Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1155
Hjemmesiden min:
http://www.home.no/exefic/

Hva skal jeg gjøre bedre?

Innholdet er ikke ferdig enda...

Det blir 2 hvite streker i menyen i Internet Explorer men ikke i Opera. Hvordan fikser jeg det?
nice den. alle linkene funker(noe som er et must da).
kan bli litt ensidig med blå farge på ALT men du ser.
på "om meg" legg inn et bilde eller noe, legg inn noen bilder generellt syntes jeg men en grei hjemmeside. hvor lang tid har du brukt på den?
Litt kjedelig og ensformet, akkurat dette har vi sett mange ganger før, prøv på noe litt annet i stedet.
PS, hvis man går inn på "bilder", så funker ingen av de andre linkene.
Innholdet er ikke ferdig enda...

Get it mongeland?

Enig i at siden var ganske ensformet, bruk mere farge er et godt tips.
Bra jobba exefic Flott og grei side. Men kansje litt mer farger.
eXeFic's Avatar
Trådstarter
Jeg brukte ca. 1 time med litt innhold
Litt mye blått, kanskje? Også likte jeg ikke det med stor bokstav på slutten av overskriftene dine; 'ProgrammeR' og 'LinkeR' osv. Ser bare teit ut.
Og som polmen sa, legg inn flere bilder.

Ellers en bra side, oversiktelig og grei.
teit:
NyheteR
BildeR
Vis hele sitatet...
når du tar musa over noen av meny elementene så går noe av teksten over den lyseblå stripen over.
Synes det var gay at skriften ble utformet straks musepekeren kom over den. Ellers litt mye blått, men grei side var det.
Jeg synes den var ganske så kjedlig egentlig.

Det er ikke lett og lage et enkelt men samtidig spennende design

Dropp også "NyheteR" og "BildeR".
Det rareste var "VideoklipP". Kutt ut det der, så blir hvertfall jeg fornøyd.
grei side, men ta vekk stor bokstav i slutten av ordene! veldig stygt synes ihvertfall jeg da men! bra med linkene som polmen sa!






:]
Du er min venn
niigu's Avatar
Jeg klikka på linken.
Jeg gjespet.

Dette er rett og slett ikke godt nok for fremvisning til sultne design-nerds. Blått er rått, greit nok. Men blått er også kjedelig og gammelt. I tillegg er menyen din fucka i IE (fiks rollover slik at ikke skrifta tipper over den øverste svarte streken).

Font som er tatt i bruk = boring. Prøv verdana.

Greit nok, du er 14 år og er sinnsykt mye bedre enn andre på din alder, men begynn fra scratch og skaff litt mer ideèl og moderne inspirasjon så er du der!

Lykke til.

niigu
For det første, gjern de lyseblå stripene over menyen.

For det andre, jeg kan ikke ta creds for det selv, men på min hjemmeside ble jeg rådet til å bruke CSS istedenfor mange bilder på menyen. Kanskje det er mulig for deg også? Det eneste da er at jeg ikke er helt sikker på om du kan bruke den skrifta, siden de fleste av oss sikkert ikke har den inne på pc'n.

PS: CSS-scriptet jeg bruke ligger her [http://www.fr3nk.com/style.css]
eXeFic's Avatar
Trådstarter
Takk for responsen
eneste jeg merker er at når man ført har trykket på "BildeR" og kommet inn der, så kommer man seg ikke ut igjen.. det skjer ikke noe når jeg trykker på andre linker.

Opera 7.51
Den var ganske kjedelig egentlig, men siden du ikke har veldig lang erfaring er den jo bra. Her er et par tips.

::Istedenfor å bruke svarte kanter laget av grafikk kan du lage tables og lage svarte kanter på disse.
::Blåfargen er litt kjip
::Bruk en mer spennede font og ikke midtstill fonten. Verdana eller arial er fine fonter
::Logoen var også litt enkel


Alt i alt så var siden litt enkel og kjedelig men du har nå sansen for orden og sytem, noe som er viktig med webdesign. Stå på
I`v got the blås... oh bluse
eXeFic's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg skiftet font til Verdana...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du kan for eksempel skifte hele designet..og sida mer oversiktlig
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Kan se til å drite i og blåse liv i gamle tråder? Det virker som om du med hensikt prøver å skaffe deg en lynkarriere her på nFF.