Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 760
Sitter her og er forbanna frustrert, har lasta ned TC clone cd versjon, men uansett hva jeg gjør så vil ikke spillet starte. Har brent ut cd'r og jalla som det står at jeg skal gjøre i nfo fila, men enten så får jeg en melding om at cd 1 ikke er i, eller at det er en emulering som er tilt.

Any ideas?
Det er ofte man må prøve å starte spillet mange ganger med de nyeste beskyttelsene.
Hvis du ikke har gjort det så er det jo et must å bruke nyeste versjonen av brenne/emulerings programmene.

alternativ: crack
Hvis du har fx. alcohol eller clonecd inne, avinstaller det og så mounter du cd1 med daemon, skal fungere, gjorde det for meg...

Men uansett, det er ikke akkurat værdt slitet spør du meg... Sletta det dagen etter jeg "endelig" fikk det.
Søk, jeg hadde akkurat en tråd om dette. Cracken på gamecopyworld.com funker fint.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har det problemet at spillet crasher før jeg i det hele tatt har kommet inn. Er veldig irriterende.
Kræsjer? Hvordan kræsjer? Kommer det opp en melding om "emulation software detected" eller? Isåfall bare last ned cracken på gamecopyworld.com.
Crispo: Hvis du har en T-Bird prosessor, så er dette en kjent feil som også går igjen i The Suffering. Det er visstnok ikke noe å gjøre med det.