Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 451
Kjøpt meg en laptop i går. Etter formatering, partisjonering slik jeg vil ha det, installerte jeg en ulovlig versjon av Windows XP.
Etter install, funka alt, men ikke lyd-driver og wlan-driver. Har prøvd å oppdatere driver, laste ned nye drivere, men windows sier det ikke fungerer. Altså, en ny driver er ikke å oppdrive. Lyden funker ikke, ei heller wlan-kortet. Noen som vet ett eller annet triks å bruke for å ordne opp i dette ?
Hadde vært kjekt, da jeg reiser tilbake fra perm nå til helga.
Heh, det er jo veldig lett å hjelpe når du ikke nevner en dritt om hvilken hardware du har.
Kanskje ingen trøst, men samme problem her
Trådstarter
Det som er poenget er at jeg har lasta ned drivere til hardwaren som står spesifisert, men driverene funker ikke. Får beskjed om at det er feil driver. Ergo; jeg er sannelig ikke sikkert på hvilken hardware jeg har..