Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 732
Får disse feilmeldingene hver eneste gang jeg går inn i "My Music"..

Hva kan være i veien?

edit: linken er nede, så jeg fjernet den..
Sist endret av wicked; 8. november 2004 kl. 15:06.
Har sett etter virus, spyware eller adware?
jeg får de samme meldingene hver gang jeg høyreklikker i explorer + at dr. watson også tryner.
står jo xvid.dll

Prøv å instalere xvid på nytt, kanskje det ligger der.
xvid.dll hører jo til Xvid video codec.
Så prøv å reinstaller den


Edit: For sen
Problemet er at XP prøver å hente ut info om filene dine; størrelse bitrate osv. Antagelig er det en av filene dine som har korrupt header. Denne bør repareres, flyttes eller slettes. Det kan også hjelpe med en nyere versjon av xvid.
Trådstarter
hvordan fikser jeg eventuelt en korrupt header?
Opprinnelig postet av nakiel
Problemet er at XP prøver å hente ut info om filene dine; størrelse bitrate osv. Antagelig er det en av filene dine som har korrupt header. Denne bør repareres, flyttes eller slettes. Det kan også hjelpe med en nyere versjon av xvid.
Vis hele sitatet...
offtopic: Sånn sett er de fleste GNU/Linux medie spillerne bedre. I windows tester Media Playeren filen før den spiller den av, hvis den finner en feil spiller den ikke av fila. Men i GNU/Linux begynner den å spille fila og når den kommer til stedet der feilen ligger så hopper den over der feilen ligger og spiller videre etter det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
vel, har reinnstallert xvid og det funker ikke, men jeg har ikke prøvd å finne den fila med korrupt header, vet fortsatt ikke hvordan jeg gjør det, og eventuelt fikser den...
noen forslag?
Hvis du får en feilkode gå inn på microsoft technet, og søk etter koden der....
Trådstarter
fikk fikset problemet. fant til slutt ut at SP 2 gjorde noe tull med divx-filene mine eller noe, og det forårsaket feilen. alt jeg gjorde var å laste ned nyeste versjon av divx-codecet fra www.divx.com.
hmm, time shift?