Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2145
Tenker en gang denne måneden på et sted som Cafe Opera f. eks.
Det hadde vært artig det
Tviler det blir noe stort da folk elsker å være anonym men lykke til! Hadde vært artig.
Eg er med på pub-til-pub denne helga

Men siden det er EM kickoff på fredag, so vil eg helst unngå typiske fotball-støy buler
Finnes det forresten bar i Bergen som har:
- brun stil
- lugn stemmning
- billig øl
- ikkje fotball
Sitat av sablaa Vis innlegg
Tviler det blir noe stort da folk elsker å være anonym men lykke til! Hadde vært artig.
Vis hele sitatet...
Har jo vært vellykket i Oslo da. Men det ble jo slutt med Covid. Spørs det jo hvor stort miljøet i Bergen er da. Har jo vært treff i Trondheim også.
Bor ikke lengre i Bergen nå, men var på et treff der for en del år siden. Var veldig hyggelig. Kan anbefales til de som vurderer det!
TsoiZhiv's Avatar
Trådstarter
Det blir lørdag den 22. juni kl 20:00 på Cafe Opera. Treffes i 2. etasje! Håper folk kan møte opp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
TsoiZhiv's Avatar
Trådstarter
Bare en påminnelse om at idag er det freaktreff!

Kommer det noen? Jeg sitter nå her i en brun sofa med hodetelefoner på.
Sist endret av TsoiZhiv; 22. juni 2024 kl. 20:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kom det noen? Hadde dere det gøy?
TsoiZhiv's Avatar
Trådstarter
Sitat av Onfroi Vis innlegg
Kom det noen? Hadde dere det gøy?
Vis hele sitatet...
Nop.
Fuck Mr. Plod!
Nøddy's Avatar
Sitat av TsoiZhiv Vis innlegg
Bare en påminnelse om at idag er det freaktreff!

Kommer det noen? Jeg sitter nå her i en brun sofa med hodetelefoner på.
Vis hele sitatet...