Sitat av
FuckLAR
Spennende at man velger å tvinge over en masse folk til dette nye preparatet når man allerede har noe som fungerer. Burde være valgfritt for de som allerede står på 12timers.
Det har blitt sendt klage på dette fra proLAR tror jeg det var, leste en artikkel om det.
Hva om det ikke gir like god virkning for alle av en eller annen grunn? Skal man da øke dosen, eller bytte tilbake? Hva skjedde med brukermedvirkningen som skulle bli en større del av behandlingen?
Tipper det er mange som må settes på 2-3x dosen de står på nå, iallfall de som injiserer deler av/hele dosen sin vil få ett problem. Har hørt om andre som har blitt truet med metadon om de er motvillige… Slagordet til LAR må jo være ett skritt frem, og to tilbake.
Når skal du skifte? Hadde vært interessant å høre noen tilbakemeldinger snart
Venter bare på plass på døgnklinikk slik at jeg kan bytte.
Har selv valgt å bytte. Selv om jeg er fornøyd med Dolcontin så liker jeg ikke å måtte dosere 2 ganger daglig. Føler formen går for mye opp og ned.
Heldigvis er overlegen i LAR der jeg bor veldig enkel å ha med å gjøre, så om det skulle blitt noe problemer underveis så har han sagt at jeg kan bytte tilbake om ønskelig.
Planen er at jeg skal starte på 540mg om dagen, går på 260mg x2 akkurat nå.
Kommer tilbake med mer når jeg har fått byttet