss sporta pro hos musikkverket, vet ikke om jeg betalte for ledningen eller loddearbeidet som tok 1 minutt....
Send dem rett til AFU! Det gjør alltid jeg, om det skulle være mitt UR-30, portapro eller "the plug".
Det er der dem går uansett...

www.afu.no



edit: er ikke hardbarka koss-fan, men det er greit og billig.
Kanskje litt offtopic, men putene på mine Porta Pro begynner å bli ødelagt, må jeg da sende inn hele greiene for å få det fiksa, eller er det mulig å bare få nye puter?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
De fleste steder som repper, ihvertfall cd-butikk skal ha nye puter.. fått nye ett par ganger på div cdsjapper...
Trådstarter
27 0
Tanks for svar! Var på Expert og der måtte jeg ha kvitering... Men får prøve meg på HiFi eller noe sånt noe... Der burdte det vel gå!